/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
sigajobe25
Beauty Beginner
09/05/25-22:34

"Hey everyone! 👋 Since summer is here, I've been on the hunt for the perfect tinted sunscreen. I grabbed one recently, but the shade was totally off. 😩 Has anyone found a tinted sunscreen that actually matches their skin tone? I'm open to any recommendations!"

Esraa
Beauty Pro
09/05/25-18:41(redigerad den 09/05/25-18:42)

Till sommaren köpt jag Paradise Lumi Glotion 902 Light Glow vid mitt senaste besök på KICKS.

Denna highlighter ger en mjuk, fräsch glow utan att kännas glittrig. Perfekt att blanda med foundation, använda som primer eller duttas på kindbenen. Lätt, återfuktande formula som smälter in i huden. Ett måste för den som vill ha naturligt strålande hy!

Till sommaren köpt jag **Paradise Lumi Glotion 902 Light
Paradise Lumi Glotion Highlighter 902 Light Glow
Shinegerel
Beauty Beginner
09/05/25-18:00

hej! har någon tips för att undvika smudges från mina glasögon vid näsan !!

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
sara
Beauty Star
09/05/25-17:28

någon som har rekomendationer på setting sprays, som får sminket att hålla hela dagen??

Moa
Beauty Pro
09/05/25-16:57

✨️ Giorgio Armani Sì Passione Red Musk ✨️

Jag fick en liten tester med mitt senaste köp, och jag har testat den idag och måste bara säga wow.

Den här har inte alls varit på min radar tidigare, så jag kollade upp doften och den lät verkligen som något i min smak. Och det var den!

En riktigt varm, mysig doft. Söt, men inte sliskigt söt. Vaniljig, men på ett mjukt sätt som övervägs väldigt fint av musk. Jordgubben kommer fram efter en stund på mig och ger den lite fruktighet omsvept av mjölk. Den här doften är en sommarkväll med jordgubbar och grädde.

Jag blev förälskad i den här doften och kommer definitivt behöva köpa en full-size när min tester är slut. Jag skulle definitivt rekommendera den här om man gillar lite lättare, varma, söta dofter.

✨️ Giorgio Armani Sì Passione Red Musk ✨️  Jag fick en liten
Si Passione Red Musk 50 ml
Jennifer
Beauty Star
09/05/25-15:50

har någon bra tips på brun utan sol?? som inte försvinner när man badar osv

Lovisa
Beauty Beginner
09/05/25-15:28(redigerad den 09/05/25-16:15)

Ett av mina favorit läppglas och älskar att dem äntligen har kommit till kicks så jag kan köpa flera. Denna färgen är min absoluta favorit av dem alla. Inte för brun och inte för rosa

3D Hydra Lipgloss 19 Cream Cashmere
Lovisa
Beauty Beginner
09/05/25-15:21(redigerad den 09/05/25-16:14)

Måste tipsa alla om denna produkt som jag tycker absolut behöver mer hype. Jag har dem senaste åren blekt mitt hår så det har blivit så torrt, tunt och slitet. Har nu bytt ut hela min hårvårds rutin och köpte bland annat denna produkten som är helt magisk om man har torrt och tråkigt hår. Jag har aldrig fått så mycket komplimanger om att mitt hår ser så friskt ut som när jag använder denna produkten. Jag rekomenderar att man sparyar produkten på en hårborste och sedan borstar håret när det är helt färdigt fixat och fönat. Då försvinner allt småhår och du kommer få en fantastisk glow☀

Glimmer Shine Spray 100 ml