Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nadila
Beauty Pro
18/04/24-11:57
Min favorit hudvårdsrutin / ett tips för att uppnå en strålande hud. som stärker hudens egen barriär - och passar för alla hudtyper, även känslig hud. Använd Cera Repair dagcreme som en ansiktskräm morgon och kväll på ren hud, samt ögon serum.  (Kunde ej tagga produkten)
Min favorit hudvårdsrutin / ett tips för att uppnå en
ASSE
Beauty Pro
18/04/24-10:49
Låt mig berätta till er om en parfym som doftar lyxigt, sexigt och kvinnlig... YSL Libre EdP Intense 😍 Libre Intense är det bästa av det bästa. Den är sexig, kraftfull och i grunden självförtroende i en flaska och en doft som du kan bära året runt. Libre är en av de få parfymer i min egna åsikt som håller i hela dagen, inget behov av att spruta flera gånger om dagen för att doften skall hålla i. Vaniljens och Tonkabönanens krämiga mjukhet, orkidéns fascinerande tjusning och värmen från Ambra och Vetiver kombineras för att skapa en doft som är både sensuell och tröstande. Den har också en mycket unik doftväg som är otroligt vacker, söt och sensuell. Livslängden och projektionen är också anmärkningsvärd. Den här parfymen har gett mig så mycket komplimanger av vänner, familj och främlingar på gatan. Har tappat räkningen för hur många gånger tjejer har kommit fram till mig på gatan och frågat vad för parfym jag har på mig😍 Priset är värt varenda liten krona för denna gudomliga parfym.😍
NatureGoddess02
Beauty Star
18/04/24-08:29
Vilket sol kräm är bäst som ni tycker? 🤗
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
NatureGoddess02
Beauty Star
18/04/24-08:25
Någon som kan rekommendera nån bra body lotion för torr hud 🙏🌸💜
Malin
Beauty Pro
18/04/24-08:20
✨ Gårdagens shoppingrunda ✨ Igår tog jag en sväng på KICKS för att spana in lite nyheter som kommer. Mycket fint som har kommit nu till våren! Jag fick bland annat med mig LH Cosmetics Glowerizer Face Primer som jag tror kommer kunna användas på så många olika sätt. Får se till att recensera denna framöver när jag använt den lite. Fick även med mig ett blush stick från Beautyact och en ny svamp från Flaer. Denna svamp har en sammetslen yta så det ska bli spännande att se hur resultatet blir och om det skiljer sig något från andra svampar som jag har 🫧
✨ Gårdagens shoppingrunda ✨  Igår tog jag en sväng på KICKS
Elin
Beauty Beginner
18/04/24-08:17
Hej, vilken contour/brozer stick kan jag köpa (som finns på kicks hemsida) som är acne safe och inte täpper igen porer?
Samira
Beauty Pro
17/04/24-22:38
TIPS! För er som inte vill lägga extra pengar på en dyr toner så har ni denna från BeautyAct! En superfin toner som lätt exfolierar och avlägsnar talg samt rengör porerna på djupet!
TIPS!  För er som inte vill lägga extra pengar på en dyr
NatureGoddess02
Beauty Star
17/04/24-19:27
Rekommenderar dom här produkterna ☺️🌸 väldigt bra för mig med torr hud men letar fortfarande efter en bra moisturizer 🥰