/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Zeynep
Beauty Star
08/05/25-15:48(redigerad den 08/05/25-19:57)

Dofter som jag önskar gjorde comebacks. De är Marc jacobs Daze i normal- och loveversionen. De fungerar perfekt för våren och sommaren. Båda är feminina dofter. The Daze normal doftar fruktig med färska inslag av mandarin, som förvandlas till mysklukt på huden, men den håller bara i 3 timmar på mig Medan Daze love doftar som aprikoser med inslag av persika med varm och kräming underton från sin bärnstensfärgade bas. Den har bättre uthållighet, varar ca 5-6 timmar. Båda är perfekta när du vill bära något lätt

Dofter som jag önskar gjorde comebacks.  De är Marc jacobs
Mimmi
Beauty Pro
08/05/25-15:27

Mitt senaste köp från Kicks! Är super nöjd !

Mitt senaste köp från Kicks! Är super nöjd !
CC Color Correcting Cream SPF20 3
The Shimmer Eyeshadow Stick Longwear & Water-Resistant 42 Lavender Vibe
Matilda
Beauty Beginner
08/05/25-14:58

Måste bara tipsa om denna, fantastiskt glow och otroligt skön att applicera.

Intelligent Retinol 6TR Serum 15 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Pro
08/05/25-14:52

Beauty hack eller beauty wack!

Ett beauty hack jag testat är Värme! första hacket är att värma ögonfransböjaren! det ska tydligen göra så fransarna håller sig böjda längre! vilket ja upplever att dom gör med!

sen har ja ett till som är när att när ögonbrynspennan eller eyeliner pennan börjar bli lite torr o gammal, så hjälper de mycket att värma upp dom litegranna! mycket krämigare o som nya i konsistensen!

Clara
Beauty Pro
08/05/25-14:37

Är det någon som har koll på någon bra brun vattenfast mascara?

Åsa
Beauty Star
08/05/25-13:55

Har så mycket pigmentfläckar i ansiktet. Finns det någonting att göra för det? Eller gäller bara att sminka över dem?

Åsa
Beauty Star
08/05/25-13:53

Någon som kan tipsa en novis om ett bra serum?

Kristina
Beauty Pro
08/05/25-13:28(redigerad den 08/05/25-13:38)

Vill tipsa om denna inpackningen. Heeeelt underbar. Håret blir sådär mjukt som efter frisörbesök. doftar ljuvligt och inte för starkt. 

Vill tipsa om denna inpackningen. Heeeelt underbar. Håret