/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Moa
Beauty Pro
22/05/25-19:32

✨️ Månadens dolda pärla ✨️

Ida Warg Shower Mousse!

Jag måste bara få hypea det här duschskummet lite. Jag har testat några olika märken och har gillat dem men inte älskat något, men så testade jag Ida Warg's shower mousse, och konsistensen är helt underbar.Det blir ett mjukt, lent, fluffigt skum, och du behöver använda så lite för att få så mycket skum!

Sen skadar det inte att de också luktar underbart! Jag har testat dofterna Vanilla Fudge och Sunny Infusion, och de är så härliga.

✨️ Månadens dolda pärla ✨️  Ida Warg Shower Mousse!  Jag
Vanilla Fudge Shower Mousse - Sweet Formula 200 ml
Sunny Infusion Shower Mousse - Happy Formula 200 ml
Feeling Clean Shower Mousse - Refreshing Formula 200 ml
Late Night Shower Mousse - Comfy Formula 200 ml
Vitalizing Shower Mousse 200 ml
Radiant Shower Mousse - Energizing Formula 200 ml
Mia
Beauty Pro
22/05/25-18:51

Månadens dolda pärla är OBH Nordica x Björn Axén Magic Style Brush, den var otroligt lättanvänd och gav ett fantastiskt resultat! Bästa komplimangerna man fått är att folk tror man varit hos frisören!

Månadens dolda pärla är OBH Nordica x Björn Axén Magic Style
Björn Axén Tools - Magic Style Brush PRO Black 45 mm
Nikki
Beauty Pro
22/05/25-18:21

Senaste KICKS-köpet ska bli en present! 🩵

Senaste KICKS-köpet ska bli en present! 🩵
Trial Kit 2% BHA 6% Mandelic + 2% Lactic
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
grytan0829
Beauty Star
22/05/25-17:45

ge mig tips!

Vendela
Beauty Star
22/05/25-17:01

Köpte denna bronzer för någon dag sen i färgen Amber. ASSÅ WOOOOWW vad fin den är och så lätt applicerad!

Cream Bronzer Amber
Carolina
Beauty Pro
22/05/25-16:04

Jag var lite tveksam innan jag använde den här färgen men det är verkligen värt ett försök.

Jag var lite tveksam innan jag använde den här färgen men
Milla
Beauty Star
22/05/25-15:50

💄🔥 Jag måste bara hylla Fenty’s lip liner – den här pennan tål allt. Jag har testat den genom långa dagar, oljiga måltider, poolen, pussar och flertalet svettiga gympass. Den sitter kvar. Inte bara lite – den sitter som om jag precis applicerat den.

Färgen är krispig, formulan är superkrämig och glider på smidigt, och den torkar aldrig ut läpparna. Jag går bokstavligen ingenstans utan den här linern. 👄

Har ni testat den? Vilken är er favoritnyans?

Trace'D Out Pencil Lip Liner 2 Thugz Blush Too
Trace'D Out Pencil Lip Liner 5 Satin Panty
Trace'D Out Pencil Lip Liner 5 Rubbabandz
Alma
Beauty Star
22/05/25-15:38