/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
06/05/25-12:23

Ett paket från Kerastase med favoriter! Och så ett nytt schampoo jag velat testa ett tag; Chroma absolu, Bain chroma respect! Annars har jag hittat den perfekta kombon för mitt tunna fina hår! Densifique schampoo som bygger hårfiberna och får håret att se fylligare ut & Extentioniste balsam som vårdar längderna! Älskar 🥰🥰

Ett paket från Kerastase med favoriter! Och så ett nytt
Densifique Bain Densité Shampoo Refill 500 ml
Resistance Fondant Extentioniste Conditioner 200 ml
Chroma Absolu Bain Chroma Respect Shampoo 250 ml
Vanessa
Beauty Pro
06/05/25-12:09
Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken föredrar ni?
8Bidrag
Caramel Dream EdP 75 ml
Caramel Dream EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Caramel Dream EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Fatima
Beauty Star
06/05/25-10:57

Köpte den här produkten för ungefär en månad sedan från Kicks och måste säga att jag är supernöjd! Den är så enkel att använda – man bara applicerar lite och den smälter direkt in i huden. Den jämnar ut hudtonen, ljusar upp och ger ett jättefint lyster utan att kännas tung eller sminkad. Perfekt de dagar man vill se fräsch ut utan att lägga massa tid på smink. Rekommenderas verkligen!

Köpte den här produkten för ungefär en månad sedan från
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
06/05/25-09:50

Lystergivande nyhet från HICKAP!

✨️🌸✨️ Glow Monkey Setting Spray ✨️🌸✨️

Smälter både samman makeupen med en sömlös finish och återfuktar med vackert glow. Lätt, klibbfri formula!

Alkoholfri mist berikad med hyaluronsyra lämplig även för torr och känslig hud.

Prisvärd också!

Denna blir jag verkligen nyfiken på!

Alla Hickaps produkter är cruelty-free och veganska! 🐇🩷🐰

Lystergivande nyhet från HICKAP!   ✨️🌸✨️  Glow Monkey
Paloma
Beauty Pro
05/05/25-20:40

Ok ni ver BeautyAct? De har en gripping primer som heter Hydragel Grip primer och det var februaris (??) månadens dolda pärla för mig men helt ärligt JAG TILLBAKA DET!!! FYFAN vad hemsk den är!! Till en början är den tunn och lätt att applicera om man klappar på huden för smeter man in den i cirkulära rörelser SOM MAN GÖR MED PRIMERS så rullar den sig....idag hae jag gått med smink i 12h och fyfan vad den smular sig! använde primer och sen UD all nighter setting spray på, lät de torka och sen på med Max Factor miracle pure 2 in 1 serum foundation och direkt så började den smula dig 💩💩

Ok ni ver BeautyAct? De har en gripping primer som heter
HydraGel Grip Primer 30 ml
Chuchu
Beauty Pro
05/05/25-20:26

Är det någon som har tips på en bra shine-spray för håret? Gärna en som bara ger glans och inte flötigt hår.

Tove
Beauty Star
05/05/25-20:21

Tips på BUS/tanning lotion??

Ska på bröllop i helgen och önskar såklart vara lite brun, men vad är bäst för en ovan användare? BUS eller tanning lotion? Har ni någom favorit? Tipsa gärna!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vad föredrar ni?
13Bidrag
Tanning lotion
BUS
Tips på BUS/tanning lotion??  Ska på bröllop i helgen och
Skin Perfector Gradual Tanning Lotion 150 ml
Berries & Cream Self-Tanning Mousse 150 ml
Cocoa Self-Tanning Mousse 150 ml
Moa
Beauty Pro
05/05/25-19:10

Daisy eller Perfect?

Om du fick välja: Daisy eller Perfect?

Jag älskar Marc Jacobs på sommaren! Jag är särskilt svag för Daisy-kollektionen, de är så härligt fruktiga och blommiga, och blir så mysigt varma efter några timmar, som en sommarkväll. Mina personliga favoriter är Daisy Dream och Daisy Twinkle.

Och kan vi snacka om deras härliga flakonger? Jag älskar hur over-the-top de är!

Välj en eller flera svar
Daisy eller Perfect?
23Bidrag
Daisy
Perfect
Skicka
**Daisy eller Perfect?**  Om du fick välja: Daisy eller
Daisy EdT 50 ml
Perfect EdP 50 ml