Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Idag är det 30% på Emma S. och Maybelline 🎉
Två produkter från prisvärda varumärket Maybelline som jag verkligen kan rekommendera är Superlock Brow Glue och Superstay 24H Skin Tint Foundation med lätt täckning och naturlig lyster. ✨️

Ska bli så kul att testa några av KLAIRS storsäljare.
En återfuktande toner som jag har en känsla av att jag inte kommer vilja vara utan. Finns även en oparfymerad variant.
Och en multifunktionell produkt som kan användas som både fuktmask, dagkräm och nattkräm/nattmask. Har ju redan en favorit, Drink Up Intensive Overnight Hydrating Mask, från Origins så ska bli spännande att jämföra dem.

Har nyss fått hem min gåva från tävlingen med Clinique! Ska bli otroligt kul att testa alla produkter! såå tacksam!

Mitt köp från igår när Kicks hade 30% rabatt på Anastasia kom redan idag!? Det var ju verkligen rekordsnabbt!
Min lilla hjälpreda ville hemskt gärna vara med på varenda bild 😅

Måste bara tipsa om denna doft från Issey Miyake, L'Eau D'Issey EdT.
Jag vet att det inte är första gången men jag tror att många, framförallt lite yngre, inte känner till den då den lanserades på 90-talet och butiker oftast frontar nya dofter.
Såklart är det kul med nyheter och doftnotstrender förändras ju. Tror inte min farmor eller mormor haft många gourmanddofter t ex! 😃
Men det säger också något om en parfym faktiskt finns kvar efter 30 år!
Idag hände något som inte hänt mig sedan PRADA Paradoxe EdP för några år sedan. 3(!) främmande personer frågade vad jag hade för parfym? Svar: Issey Miyake L'Eau D'Issey EdT.
Kolla in doftnoterna! Fräscha, lätta blomnoter och väldigt feminin. 🪷
Och nej, det är inte ännu en blommig sommardoft! Provdofta så förstår ni vad jag menar! Ni måste inte älska den men den har ett eget ID som sticker ut. Och det gillar jag! 🥰
Dessutom är den ett skolexempel på en doft som är både akvatisk och ozonisk. Hur doftar egentligen rent porlande vatten och hur kan man beskriva en doft som luftig? Jag kan det inte med ord men när jag doftar på denna så känner jag det.

Vet inte om inlägget hör hemma här men det handlar ju om utseende. Jag skaffade ett tandsmycke idag. Någon annan som har det? Visa gärna bild i så fall!

💡 Hur fungerar egentligen Test & Review? 💡
Vi har fått in många frågor kring hur Test & Review fungerar och varför man inte alltid får hem produkter trots att man har ansökt flera gånger – så här kommer ett tydligt inlägg som förklarar processen!
✅ Du får ett mail om du blir utvald Om du har blivit utvald till att testa en produkt får du alltid ett mail från oss. Du behöver inte göra något – produkten skickas automatiskt hem till dig inom kort!
✍️ Recension är inget krav – men väldigt uppskattat Vi kräver inte att du skriver en recension, men vi blir jätteglada om du gör det! Dina tankar hjälper andra att göra ett medvetet val när de funderar på att köpa produkten.
💬 Vi vill ha ärliga recensioner – oavsett vad du tycker Vi kommunicerar alltid att vi önskar ärliga recensioner. Det viktigaste är inte om du älskar produkten eller inte, utan att du förklarar varför du upplevde den på ett visst sätt. Alla produkter fungerar inte för alla – och det är helt okej!
🤝 Vi tittar på engagemang – men vill också ge fler chansen Inför varje kampanj kollar vi hur aktiv en person har varit i communityt den senaste tiden. Samtidigt har vi ett begränsat antal produkter, så vi försöker sprida ut testerna på olika medlemmar. Om vi alltid valde de mest aktiva hade samma personer fått testa varje gång – och det vill vi undvika för att det ska bli så rättvist som möjligt!
🎯 Välj den produkt som passar just dig – om du får välja! När flera produkter ingår i samma kampanj ger vi ofta möjligheten att välja vilken man helst vill testa. Här är det viktigt att du väljer den produkt du tror passar dig bäst. Väljer du alternativet “Spelar ingen roll”, så kan du få vilken som helst av produkterna i kampanjen – och det kanske inte är den mest optimala för just dina behov.
Tack för all feedback ni skickar in – vi lyssnar och lär hela tiden. 🙌 Vi kommer att jobba vidare på att göra processen ännu tydligare framöver, men vi hoppas att detta ger en bra sammanfattning av hur det fungerar idag och vad ni kan tänka på inför kommande kampanjer! 💕

Månadens pärla Nu när sommaren närmar sig tycker jag definitivt att denna glowprodukt från Sol de Janeiro ska få lyftas. Likt övriga produkter från SDJ doftar denna så himla gott och glowet man får är helt otroligt!