/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Moa
Beauty Pro
18/05/25-15:53

✨️ Doftfavoriter 20% ✨️

Vill tipsa om att flera härliga varumärken är på 20% just nu! Jag har liiite beslutsångest vilken jag är mest sugen på.

Också perfekt om man vill köpa en doft till Mors dag 🥰

✨️ Doftfavoriter 20% ✨️  Vill tipsa om att flera härliga
La Vie Est Belle EdP 30 ml
Perfect EdP 50 ml
Good Girl Blush EdP 30 ml
Irresistible EdP 35 ml
For Her EdP 50 ml
Devotion EdP 30 ml
Flora Gorgeous Orchid EdP 30 ml
Signature EdP 50 ml
Sexy Amber EdP 50 ml
White Tea EdP 100 ml
Eilish EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
18/05/25-15:41

Önskas: Travelsize

Inte det mest ekonomiska men perfekta i handväskan och på resan. Eller om man bara vill prova på en parfym.

Önskar att fler parfymvarumärken gjorde sina dofter i travelsize och önskar att KICKS tog in fler i sitt sortiment av de som redan finns.

Skulle ni köpa travelsize?

Önskas: Travelsize   Inte det mest ekonomiska men perfekta i
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Nikki
Beauty Pro
18/05/25-15:35

Devotion EdP och Devotion Intense EdP by DOLCE & GABBANA 🍋🤍

Originaldoften är en härlig och lite annorlunda kombination av bl a kanderad citrus och vanilj. Både fräsch, syrlig och söt. Flankern Devotion Intense som lanserades året efter känns lite som en höstversion. Lite djupare och med bl a hasselnöt som extra doftnot.

Har ni provdoftat dem?

Devotion EdP och Devotion Intense EdP by  DOLCE & GABBANA
Devotion EdP 30 ml
Devotion EdP Refill 150 ml
Devotion Intense EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
18/05/25-15:15

Zarkoperfume Pink Molecule 💕✨️

På mig är den väldigt sprudlande, bubblig som champagne och doften av fläder är framträdande hela tiden, den tonas liksom inte ner trots att det är en toppnot.

Den tar mig tillbaka till sent 90-tal, när jag var liten, och påminner mig om en glittrig hårgelé jag hade. 😄 Oklart om den doftade liknande!

Zarkoperfume Pink Molecule 💕✨️  På mig är den väldigt
Pink MOLéCULE 090.09 EdP 100 ml
Anna
Beauty Pro
18/05/25-14:54

Mitt senaste köp! Lite av en repris på senaste, en typ av borste och ett typ av gloss. Men den här gången en billigare borste till bronzer från Flair och en lipoil från Morphe💕 Någon som testet läppoljan, vet ju att Flair borstarna är storfavoriter hos många 🥰 ?

Mitt senaste köp! Lite av en repris på senaste, en typ av
211 Sculpted Bronzer Brush
Forbidden Love Bite Lip Stain Pure Passion
Nathalie
Beauty Pro
18/05/25-14:41

Beauty shelfie del 2

Inte så inspirerande, men såhär förvarar jag all hudvård. Här är både sånt jag använder nu och sånt som ska ersätta när något snart tar slut. Vi har lite dåligt med förvaring i badrummet så därför har vi alla i familjen varsin korg så man lätt kan dra ut och få tag på allt

Beauty shelfie del 2  Inte så inspirerande, men såhär
Sofia
Beauty Pro
18/05/25-14:25

Beauty shelfie part 1!

Mycket av mina beautygrejer förvarar jag i lådor och skåp i en Kallaxhylla från Ikea. 💙💛

Detta är min nagellåda, full av lösnaglar från Switch nails. 😄 Har även några nagellack jag inte använder och nagelvårdsgrejer som t.ex. olja. Helt ärligt så är det väldigt sällan jag gör något med mina naglar för jag bryr mig inte direkt om dem haha, så det som används mest i denna låda är nog nagelfilen i glas. Den åker fram när någon nagel har flisat sig och driver mig till vansinne. 😂

Beauty shelfie part 1!  Mycket av mina beautygrejer förvarar
Safinaz
Beauty Star
18/05/25-14:19

Vi MÅSTE prata om Biotherms body lotion

Jag har testat så sjukt många body lotions men Biotherm Lait Corporel är verkligen något annat. Den är lätt i konsistensen, sjunker in direkt och lämnar ingen klibbig hinna, bara mjuk, återfuktad hud med en fräsch citrusdoft som typ känns som ett spa på flaska.

Har ni testat den? Om inte – do yourself a favor. Det här är body care goals på riktigt."

#KICKSBeautyTalks #Biotherm #BodyCareRoutine #GlowFromHeadToToe

Lait Corporel Moisturizing Body Lotion 400 ml