/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Malaze
Beauty Pro
08/05/25-08:19

Hej! Jag använde Biotherm Blue Peptides Uplift Rich Moisturizing Cream och den fungerar magiskt på min hud. Problemet är att den är väldigt dyr. Har vi någon liknande produkt, typ dupe, som fungerar så? Min hudtyp är normal till kombinerad.

Blue Peptides Uplift Moisturizing Cream SPF30 50 ml
Nikki
Beauty Pro
07/05/25-19:09

En mindre glammig återvinning! ♻️

Klart trevligare när man kunde återvinna i sin KICKS butik. Men nu skulle jag ändå åka till kommunens stora återvinningscentral för att slänga en trasig kaffemaskin.

T ex sprayflaskor och nagellack får ju tyvärr inte slängas i den vanliga närområdesåtervinningen då de klassas som farligt avfall.

Jag hoppas verkligen att det stämmer att flera av Åhléns butiker nu tar emot kosmetiskt avfall. Någon som redan sett det? Vilka butiker står på deras hemsida.

En mindre glammig återvinning! ♻️  Klart trevligare när man
Nikki
Beauty Pro
07/05/25-18:57

Senaste KICKS-köpet 🛍

Älskar hair wraps! Hoppas att även denna från Skincity är bra.

Beskrivning: "Handduk speciellt för håret i mjukt material. Handduken sveps enkelt runt huvudet efter hårtvätt och torkar håret snabbare och mer skonsamt än en vanlig handduk. Sitter stadigt och knäpps med en knapp i nacken."

Brukar ni använda hair wrap?

Senaste KICKS-köpet 🛍    Älskar hair wraps! Hoppas att även
Hair Wrap
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Pro
07/05/25-18:34

hallå där! jag söker efter ljus o lykta efter en ögonbrynsfärg som är för oss som är känsliga! fått allergi av alla ögonbryns färger ja testat som resulterat i svullnad, världens klia attack och blåsor i en till 2veckor... aldrig haft problem med hårfärg man köpt ifrån affären men fått samma reaktion när ja tonade håret hos frisören! nån som har nått tips eller är det helt kört?

Rebecka
Beauty Pro
07/05/25-18:12(redigerad den 07/05/25-18:14)

Mitt senaste köp blev shampoo och balsam när det jag jade började ta slut och jag behövde testa nytt för att försöka få scalpen att må bättre plus att jag behöver fukt till mitt friss. Så det ska bli kul att se om det här gör någon skillnad för mig 😄 fick även med test på leave in masken som hör till balsamet!

Är der någon som testat dessa? Vad tyckte ni då?

Mitt senaste köp blev shampoo och balsam när det jag jade
Hyaluron Conditioner 500 ml
Hyaluron Leave-In Treatment 150 ml
Carbamide Shampoo 250 ml
Cammis
Beauty Star
07/05/25-17:06

Ge mig era bästa beautyhacks som ni har?! ❤

Avvi
Beauty Pro
07/05/25-16:58

För er som har haft acne på ryggen, vid vilken ålder slutade det hos er? Har någon ett bra hack för att få bukt på det?

Avvi
Beauty Pro
07/05/25-16:56

Är jag den enda som får utslag av The Ordinary "multi peptide + HA serum"?