/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linneasood
Beauty Star
24/04/25-18:45

Jag vill ha tips från er på en produkt för håret som gör att det stärks och inte så mycket går av!

känns som jag tappar hår HELA tiden!

Nathalie
Beauty Pro
24/04/25-18:30

Här om dagen kom ett av mina senaste köp från Kicks hem - It Cosmetics Bye Bye Makeup Cleanser Balm.

Jag älskar elfs motsvarighet till den här (taggar den också) som dessutom har ett rimligt pris, och hade tänkt köpa om den när den nu snart tar slut. Men med 30% var den här från It Cosmetics billigare per gram och när jag kände på den i butik för några veckor sen så verkar den funka lika bra! Ska bli kul att testa.

Fler som har svårt att hålla sig tills en produkt tar slut innan ni testar ersättaren? 🙋

Här om dagen kom ett av mina senaste köp från Kicks hem - It
Bye Bye Makeup Cleanser Balm 100 g
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Nicki
Beauty Beginner
24/04/25-18:22

någon som kan rekommendera en bra hårinpackning? börjar få ganska torrt hår

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nicki
Beauty Beginner
24/04/25-18:19

älskar den här parfymen luktar såå gott!

älskar den här parfymen luktar såå gott!
Donna Born In Roma EdP 30 ml
sara
Beauty Star
24/04/25-17:53

Någon som har rekommendationer på kroppsoljor, eller krämer som luktar sött. Något som håller länge på kroppen!!

Frida
Beauty Star
24/04/25-17:47

Två av mina favoritparfymer! Vilka är dina?

Två av mina favoritparfymer! Vilka är dina?
Paradoxe EdP 50 ml
Åsa Margareta
Beauty Star
24/04/25-17:23

Mitt senaste köp på Kicks var den här suveräna rengöringen. Tar bort smink,smuts och solskydd enkelt och huden känns toppen efteråt.

Mitt senaste köp på Kicks var den här suveräna rengöringen.
Nathalie
Beauty Pro
24/04/25-17:19(redigerad den 24/04/25-17:19)

Idag testade jag den för mig sista doften i Gucci Flora-serien, Gorgeous Jasmine, på huden. Jag trodde att jag skulle gilla den här (om än inte lika mycket som min favorit Gorgeous Magnolia) men den kändes inte helt rätt. Kan inte sätta fingret på vad men den luktade för skarpt av något som inte riktigt kändes blommigt. Tror den luktar för mycket citrus för att vara något för mig även om jag älskar jasmin i andra parfymer.

Får dock inte tagga parfymen.

Är väldigt glad för min Gorgeous Magnolia som I slutändan också är den enda av de fyra som jag faktiskt tycker om 🙂

Idag testade jag den för mig sista doften i Gucci