/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Moa
Beauty Pro
03/05/25-21:12(redigerad den 03/05/25-21:13)

Om ni skulle välja en hudvårdsprodukt som ni absolut inte kan leva utan, vilken skulle det bli?

För mig är det definitivt mitt läppbalsam från Burt's Bees. Lite tråkigt kanske, men det är det jag absolut inte klarar mig utan.

Pink Grapefruit Lip Balm
Moa Myllis
Beauty Pro
03/05/25-20:13

Dagens look :)

Dagens look :)
Sura
Beauty Pro
03/05/25-20:11

Gillar du unika dofter? då är BORNTOSTANDOUT kanske för dig! jag upptäckte det här koreanska niche varumärket för några år sedan men vågade aldrig testa den. Sen kom den till Sverige och jag kunde testa den i butik. Ingen är den andra lik, alla dofter är så unika och annorlunda, men jag skulle inte rekommendera att man blind buy någin av dofterna. Testa i butik eller testkit. Så kul att de finns online på Kicks nu:)) Jag tyckte om flera, bla Dirty Rice, , Sugar Addict och Angel's powder. Valde till slut att köpa Angel's powder:) Det är en väldigt unik doft med noter av sockervadd och nagellack.. ja nagellack. Den doftar nostalgiskt och påminner om barndomen på ett positivt sätt. Den kan kännas väldigt stark när man först sprayar på men efter en stund så lägger den sig väldigt fin. Rek att ni doftar på den om ni får chansen:)) Själv är jag nyfiken över BTSO X Fugazzi:))

Nuts EdP 50 ml
Angel's Powder EdP 50 ml
Sugar Addict EdP 15 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Anna-Maria
Beauty Star
03/05/25-19:58

Någon som testat Anastasia Beverly Hills Blurring Blush Serum? Är så sugen på att köpa men undrar om den är värt priset? Annars andra tips på fin blush just nu på ljus hy?

Sura
Beauty Pro
03/05/25-15:30(redigerad den 03/05/25-18:40)

Concealers!

Jag har letat och letat och letat efter en concealer för min hudton som passar torr hy men det är ju omöjligt!! Antingen är de för gula, för rosa eller för orangea. Den enda concealern som faktiskt har passat mig perfekt har varit Caia It concealer i förgen 3N men den är tyvärr för tunn och går inte att bygga upp:/// någon som har samma problem? hur har ni gjort fört att matcha er concealer/ foundation?

ps. har ljus med oliv underton..

Sura
Beauty Pro
03/05/25-15:14(redigerad den 03/05/25-15:16)

DKNYs cashmere linje är allt man kan drömma om. Persika, labdanum, palo santo och självklart Vanilj, eller tiareblomma✨✨ så drömiga dofter! har sett att de finns i några Kicks butiker så hoppas denna kommer till en nära mig så kan man testa den också Kicks levererar i år!!!

Cashmere & Wild Fig EdP 100 ml
Cashmere & Tiare Flower EdP 100 ml
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
Cashmere & Tunisian Neroli EdP 100 ml
Sura
Beauty Pro
03/05/25-12:44

Jag vill bara rekommendera ALLA Iduns refreshing setting spray, aka den röda flaskan!! jag är väldigt torr och har använt den här i några månader och säger bara WOW. Min hy håller sig återfuktad, sminket smälter samman och försvinner inte, + för att den inte doftar illa!! MEN den är snart slut och jag tänkte testa den orangea flaskan, har hört väldigt bra om den. Tar examen nu i Juni och vill att sminket ska hålla! någon som har testat båda? vad tycker ni?

Ready Set Fix 100 ml
Sura
Beauty Pro
03/05/25-12:38

Så kuul att Kicks har fått in dessa märken Har sååå länge väntat på att de ska komma till Sverige och hoppas verkligen att de kommer i butik. Har redan testat Vanilla Haze från Fugazzi och Montale Vanille Absolu och ag dööör för dem är taggad på att testa de andra dofterna från varumärken✨✨

Intense Tiaré EdP 100 ml
Vanille Absolu EdP 100 ml
Mukhallat EdP 100 ml
Vanilla Haze EdP 50 ml