/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Clara
Beauty Star
01/05/25-17:11

Oavsett hur många olika concealers jag provar, så hittar jag alltid min väg tillbaka till denna skönhet❤❤

Oavsett hur många olika concealers jag provar, så hittar jag
Mini Radiant Creamy Concealer Crème Brûlée
Nathalie
Beauty Pro
01/05/25-16:55

När det var Origins tur i påskkalendern valde jag att köpa två helt nya produkter. Jag har inte oljig hud egentligen men jag har fått ovanligt många finnar på sistone för att vara jag (som kanske fr max tre finnar om året, om ens det) och därför tänkte jag att en ansiktsmask mot det nog inte kan vara fel eftersom den ändå används relativt sällan. Rengöringen ser jag väldigt mycket fram emot!

När det var Origins tur i påskkalendern valde jag att köpa
Dr. Weil Mega-Mushroom Micellar Cleanser 200 ml
Out of Trouble 10 Minute Mask 75 ml
zeynab
Beauty Star
01/05/25-15:50(redigerad den 01/05/25-15:52)

Nyligen provade jag Lushs solid parfym, Chelsea Morning och den doftade förrrr gott!!

Chelsea Morning är som en varm och tröstande doft som kombinerar söt tonka och vanilj med en frisk touch av citronmyrten. Perfekt för dig som gillar gourmanddofter utan att de blir för tunga.

Hållbarheten är bra för att vara ett parfymstick, och formatet är smidigt att ha med sig. Rekommenderar denna parfym till de som inte vill bära med sig en parfymflaska, och även för de som inte vill dofta mycket starkt parfym.

Nyligen provade jag Lushs solid parfym, Chelsea Morning och
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
01/05/25-14:42(redigerad den 02/05/25-08:32)

Vilken bra deal!

Även Skincity's Starter Set ingår! 😃

Glöm inte heller att det är Mors Dag om några veckor! 💗💐

Vilken bra deal!   Även Skincity's Starter Set ingår! 😃
Starter Set Dry/Sensitive
Starter Set Combined/Oily
Capric Face Palette Peach
Capric Face Palette Petal
Daily Tint SPF30 50 ml
Capric Golden Bronze Palette Light Bronze
Carnuba On-the-go Blush And Glow Deep Berry And Rose Gold
Carnuba On-the-go Blush And Glow Petal And Moonlight
Soft Calming Serum 30 ml
Starter Set Dry/Mature
Linda
Beauty Star
01/05/25-14:21

köpte en ny Hugo Boss doft idag. och den doftar så gott.

Marina
Beauty Star
01/05/25-14:10(redigerad den 01/05/25-14:10)

Måste bara slå ett slag för Valentinos nya Born in roma, WOW! ❤

Sofia
Beauty Pro
01/05/25-14:04

Fick ett ryck och rensade och stuvade om lite bland allt mitt smink. Nu kan jag förhoppningsvis se bättre vad jag har och komma åt att använda grejerna. 🫣

Bilder på före och efter i både skåp och sminkbord. ✨️

Vill slänga in en disclaimer här att jag har onormalt mycket smink och parfymer. Det blir snabbt normaliserat att se hela bokhyllor fulla med parfymer eller smink om man kollar på sociala medier men det är verkligen inte normalt. Vill bara påminna om det!

Fick ett ryck och rensade och stuvade om lite bland allt
Mimmi
Beauty Pro
01/05/25-13:44

Mitt senaste köp med hjälp av er här! Är jätte spännd på pennan från LH Cosmetics! Och en eye remover hade jag ju inte så den fick hänga med!

Mitt senaste köp med hjälp av er här! Är jätte spännd på