/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nadya
Beauty Pro
14/05/26-09:04

min morgonrutin, koreansk hudvård>>>

Good morning glow 🫧
Isabelle
Beauty Star
14/05/26-06:08

Jag behöver en ny lotion och kroppsolija som passar till min parfym, några bra tips?❤

Good Girl Eau de Parfum 100 ml
Ewa
Beauty Pro
14/05/26-06:04

Dotterns favoritpuder har slutat säljas och vi försöker hitta ett nytt som är lika bra eller bättre. Sett att maybelline ska släppa ett nytt tranclucent puder, men det släpps ju aldrig  Såå är det någon här inne som kan tipsa om nåt annat liknande hon kan testa? Hon har redan testat make up store och maybelline loose fit me powder.

Nytt puder!?
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Hogge
Beauty Pro
14/05/26-06:01(redigerad den 14/05/26-06:04)

Fick hem Åhléns senaste tidning i brevlådan igår så passar på att läsa den nu till frukost med min skrutt under tiden morgonens hudvårssrutin får marinera. 💖

Just att läsa om beauty i tidningform är något jag alltid uppskattat. När jag var yngre läste jag gärna Veckorevyn och Chic, just dessa sidorna var bäst. Speciellt i en varm solstol. 💛

🌞 Good Morning Glow
C-Tetra Serum 30 ml
The Shroom Essence – Multi-Depth Hydration Fluid 100 ml
The 6 Peptide Skin Boost 150 ml
Hyal Reyouth Moist Sun 50 g
The Barrier Cream Skin-barrier Strengthening Moisturizer 50 ml
Oliwia Weronika
Beauty Star
14/05/26-04:48
Felicia
Beauty Star
14/05/26-02:02

Startar varje morgon med den här godingen till prinsessa! Bästa morgonrutinen som finns vakna bredvid sin underbara hund för att sedan ta morgonpromenixen!

Good morning glow! 🥰
Felicia
Beauty Star
14/05/26-01:43

Behöver tips till en bra primer som passar för kombinerad hy!

Den senaste jag hade gav mig massa porer, så är i behov av en som är snällare mot huden och inte orsakar orenheter!

Johanna
Beauty Star
13/05/26-23:58

asså detta måste vara det absolut bästa glosset som finns på marknaden!!

Något jag inte kan leva utan!!
Lifter Gloss Lip Gloss 20 Sun