/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maya
Beauty Star
21/03/25-00:52
Maya
Beauty Star
21/03/25-00:44

Den är bäst på läpparna och konkurrerar med de dyraste.

Maya
Beauty Star
21/03/25-00:42(redigerad den 21/03/25-15:41)

Jag kan inte göra klart min makeup utan att sätta på mig den setting spray

Jag kan inte göra klart min makeup utan att sätta på mig den
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maya
Beauty Star
21/03/25-00:39

Det är en av de vackraste parfymerna

Det är en av de vackraste parfymerna
Irena
Beauty Pro
20/03/25-19:37

Har precis klickat hem detta serum och är så förväntansfull. 20 % niacinamide plus retinol. hoppas på en bra kombo till min oljiga poriga hy som börjar få linjer här och var.

någon som testat denna?

Niacinamide 20% Serum 30 ml
Nikki
Beauty Pro
20/03/25-16:26

🍒🍓 Fruktiga doftnyheter 🍒🍓

Två av mina nyaste parfymer är CLEAN Classic Strawberry Fields EdP och Sabrina Carpenter's Sweet Tooth Cherry Baby EdP. Båda med populära fruktiga doftnoter, en med jordgubb och en med körsbär.

Har du någon doftnot du är extra sugen på nu till våren?

Några andra doftnoter jag gillar extra mycket vår och sommar är syren och pion. Gillar "rena", fräscha blomdofter. Gärna med akvatiska inslag.

🍒🍓 Fruktiga doftnyheter 🍒🍓  Två av mina nyaste parfymer
Classic Strawberry Fields EdP 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
20/03/25-12:47

Mitt senaste köp från Kicks

Två läppstift som jag tittat på länge! Tror att jag nu faktiskt har alla nyanser av det här läppstiftet som jag vill ha, försöker i den mån jag kan undvika att köpa nyanser som är väldigt snarlika någon annan jag har. Misslyckades där med Mehr (på bilden), som väl på läpparna är väldigt likt Get The Hint. Men så blir det ibland, Mehr är fortfarande ett riktigt fint läppstift!

Mitt senaste köp från Kicks   Två läppstift som jag tittat
Macximal Silky Matte Lipstick Mehr
Macximal Silky Matte Lipstick Soar
Nathalie
Beauty Pro
20/03/25-11:40

Igår testade jag två parfymer jag fick med när jag handlade i butik senast.

Dior J'adore Edp. Doftnoterna är bl.a ylang-ylang, damascenerros, jasmin grandiflorum och arabisk jasmin. Luktade föga förvånande blommigt, och var favoriten för mig av de här två men inte tillräckligt för att jag ska köpa den.

Hugo Boss Alive Edp. Bland doftnoterna finns äpple, kanel, vanilj, jasmin, cederträ, sandelträ och olivträ. För mig luktade den kryddigt och träigt, kände inte riktigt frukten i den alls.

Igår testade jag två parfymer jag fick med när jag handlade
J'adore EdP 50 ml
Alive EdP 30 ml