/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Marian
Beauty Pro
22/10/23-14:54
Hej alla fina🤍 Har ni tips på en hårfönsborste som är bra för tjockt och lockigt hår ? Har testat Revlon och Björn Axén men tar för långt tid att styla det och det försvinner direkt efter samt att det inte blir riktigt rakt från roten då jag har lockigt hår. Tacksam för era tips om ni vet något bra⭐️
Nadila
Beauty Pro
22/10/23-11:41
Dagens parfym/läppstift 🥰 (Gick ej tagga produkt)
Dagens parfym/läppstift 🥰  (Gick ej tagga produkt)
Linn
Beauty Pro
22/10/23-11:18 (redigerad den 22/10/23-11:48)
Letar efter ett riktigt rött budget-läppstift med MYCKET glans! Någon som har tips på vad jag kan testa? (Bild lånad från Google!)
Letar efter ett riktigt rött budget-läppstift med MYCKET
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Johanna
Beauty Pro
22/10/23-10:23
Hej! Kan man fortfarande ansöka som beauty tester till nars blushen eller är den stängd? För det står att jag inte har tillgång till den sidan men tänker att om den fortfarande är öppen kan jag kontakta kundtjänst kring det.
Alice
Beauty Star
22/10/23-09:58
Vilken primer håller bäst för oljig hud? Har också hört att om man lägger på settingspray efter primern att sminket ”fäster” bättre, stämmer det? Tacksam för alla råd💕💕
SUSSI
Beauty Star
22/10/23-08:11
En lätt doft som kan bäras från morgon till kväll vardag eller fest då är Marc jacobs parfymer som bäst
En lätt doft som kan bäras från morgon till kväll vardag
Nikki
Beauty Pro
22/10/23-07:30 (redigerad den 22/10/23-07:31)
Skimrande nyhet från NYX ⭐️⭐️⭐️ Ultimate Glow Shots från NYX Professional Makeup är ögonskuggor i flytande form.  Fantastiska färger med skimrande effekt och ultimat lyster.  Lätt och smidig formula som är påbyggbar. Vegansk 🌸   Ska hålla i upp till 12 timmar.
Skimrande nyhet från NYX ⭐️⭐️⭐️  Ultimate Glow Shots från
Charlotte
Beauty Star
22/10/23-06:52
Hejsan! Mitt namn är Charlotte och blir 30 år nu på torsdag 🙈 efter att ha blivit diagnostiserad med utmattningssyndrom så har jag blivit besatt av makeup, hudvårdsprodukter, hårvård och doft! Hoppas jag lyckas få bra inspo från er, och att jag kan ge er bra tips om det behövs 🥰