/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Annika
Beauty Pro
12/05/25-10:19

✨️Dagens köp blev från BeautyAct, Lip balm och eyeshadow stick. ✨️Fick även prov på Instant Glow Beauty Serum från Lumene, som jag är intresserad av✨️

✨️Dagens köp blev från BeautyAct, Lip balm och eyeshadow
Ultratint Lip Balm Pink Peach
Long Lasting Eyeshadow Stick Toffee
Fillo
Beauty Pro
12/05/25-09:08

Mitt senaste köpt från Klairs! Var inne häromdagen i en av Kicksbutikerna i Skåne och kom över denna cleansing produkt. Har testat den i snart en vecka varje dag och måste faktiskt redan nu rekommendera den till er. Den doftar inget speciellt och känns skönt på huden. Däremot räcker den inte ensam om man ska tvätta bort smink, rekommenderar att följa upp med cleansing foam av fritt val efteråt.

Gentle Black Deep Cleansing Oil 150 ml
Mursal Gh
Beauty Star
12/05/25-08:49

Hej mina fina!

Jag undrar om denna highlighter och vill verkligen köpa den, men är lite tverksam. Vad tycker ni om denna produkt och är det verkligen bra highligheter?

ha en fortsätt trevlig dag!

Cookie Highlighter
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
12/05/25-06:11(redigerad den 13/05/25-06:20)

👄 Ny läpprodukt från BUXOM! 👄🌸👄

Jag tycker Buxom's gloss är bland de absolut bästa och jag älskar läppolja så jag vill absolut testa deras nya Full On Plumping Glossy Lip Oil

Mjukgörande, vårdande, plumpande och med spegelblank glans✨️ - hur härligt låter inte det!

Dessutom med en doft av sockrad vanilj. 🥰

👄 Ny läpprodukt från BUXOM! 👄🌸👄  Jag tycker Buxom's
Full On Plumping Glossy Lip Oil White Russian
Full On Plumping Glossy Lip Oil Berry Blast
Full On Plumping Glossy Lip Oil Dolly
Nikki
Beauty Pro
12/05/25-06:04(redigerad den 13/05/25-06:20)

Ännu en skandalös flanker från Jean Paul Gaultier...

Nu kommer Scandal Intense Her EdP

Snygg lila flakong med de karaktäristiska guldfärgade benen.
Säkert en ljuvligt dekadent och förförisk doft men som jag troligen inte vuxit i ännu... 😃

Gillar ni dessa så provdofta! Tycker att de tidigare skiljt sig åt väldigt mycket för att fortfarande ha samma namn, Scandal.

Ännu en skandalös flanker från Jean Paul Gaultier...  Nu
Scandal EdP 50 ml
Scandal Le Parfum 50 ml
Scandal Absolu Her EdP 30 ml
Scandal Intense Her EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
12/05/25-05:55(redigerad den 13/05/25-06:21)

Nyhet från Max Factor 🌸✨️

Nya stick från Max Factor, Miracle Pure Blush Balm och Miracle Pure Highlighter Balm. Både hudvårdande och lystergivande balm-stick.

Veganska och passar även känslig hud.

Tycker de ser jättefina ut! 💖

Nyhet från Max Factor 🌸✨️   Nya stick från Max Factor,
Miracle Pure Luminous Touch Soft Pearl
Miracle Pure Luminous Touch Rose Gold
Miracle Pure Luminous Touch Blushing Petal
Miracle Pure Luminous Touch Coral Blush
Hannah
Beauty Star
11/05/25-20:57

Gifter mig om 3 veckor och har självklart laddat upp med världens bästa setting spray från Urban Decay ❤ men, skulle vilja ha era bästa tips på en riktigt bra primer att ha under make upen? för att verkligen gardera sig för ett hållbart resultat ❤

Enji
Beauty Pro
11/05/25-18:47

Glow varje dag! Följ mig för glam makeup looks, skönhetstips och mina dagliga skönhetsrutiner.

Glow varje dag! Följ mig för glam makeup looks, skönhetstips