/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lucy
Beauty Star
19/05/25-20:56

Hej !

Behöver tips på hårdvårdsprodukter som Schampo, Balsam & inpackningen för torrt och livlöst hår.

TIPS TIPS TIPS 🫶🏼

Moa
Beauty Pro
19/05/25-19:24

✨️ Bästa sommardofterna? ✨️

Jag har några som jag fullkomligt älskar. Jag hade kunnat bosätta mig i flaskorna, så mycket älskar jag dem.

Dior J'adore EdP är väldigt fräsch och fruktig, och doftar för mig typ som lyx på flaska.

Dior Miss Dior Blooming Bouquet EdT är en ljus, lätt, blommig doft som är så feminin och fin för mig.

Chanel Chance Eau Splendide EdP är en söt, fruktig doft som håller oerhört länge. Den lägger sig lite mer träigt, men fortfarande väldigt sött, vilket gör att den kan funka även för de som inte är så förtjusta i träiga dofter.

De här parfymerna kommer användas flitigt i sommar. Vilka parfymer kommer ni använda mest i sommar?

✨️ Bästa sommardofterna? ✨️  Jag har några som jag
J'adore EdP 50 ml
Miss Dior Blooming Bouquet EdT 100 ml
Malaze
Beauty Pro
19/05/25-18:53

Jag kom precis hem från jobbet och fick ett paket, hoppas att jag får en bra upplevelse.

Jag kom precis hem från jobbet och fick ett paket, hoppas
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Christine Carlberg
Beauty Pro
19/05/25-18:21

Köpte denna från maybelline nyligen, dock har vi inte blivit kompisar än  Jag gillar ideén om konsistsen, det är typ en brow gel och penna på samma gång, den sitter verkligen superbra, men jag har svårt att få den att se naturlig ut  Så nu snvänder jag den när jag ska till gymmet eller dyligt 

Tattoo Brow 36H Pencil 7 Deep Brown
zeynab
Beauty Star
19/05/25-18:00(redigerad den 19/05/25-18:01)

Tips!

Letar man efter en återfuktande kropps lotion fast i en sprejburk, rekommenderar jag Vaselins cocoa radiant body lotion.

Den är super härlig, och absorberas fort. Det bästa är att det inte känns kladdigt och går snabbt att applicera.

Tips!   Letar man efter en återfuktande kropps lotion fast i
Anna
Beauty Pro
19/05/25-14:41(redigerad den 20/05/25-00:59)

Månadens Dolda Pärla! Se hit alla med blonderat eller slingat hår! Det här är ett härligt fuktgivande schampo just för blekt hår, det har jag aldrig sett något annat schampo vara. Det fungerar jättebra för mitt hår med mycket blekta slingor och doftar underbart med en skogsdoft, en doft dom känns unisexig🌲! Dock jättesvår att tagga. Men det heter Sachajuan Moisturizing Schampooo!

Månadens Dolda Pärla!  Se hit alla med blonderat eller
Nikki
Beauty Pro
19/05/25-13:59(redigerad den 20/05/25-05:39)

Nu på KICKS!

Maison Margiela Replica Never-ending Summer EdT 🍊

Någon mer som är nyfiken på denna?

Nu på KICKS!   Maison Margiela Replica Never-ending Summer
Replica Never Ending Summer EdT 100 ml
Nikki
Beauty Pro
19/05/25-13:12

PRADA - PARADOXE VIRTUAL FLOWER EdP

En parfym som sällan syns och nämns är den senaste flankern från PRADA, Paradoxe Virtual Flower EdP.

Inte lätt att ta plats efter monstersuccén som lanserades för drygt 3 år sedan. Den följdes upp av Paradoxe Intense EdP och förra året kom alltså Virtual Flower EdP.

Doftnoter som lyfts fram är bl a vita blommor, citrus och mysk.

Fräsch och somrig för de som tycker originaldoften är för söt och Intense för jordig.

Förtjänar åtminstone att provdoftas! 🍋🌸

PRADA - PARADOXE VIRTUAL FLOWER EdP   En parfym som sällan
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Paradoxe Intense EdP 90 ml