/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Chuchu
Beauty Pro
18/05/25-08:57

sunday self care! 💦✨

idag inleder jag söndagen med denna enzympeeling som är en mask från Emma S. Sticker och svider lite, men känns okej att ansiktet får jobba lite under tiden jag avnjuter mitt kaffe ☺

sunday self care! 💦✨  idag inleder jag söndagen med denna
saph0ry
Beauty Star
18/05/25-08:10

Jag har testat e.l.f. Glow Reviver Lip Oil i färgen Pink Quartz och den har verkligen blivit min favorit! Den är så lätt, återfuktande och ger en perfekt, naturlig lyster utan att vara klibbig. Färgen, en diskret rosa, är helt idealisk för att ge läpparna ett fräscht, naturligt utseende. Jag behöver visserligen bättra på den under dagen, men jag tycker ändå att det är den perfekta läppoljan – prisvärd, härlig på läpparna och ger det där fina glosset jag vill ha!

Jag har testat *e.l.f. Glow Reviver Lip Oil* i färgen *Pink
Karolina
Beauty Pro
17/05/25-22:32

Mitt senaste köp från Kicks var ett kompakt puder från Lumene. Gillar verkligen detta puder och köper om det flera gånger om. Både prisvärt och bra!

CC Color Correcting Powder 1
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Karolina
Beauty Pro
17/05/25-22:29

En skönhetsprodukt jag skulle vilja rekommendera som förtjänar mer hype är moisture surge 100h från Clinique. Passar bra till en fet hy och gör att huden känns återfuktad men som inte är alldeles för fet. Det är en produkt som är värd att testa :)

Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Karolina
Beauty Pro
17/05/25-22:16

Heeej, tänker nu när det blir varmare väder ute vill jag ha en lättare foundation eller liknande. Vilken är er favorit? Har kikat lite på kylie cosmetics skin tint, någon som testat den?

I dagsläget använder jag serum foundation från Loréal Paris true match serien.

Skin Tint Blurring Elixir 2C
True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 4-5 Medium
Nikki
Beauty Pro
17/05/25-21:25

Har en crush på Olivier Polge's skapelse Valentino Uomo EdT ❤️☕️🍫

Född i Grasse, som son till legendariska parfymören Jacques Polge. Jacques Polge som var Chanel's in-house parfymör i 37 år till han 2013 gick i pension och efterträddes av sonen Olivier.

Några av Olivier Polge's mest kända parfymer är bl a Lancôme La Vie Est Belle EdP och Viktor&Rolf Flowerbomb EdP.

En så snygg flakong med ett, enligt mig, oemotståndligt innehåll. Provdoftar den fortfarande så fort jag får tillfälle trots att jag troligen skulle känna igen den i vilket blindtest som helst! 😁🥰

Någon som provdoftat den?

Har en crush på Olivier Polge's skapelse Valentino Uomo EdT
Uomo EdT 50 ml
Madeleine
Beauty Star
17/05/25-17:07

Ni som har acne och har ätit ISO. Vilken hudvård anväbder ni? Hur mår huden efter ISO behandling? Har acnen återkommit efter en tid?

Behöver tips då min acne återkommit, efter ISO behandling.

Moa
Beauty Pro
17/05/25-16:37(redigerad den 17/05/25-16:40)

Vilka mister ser ni mest fram emot att använda i sommar?

Jag kan ha köpt lite för många nya mister inför sommaren, men till mitt försvar så har det kommit så många nya, underbara mister den här våren (och så har jag några äldre som jag är så taggad på att ta fram igen till sommaren!)

Några av mina favoriter är

✨️ The Body Shop Coconut & Yuzu Hair & Body Mist ✨️ Sol de Janeiro Cheirosa 48 Perfume Mist ✨️ Rituals The Dream Collection Hair & Body Mist ✨️ Dior Miss Dior Silky Mist ✨️ DKNY Ice Pop Summer Collection Citrus Splash Bodymist

Är också väldigt sugen på att testa Clinique Happy Body Spritz!

Vilka mister ser ni mest fram emot att använda i sommar?
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Miss Dior Body Mist 100 ml
Ice Pop Summer Collection Citrus Splash Bodymist 250 ml
The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 50 ml
Happy Body Spritz 125 ml