/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
17/05/25-16:08

Vackraste parfymen jag äger! ✨️ Zarkoperfume Cloud Collection no 4 är en guldglittrande sommarkväll på flaska. ☀️

Varm, mysig, fräsch, blommig och lite kryddig. Med noter som björnbär, citrus, peppar, havsvatten, blommor, kokos, vanilj och olika träsorter har den verkligen lite av varje. Och den är komponerad med perfekt balans. 👌🏼

Zarko Ahlmann Pavlov – mannen bakom Zarkoperfume och deras otroliga parfymer är faktiskt den enda praktiserande parfymören i Danmark! Dofterna är till stor del inspirerade av nordisk natur, så det är inte alls konstigt att de väcker både minnen och känslor hos den som bott i Sverige hela livet. 🥰

Cloud Collection 4 EdP 100 ml
Alice
Beauty Star
17/05/25-15:56

Detta är min bästavän nu när solen kommer fram!☀

Aloe Soothing Sun Cream 50 ml
saph0ry
Beauty Star
17/05/25-15:19

Har någon rekomendationer på setting sprays, som får sminket att hålla hela dagen?

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Irena
Beauty Pro
17/05/25-15:14

Det var ett tag sedan jag köpte något i fysisk butik, men idag blev det ett halvt impulsköp som jag är väldigt glad över 😃. Jag har spanat på dessa blush från Mac i flera månader och nu slog jag till. Blev nyansen unswetened, men jag är jättesugen på nitelite också. Lär nog köpa den snart också för pigmentet och formulan är magisk.

Det var ett tag sedan jag köpte något i fysisk butik, men
Strobe Beam Liquid Blush 6 Unsweetened
Mariah Geijer
Beauty Pro
17/05/25-12:44

Det kan väl inte bara vara jag som alltid letar efter små kit när jag ska köpa något? Jag har Cliniques Lash Power Mascara som min säkerhet i sminkväskan. Den ligger där bland ungefär 10 andra mascaror som jag testar.

Det kan väl inte bara vara jag som alltid letar efter små
Lash Power Set 1 6 ml + 0.
Lash Power Mascara Black-Onyx
Carolina
Beauty Star
17/05/25-11:06

Efter graviditet så tappar jag gabska mycket hår! vad är era sta tips för att stärka upp? mycket handlar ju om hormoner också såklart!

Linda-Marie
Beauty Pro
17/05/25-10:43

Riktigt lugn ledig lördag! ☕😻

Riktigt lugn ledig lördag! ☕😻
Malaze
Beauty Pro
17/05/25-10:34

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Jag hade så många flaskor att slänga, det enda jag förvirrade mig med är metallspånburken eftersom den också har plast ovanpå så jag slängde den inte. Hur som helst, lycka till med återvinningen.

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Jag hade så många flaskor