/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nelly
Beauty Star
24/04/25-15:31

Vilken är den bästa sommarparfymen? Jag har massor av goda parfymer hemma men INGEN riktig sommarparfym?? Hade verkligen velat ha en perfekt sommarparfym som fungerar båda dag- och kvällstid. Vilka är era bästa tips?

Mimmi
Beauty Pro
24/04/25-15:18

Jag är helt tagen av brun utan soldropparna från Clarins, tycker man får riktigt fin färg Och lyster och kommer använda dem året om! Man känner sig piggare och fräschare! En riktig keeper!

Mimmi
Beauty Pro
24/04/25-15:13

Köpte Beauty Act solpuder och är så nöjd, jag hade sett ut en färg hemma, men när jag fick hjälp i butiken och provade skulle jag ha en helt annan färg! Tack till tjejen i Halmstad!

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maria
Beauty Star
24/04/25-14:57

Mitt senaste köp! Igår passade jag på att lägga till en parfym i min samling. Underbar doft som även fungerar på kontoret.

Bali Paradise EdT 50 ml
Lollo
Beauty Star
24/04/25-14:52

Hej! vad har ni för tips på eyeliners? Gillar liquid eyeliner men har inte hittat den perfekta för mig än. Har just nu en vattenfast eyeliener från NYX men tycker ändå inte den håller upp hela dagen. Tacksam för tips!

Mimmi
Beauty Star
24/04/25-14:45

Min primer håller på att ta slut så behöver köpa en ny 🌟 Därför jag undrar om ni har några tips på bra primers som gör att sminket håller hela dagen?

Nathalie
Beauty Pro
24/04/25-14:08

Vissa dagar är jag glad över alla mina sminkborstar, för ibland (som idag) blir det inte som man tänkt sig och när man då gör om är det väldigt skönt att kunna ta nya, rena borstar! 😅

Det här är alltså vad jag använde idag

Vissa dagar är jag glad över alla mina sminkborstar, för
Nikki
Beauty Pro
24/04/25-14:06

Några av Morphe's senaste paletter med våriga nyanser och spännande 🎯!

Prisvärda och bra pigmenterade.

100% veganska

Några av Morphe's senaste paletter med våriga nyanser och
9 Pan Going Platinum Artistry Eye Shadow Palette
Forbidden Honey Eyeshadow Palette
Forbidden Pulp Fantasy Eyeshadow Palette
9 Pan Rose To Fame Artistry Eye Shadow Palette
9 Pan Gold Seeker Artistry Eye Shadow Palette