/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Moa Myllis
Beauty Pro
04/05/25-12:07
Chuchu
Beauty Pro
04/05/25-10:05

Ögonfransböjare! En produkt som inte får nog med kärlek... det är en produkt jag inte klarar mig utan, och kanske hade varit produkten jag tagit mig med till en öde ö. Vem vem, den kanske är skitbra att ha när man ska få upp en kokosnöt eller liknande ;) haha. Vilken är din ta med till öde ö-produkt smink-edition? :)

Finns en hel drös med olika fransböjare på kicks ser jag också.

Double Time Retractable Brush Set
ProCurl Lash Curler
Artist Eyelash Curler
Lash Curler Refill
Nikki
Beauty Pro
04/05/25-09:04

Färg, färg, färg... 🎨

Tycker det är roligt att se andras färgstarka looks men själv föredrar jag mer naturliga looks i neutrala nyanser som beige, nuderosa och brunt.

Ett av få undantag är dock min turkosa (lätt skimrande) eyeliner från L'Oréal Paris, Infaillible Grip 36H Gel Automatic Eyeliner i färgen Turquoise Faux Fur. Den är så snygg till guld och bronze när man fått lite färg på sommaren. Prisvärd också om man inte flitigt använder färg.

Kan även rekommendera BeautyAct's Intense Lasting Liner. Finns i massor av fina färger och sitter som berget.

Färg, färg, färg... 🎨  Tycker det är roligt att se andras
Infaillible Grip 36H Gel Automatic Eyeliner 7 Turquoise Faux Fur
Infaillible Grip 36H Gel Automatic Eyeliner 6 Electric Blue
Intense Lasting Liner Ice Blue
Intense Lasting Liner Cobalt Blue
Intense Lasting Liner Green Tales
Intense Lasting Liner Lilac Dreams
Intense Lasting Liner Pumpkin Spice
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
04/05/25-08:35(redigerad den 04/05/25-08:52)

Real Techniques

Massor av nyheter från Real Techniques har precis kommit in men jag måste bara slå ett slag för storsäljande och prisvärda setet Everyday Essentials. Innehåller några av mina mest använda borstar och världens bästa svamp. Testar ni den kommer ni inte att vilja använda någon annan. Den säljs självklart även separat i 1-pack, 2-pack och 4-pack.

Har köpt om setet och även gett det i present flera gånger! Alltid lika uppskattat! 🎁🥰

Real Techniques   Massor av nyheter från Real Techniques har
Everyday Essentials Gift Box
Miracle Complexion Sponge 2 pack
Extra Big Powder Brush
Extra Big Stippling Brush
Double Time Retractable Brush Set
Shapeshifter Snatch + Sculpt Contour Brush
Extra Big Finishing Brush
Mini Miracle Concealer Puff Trio
Miracle Complexion Sponge
4 Miracle Complexion Sponge
Annika
Beauty Pro
04/05/25-06:17(redigerad den 04/05/25-07:05)

Lancôme IDÔLE Café Crush, denna Eyeshadow palett är ny från Lancôme och vilken goding i härliga färger som nu är på min önskelista. Bilder tagna från @trendmood1 på Instagram.

Lancôme IDÔLE Café Crush, denna Eyeshadow palett är ny från
Moa
Beauty Pro
03/05/25-21:12(redigerad den 03/05/25-21:13)

Om ni skulle välja en hudvårdsprodukt som ni absolut inte kan leva utan, vilken skulle det bli?

För mig är det definitivt mitt läppbalsam från Burt's Bees. Lite tråkigt kanske, men det är det jag absolut inte klarar mig utan.

Pink Grapefruit Lip Balm
Moa Myllis
Beauty Pro
03/05/25-20:13

Dagens look :)

Dagens look :)
Sura
Beauty Pro
03/05/25-20:11

Gillar du unika dofter? då är BORNTOSTANDOUT kanske för dig! jag upptäckte det här koreanska niche varumärket för några år sedan men vågade aldrig testa den. Sen kom den till Sverige och jag kunde testa den i butik. Ingen är den andra lik, alla dofter är så unika och annorlunda, men jag skulle inte rekommendera att man blind buy någin av dofterna. Testa i butik eller testkit. Så kul att de finns online på Kicks nu:)) Jag tyckte om flera, bla Dirty Rice, , Sugar Addict och Angel's powder. Valde till slut att köpa Angel's powder:) Det är en väldigt unik doft med noter av sockervadd och nagellack.. ja nagellack. Den doftar nostalgiskt och påminner om barndomen på ett positivt sätt. Den kan kännas väldigt stark när man först sprayar på men efter en stund så lägger den sig väldigt fin. Rek att ni doftar på den om ni får chansen:)) Själv är jag nyfiken över BTSO X Fugazzi:))

Nuts EdP 50 ml
Angel's Powder EdP 50 ml
Sugar Addict EdP 15 ml