/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Paula
Beauty Pro
10/19/23-15:38 (redigerad den 10/19/23-15:38)
Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50 50 ml är en game-changer för mig. Den lätta konsistensen gör den enkel att applicera, och dess solskyddsfaktor på 50 ger mig den tryggheten att min hud är väl skyddad. Att den innehåller risextrakt och probiotika känns som en extra boost för min hudvårdsrutin. Jag rekommenderar den starkt eftersom den inte bara ger ett effektivt solskydd utan också lämnar min hud återfuktad och strålande hela dagen.(solskydd är ett måste året runt!!)🌺🌸🏝️🧊
Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50 50 ml
Alicia
Beauty Pro
10/19/23-15:36
Nån som har ett bra tips på vad man ska använda till läpparna nu när de börjar bli kallt så man kan slippa torra o spruckna läppar?
Denise
Beauty Star
10/19/23-15:29
Är på jakt efter en ny concealer, fulltäckande men som inte blir torr. Har någon testat denna eller ev. Har en annan favorit att tipsa om?🥰🩷
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
miinaa55
Beauty Star
10/19/23-15:26
Fägen är otroligt fin och den blandas som en DRÖM✨ älskar älskarrrr denna produkt!! NARS Afterglow Liquid Blush i färgen "Orgasm" är en produkt som förtjänar beröm. Färgen är fantastiskt och den passar alla hudtoner. Den ger bara en så naturlig och fint glow som varar hela dagen. Konsistensen är otroligt lätt och enkel att applicera, och den smälter in i huden utan ansträngning!! En produkt som är värd att köpa💕✨
Fägen är otroligt fin och den blandas som en
Paula
Beauty Pro
10/19/23-15:15
Daisy Eau So Intense Eau de Parfum är verkligen en av mina personliga favoriter. Doften är så förförisk och intensiv, den lyfter verkligen fram min själ och får mig att känna mig självsäker och elegant. Den blommiga och fruktiga noten skapar en oemotståndlig aura som varar hela dagen. Att bära den är som att omfamna en lyxig bukett blommor. Jag älskar hur den kan förvandla min dag och göra varje ögonblick lite mer speciellt. En doftupplevelse som Daisy Eau So Intense är helt enkelt oslagbar.🦋🌺🌸
Harmony
Beauty Star
10/19/23-15:12
Hej! Jag undrar om någon har provat denna ögonfransböjare med värme? Går tydligen att använda både innan och efter mascara. ❤️
Eva
Beauty Star
10/19/23-15:01 (redigerad den 10/19/23-15:05)
Hej alla💗 Vill bara tipsa om ett frans serum som jag har använt dagligen i en månad som heter Lenoites. Serumet är veganskt och ska vara fri från kemikalier och ingredienser som gör att man inte blir röd/irriterad och man ska inte få mörka ringar av den. Samt skall inga fransar ramla av om man slutar använda den.  ✨REKOMMENDERAR✨ till alla som vill få långa och fylliga fransar. På bilderna nedan ser ni först hur mina fransar såg ut innan serumet där dem va tunna, korta och även gott av på vissa ställen. Sista bilden är hur mina fransar ser ut i dagsläget, så nöjd och tog absolut inte lång tid att få det resultatet. Följ gärna mig för fler smink, hudvård och skönhetstips! ☺️
Hej alla💗  Vill bara tipsa om ett frans serum som jag har
Adelina
Beauty Star
10/19/23-14:56 (redigerad den 10/19/23-14:56)
Den där + lumene glow fluid!! Bästa t vintern!!