/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Lira
Beauty Pro
10/19/23-13:21
Denna concealer är den bästa enligt mig! Man kan lägga lager på lager och ändå ser det smooth ut under ögonen. Den är lätt och det finns många olika typer av färger för din hudton. Jag använder den också på ansiktet vissa ställen och den smälter in i huden så fint. Men glöm ej serum och ögonkräm innan applicering av consealer.
Denna concealer är den bästa enligt mig! Man kan lägga lager
Lira
Beauty Pro
10/19/23-13:16
Har börjat använda denna mascaran eftersom alla andra dyra märken tycker jag inte förlänger. Denna mascaran är bara Waow och priset är också 🤩
Har börjat använda denna mascaran eftersom alla andra dyra
Fanny
Beauty Beginner
10/19/23-13:15
Jag är sugen på att testa en ny mascara, är fast vid sky High från maybelline vilken kan ni rekommendera💕
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Zahra
Beauty Beginner
10/19/23-13:04
Fantastic 👌
Sigrid
Beauty Star
10/19/23-12:55
Tips på ett bra puder som inte mattar ner för mycket?? Vill att sminket ska hålla, men vill också vara glowy😩💘
Ayhan
Beauty Star
10/19/23-12:51
Tips på en bra highlighter? Använder i dagsläget Anastasias glow kit som är jättebra men jobbigt att ha med sig en större palett när man är iväg + skulle vara kul att testa något nytt 💁🏻‍♀️💄
Amanda
Beauty Star
10/19/23-12:48
Tips på färginpackningar för att bibehålla en mörkare coppar (cowboy coppar)! Ev tips på om man kan blanda färgmaskerna.
Emma
Beauty Star
10/19/23-12:21
Tips på den bästa julkalendern?