/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
13/04/26-16:08(redigerad den 13/04/26-16:08)

stort tack @KICKS för den fina goodiebagen. själva necessären från bubble kommer komma väl till pass på beachen i sommar. fick en mascara från beautyact (aldrig testat ngt från märket så ska bli kul!), en beautyblender från Flaer och rn lip balm med plumpande effekt från Buxom, ett vsrumärke jag tycker väldigt mkt om när det kommer till läppar ♥

Goodiebag från äggjakten ✨🐣
Power-Full Plump + Repair Lip Butter Bare
503 Super Soft Blending Sponge
38⁰C Volume & Lenght Black
Shaz Jaza Hussein
Beauty Star
13/04/26-15:44

Inspiration för mig handlar om enkelhet och lyster i vardagen. Jag älskar hur dessa produkter från Lumene hjälper mig att skapa en naturlig look som håller hela dagen. CC-creamen är min absoluta favorit för att få en jämn hudton med massor av glow! 😍

Lumene
Mimmi
Beauty Star
13/04/26-15:33

Mitt senaste köp från Kicks blev en av mina budgetfavoriter, Moisturising Lotion från CerVe 💧Det är en favorit för känslig hud som jag tycker fungerar varje gång 🥰

Senaste köpet från Kicks 🛍️
Moisturising Lotion 236 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
13/04/26-14:33

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Idag var det lite återvinning av lite tomma förpackningar! Schampot var bra men passade inte riktigt min hårtyp!

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Idag var det lite
Rebecka
Beauty Star
13/04/26-14:28

woaw säger jag!

Har under en längre tid märkt att jag tappar hår. underhåret är slitet och går lätt av. Håret vid vikarna har varit tunnare och det har börjat störa mig.

Jag fick tips om Kerastase Genesis Serum och har använt det i 4 veckor nu. Jag säger bara woaw. Mitt hår känns fylligare, mjukare, mer följsamt och jag märker att håret börjar komma tillbaka.

Ett måste att testa!! Jag var rädd att håret skulle kännas fett av produkten men det gör det verkligen inte. Håret känns friskare och doften är perfekt!

Kan varmt rekommenderas ⭐

Kerastase Genesis Serum
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Danfeng
Beauty Pro
13/04/26-13:02

Jag är inte bra på att lacka naglar. Så glad att jag hittade dessa enkla nagelstickers. Längtar till sommaren!

Nagelstickers
Danfeng
Beauty Pro
13/04/26-12:23

Min kompis rekommenderade den här nyligen, och jag förstår verkligen varför…”

Jag har använt den i ungefär två veckor nu och ärligt talat – det var en så bra rekommendation. Vid första sprayen doftar den precis som att skala en färsk apelsin 🍊 – väldigt naturlig, inte alls konstgjord. Efter några minuter mjuknar den och blir en fin blandning av vita blommor och citrus, nästan som att stå under blommande träd på våren.

Det jag gillar mest är hur lätt den är att bära. Den känns inte som en “typisk parfym”, utan mer som att huden bara luktar fräscht och rent – fast lite bättre. Jag har använt den nästan varje dag, speciellt när jag vill ha något enkelt.

Jag har också märkt att man får komplimanger på ett mer subtilt sätt – folk säger inte “wow vilken stark parfym”, utan mer “du luktar så gott”.

Enda nackdelen: den håller inte jättelänge. Efter några timmar ligger den nära huden, så jag brukar bättra på under dagen – men det stör mig faktiskt inte.

signaturdoft
Wood Sage & Sea Salt Layering Collection
ZiiZii
Beauty Pro
13/04/26-10:35

En underbar body cream som luktar så otroligt gott har nu tagit slut. Jag tror och är nästan helt säker på att jag kommer köpa om den eftersom den återfuktar och man luktar så otroligt gott samtidigt! Själv gillar jag body cream som har parfym i så att jag luktar gott och fräscht! ✨

Återvinning ♻️
Brazilian Bum Bum Cream 75 ml