/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Meli
Beauty Pro
14/04/25-06:35

Det senaste jag köpte på kicks som jag verkligen kan rekommendera är flaers borstar, såå bra!

Ace Your Base Tool Kit Gift Box
Nikki
Beauty Pro
13/04/25-22:10(redigerad den 15/04/25-05:49)

Nu finns alla 3 på KICKS! 🍹

Nu finns alla 3 på KICKS! 🍹
Ice Pop Summer Collection Citrus Splash Bodymist 250 ml
Ice Pop Summer Collection Very Cherry Bodymist 250 ml
Ice Pop Summer Collection Berry Bliss Bodymist 250 ml
Nikki
Beauty Pro
13/04/25-22:03

🐥 EASTER STEAL is here! 🐣🐤

🐥  EASTER STEAL is here!  🐣🐤
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anneli
Beauty Beginner
13/04/25-20:59

Fick ett doftprov från Kicks, i samband med köp... Älskar den här gudomliga parfymen!*****

Fick ett doftprov från Kicks, i samband med köp... Älskar
Goddess EdP 100 ml
Palmen
Beauty Beginner
13/04/25-18:06

Är det någon som har torr och känslig hud som kan rekommendera en brun utan sol som inte ger en utslag... Har tidigare provat nivea cream, St Tropez mousse och Hawaiian tropic tanning drops, men alla ger mig underliga utslag i ansiktet och blir väldigt fläckiga. Har någon några tips?

Maria
Beauty Star
13/04/25-16:17

Jag vill passa på att rekommendera Biotherms Aqua Bounce Super Concentrate nu när det är ett erbjudande på Biotherm. Jag använder den morgon och kväll under sommarhalvåret och den håller min hy återfuktad och lugn. Det här blir min tredje flaska :)

Jag vill passa på att rekommendera Biotherms Aqua Bounce
Nathalie
Beauty Pro
13/04/25-12:00(redigerad den 13/04/25-12:26)

Idag testade jag layering av parfymer för första gången! Även om det inte är något jag kommer göra regelbundet eller ens särskild ofta så var det kul att testa. Min kombo hade inte heller mer tanke bakom sig än att använda en lite "tyngre" doft ihop med en lättare.

Min kombination blev La Nuit Trésor från Lancôme och Lumineuse från Chloé. Jag tycker att Lumineuse fick ett annat djup med La Nuit Trésor, annars är det en rätt lätt doft. Vaniljen i La Nuit Trésor känns inte jättemycket såhär några timmar senare utan kvar är just en lite djupare blommig doft. Men jag tror att de tillsammans har sämre hållbarhet än de har var för sig.

Ändå rätt lyckat flesta försök!

Idag testade jag layering av parfymer för första gången!
La Nuit Trésor EdP 30 ml
Lumineuse EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
13/04/25-10:54

Nyhet från Biotherm: Aquasource Hydra Barrier Cream

Måste bara tipsa om denna nya återfuktande barriärkräm från Biotherm.

Har testat den i ca en vecka nu och vet redan att denna kommer jag att köpa. Efter att länge haft Cera Repair Barrier Moisturizing Cream som en av mina absoluta favoriter (särskilt vintertid) så kommer jag köpa denna nästa gång. Passar alla hudtyper, även ung och känslig, då den fokuserar på djupgående och långvarig återfuktning samt att skydda och stärka hudbarriären. Inga starka syror som kan irritera huden eller göra den extra solkänslig.

Har relativt stor erfarenhet av många av Biotherms hudvårdsprodukter (taggat de jag haft eller har) och deras Plankton-signaturingrediens så därav att jag redan kan göra en bedömning av den. Jag vet och känner att denna ljuvliga kräm kommer passa min hud perfekt.

Biotherms beskrivning: "Om produkten Aquasource Hydra Barrier Cream ger 48 timmars* intensiv återfuktning samtidigt som den stärker hudbarriären för en starkare och friskare hud.

*instrumentell mätning"

Min upplevelse: Fräsch, behaglig, lite lättare formula (ej gel) som känns väldigt återfuktande utan att kännas det minsta tung eller fet. Absorberas snabbt och huden känns len, mjuk och alldeles underbar.

Just nu har KICKS Member Deal 25% på Biotherm men råkade se att den även finns att köpa (till ordinarie pris) på annat ställe och då får man just nu istället med en gåva. Kan vara ett roligt alternativ om man är nyfiken på och vill testa mer av Biotherms hudvård.

Nyhet från Biotherm: Aquasource Hydra Barrier Cream  Måste
Aquasource Hydra Barrier Cream 50 ml
Cera Repair Barrier Moisturizing Cream 30 ml
Cera Repair Cream-To-Foam Cleanser 150 ml
Life Plankton Regenerating Moisturizing Serum 30 ml
Life Plankton Essence-In-Sheet Mask
Aqua Bounce Flash Moisturizing Mask Aqua Bounce Flash Mask
Life Plankton Moisturizing Body Milk 400 ml
Baume Corps Oil Therapy Moisturizing Body Lotion 400 ml