/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Melina
Beauty Pro
06/04/25-07:42(redigerad den 06/04/25-07:54)

Söndags rensning ibland mitt smink, dags att inskaffa sig lite nytt. Är det någon som vet ifall man kan kasta gamlat smink på KICKS i Linköping?

Tagga/kommentera gärna era favorit produkter vill ha en ny bas!

Primer, Foundation , Contour, Blush och Setting spray! Min hudtyp är normal och vill gärna ha en glowig bas!

Söndags rensning ibland mitt smink, dags att inskaffa sig
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
05/04/25-23:11

Hi girlllss, long time no see. I am backkk. lots of love to every single beautiful girl here!!! 🍒💯❤️❤️❤️ HOW ARE YOU GUYS DOINGG???!?

Hi girlllss, long time no see. I am backkk. lots of love to
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
05/04/25-23:08

CREATE YOUR DREAM LOOK WITH 3 PRODUCTS 🍒❤️💯

• A concealer , blush and my GLOSSSS it is girlllsss. Just cover the flaws wesr the natural blush with a gloss to pop up the look and here you go!!! ❤️💯🍒
CREATE YOUR DREAM LOOK WITH 3 PRODUCTS 🍒❤️💯  - A concealer
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
05/04/25-23:02

RE CREATE THE ICONIC MAKE UP LOOK!!! girlllss kendall is my absolute favsss when it comes to beautyyy. An oval shaped perfect face!!!

Just used a natural foundation from Loreal. Got2b browgel, benefit eyebrow pencil, no blush,just bronzed hot look. ended up w my huda beauty banana powder and the perfect nude lipstick and the GLOSS!!!! 💯❤️🍒

RE CREATE THE ICONIC MAKE UP LOOK!!!  girlllss kendall is my
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
05/04/25-22:55

Hidden Gem of the Month 💕💕💕💕

I have tried this Davroe hairgloss and trust me I loved it!!!! it did work on the first time even my hair were very dried those days!! truly a hidden gem for me 🍒❤️💯

Hidden Gem of the Month 💕💕💕💕  I have tried this Davroe
Nathalie
Beauty Pro
05/04/25-16:04

🌕 En lite dold hårpärla 🌕

Jag är väldigt glad att jag köpte den här produkten som ska tämja alla babyhår. Det har egentligen aldrig stört mig med de där små stråna men jag uppskattar den här viktlösa produkten ändå! Älskar hur den känns i håret, dvs inte alls, samtidigt som den faktiskt verkligen håller en hel dag

🌕 En lite dold hårpärla 🌕  Jag är väldigt glad att jag
Tämja Flyaway Tamer 20 ml
Viktoria
Beauty Star
05/04/25-14:04

Här har ni även tips på goda dam parfymer! 😍👌

Lady Million Fabulous EdP 30 ml
The Scent Absolute For Her EdP 50 ml
Black Opium EdP 30 ml
Poison Girl EdT 30 ml
Viktoria
Beauty Star