Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
03/14/24-10:51
Mitt senaste fynd från Kicks. Den innehåller glykol syra som jag gillar, för det stramar upp huden, drar ihop porerna, minskar linjer och ger ett fint och naturligt glow 🤗
Mitt senaste fynd från Kicks. Den innehåller glykol syra som
Linn
Beauty Pro
03/14/24-10:02 (redigerad den 03/14/24-11:08)
Är spänd på den här! Har läst recensioner om att den är lik YSL Black Opium och även Valentino Donna Born in Roma (huruvida det stämmer vet jag inte). Har beställt utan att provdofta (korkat jag vet) så kan bara hoppas på det bästa.
Är spänd på den här! Har läst recensioner om att den är lik
Irena
Beauty Pro
03/14/24-09:31
Men snälla nån 😍 … den här måste ju bara komma snart! Tre noter i perfekt harmoni… tuberose och fikon med lite sandelträ… sa någon sommarnatt? 🤩
Men snälla nån 😍 … den här måste ju bara komma snart! Tre
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sabrina
Beauty Beginner
03/14/24-08:48
Har hittat min nya doft till våren!! 🤍🪻🐚☁️ Nya CLEAN CLASSIC Spring Breeze luktar ljuvligt😍 Va rädd att den skulle lukta för blommig för min smak men den påminner min absoluta favorit Warm cotton i under tonen. Lika varm och frisk, man känner mysken! Ni måste testa ☺️
Har hittat min nya doft till våren!! 🤍🪻🐚☁️ Nya CLEAN
Madeleine Elisabeth
Beauty Beginner
03/14/24-08:42 (redigerad den 03/14/24-09:45)
Nikki
Beauty Pro
03/14/24-08:31
🌸 BLUSH - krämiga stick eller palette? 🍑🌸 Tycker stick är smidiga och multifunktionella. Ger ofta en naturlig rosig look och dessa från PIXI och Lumene är mina favoriter på sommaren. Funkar oftast även till läpparna. Paletter ger variationsmöjligheter. Denna från BeautyAct i nyanser från kall rosa till varm persikofärg. Vissa matta och vissa skimrande. Funkar även som ögonskugga.
🌸 BLUSH - krämiga stick eller palette? 🍑🌸  Tycker stick
Nikki
Beauty Pro
03/14/24-08:11 (redigerad den 03/14/24-08:14)
Bra BAS med prisvärda produkt-tips! Det är många produkter i en makeupbas så för att tänka lite ekonomiskt: Fundera över om det är något du helt enkelt kan hoppa över (åtminstone ibland). Använder t ex själv nästan aldrig primer (detta kan dock vara svårare om man har fet hud med oljiga partier). Du sparar inte bara pengar utan även tid! 😀 Försök hitta prisvärda alternativ som funkar bra för dig för de produkter du använder allra mest. Här finns MYCKET pengar att spara! Vänta inte till produkten nästan är slut! Passa på att köpa när det är kampanj eller andra erbjudanden som nu 20% på bas här på KICKS! 😃 Dessa är mina budgetfavoriter vad gäller bas (har kysst några 🐸🐸🐸 på vägen, både billigare och dyrare) och jag kan verkligen rekommendera dem alla. Taggar även 3 grymt bra appliceringsverktyg: Foundationborste från FLAER Svamp från Real Techniques Powder puff från LH Cosmetics.
Bra BAS med prisvärda produkt-tips!   Det är många produkter
Nikki
Beauty Pro
03/14/24-07:31
En riktigt fin highlighter ⭐️ Becca's ikoniska highlighter, Shimmering Skin Perfector Highlighter, med magisk lyster finns numera hos Smashbox.  Färgen heter Champagne Pop. 🥂 Till skillnad från traditionella highlighters med pressat puder innehåller denna unika formula skimrande pärlpigment som har blandats med vätska för att ge en härligt krämig textur. Den krämiga formulan är lätt att bygga på och smälter sömlöst in i huden utan att se glittrig ut. Rent ljus reflekteras från alla vinklar för att ge naturlig, strålande lyster. Väldigt dryg så även mini-storleken räcker länge. 
En riktigt fin highlighter ⭐️  Becca's ikoniska highlighter,