/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ajna
Beauty Star
09/04/25-17:12

Hjälp!! Jag har valt att sluta färga mitt hår... slingat det i 10 år nu. torrt, tunt och livlöst, vad använder jag?

Resistance Bain Force Architecte Shampoo 200 ml
Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
Resistance Ciment Anti-Usure Topseal Conditioner 200 ml
Nikki
Beauty Pro
09/04/25-13:48

Såg denna information idag och antar/hoppas att det är fler än jag som vill fortsätta sina hållbara vanor! ♻️

🌊🌳🌍🌲🌎🌴🌏🌵💧

Såg denna information idag och antar/hoppas att det är fler
Aurora
Beauty Star
09/04/25-13:23

Har länge velat testa på Hourglass borstar, har använt deras skin tint och varit super nöjd med den! Mitt nästa köp på Kicks blir nog borstarna, vilka hade ni tipsat om?

Har länge velat testa på Hourglass borstar, har använt deras
Ambient Soft Glow Foundation Brush
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nadila
Beauty Pro
09/04/25-11:02

inhandlat lite nytt inför sommaren ♥ ett tag sen ja beställde så nu va det dax igen 

gick ej tagga :(

inhandlat lite nytt inför sommaren ♥ ett tag sen ja
Nikki
Beauty Pro
09/04/25-10:49

Någon som redan provdoftat Juliette has a gun's senaste doft, Miami Shake EdP?

Såg att den nu kommit in som travelsize i KICKS sortiment så tänker att den snart borde komma.

Någon som redan provdoftat Juliette has a gun's senaste
Miami Shake EdP 7,5 ml
Nikki
Beauty Pro
09/04/25-10:42

Kul att KIKO Milano nu finns på KICKS

Prisvärd makeup och hudvård från Italien.

Grundades 1997 i Milano och har nu hundratals butiker över nästan hela världen. Allra flest i Europa. Dock inga i de nordiska länderna. Men håll utkik om ni ska till t ex Italien, Spanien, Frankrike, Benelux eller UK i sommar.

Hoppas att produkterna också kommer att finnas i butik fram över.

Kul att KIKO Milano nu finns på KICKS   Prisvärd makeup och
Heba
Beauty Beginner
09/04/25-09:22
Far.
Beauty Star
09/04/25-09:10