/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Malin
Beauty Star
22/05/24-20:41
Älskar denna så så mycket men tyvärr lite dyr då jag jämt använder bus. Tips på budget som ändå är bra?
Self Tan Dark Bronzing Mousse 200 ml
Malin
Beauty Star
22/05/24-20:38
Så sjukt jäkla bra inpackning. Ännu bättre med hela serien tillsammans 🫶🏽
Blond Absolu Masque Cicaextreme Hair Mask 200 ml
Maha
Beauty Star
22/05/24-20:23
har ni rekomendationer på parfymer som luktar likt sol de janeiro 62 eller 71an? 💕
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Pion
Beauty Pro
22/05/24-16:45
Mitt senaste köp är ett puder från Sisley, jag valde den i färgen bronze just för att få till lite färg 🌺
Mitt senaste köp är ett puder från Sisley, jag valde den i
Jennifer
Beauty Pro
22/05/24-16:02
Så nyfiken på denna nyhet från clarins, någon som hunnit testa den?🌸✨  Älskar ju deras lip oils och måste vara en perfekt kombo att använda ihop😍
Water Lip Stain Lipgloss 11 Blushy Water
Nono
Beauty Pro
22/05/24-15:40
Online beställning :) vid köp av vara från skin city får man en söt gåva- bag. Blev pads och hårband.
Online beställning :) vid köp av vara från skin city får man
The Hairband
The Facial Pad
Nikki
Beauty Pro
22/05/24-13:26
🌎 The Beauty In Recycling 🌏 Fick med mig några gamla och några extra miljöfarliga produkter att lämna in för återvinning i KICKS butiken. Tänk på att nagellack, parfymer och hårspray absolut inte ska slängas i soppåsen hemma.
🌎  The Beauty In Recycling  🌏  Fick med mig några gamla
Nikki
Beauty Pro
22/05/24-13:12(redigerad den 22/05/24-13:14)
Tips! Min mamma önskar sig solskydd - kanske en bra present till fler mammor? 🌞 Hon har redan använt denna tidigare men då flaskan är rätt liten har mycket redan gått åt så hon "hintade" mig om att en ny sådan skulle hon snart behöva köpa... 😃 Tyvärr hade jag inte kollat upp på KICKS hemsida så den fanns inte i butik utan kan endast beställas online. Fanns inte tid till det nu men nästa gång blir det till att beställa den! Tydligen har den också nyligen bytt design så båda varianter kan finnas ute på marknaden. Låter riktigt bra i alla fall, tycker jag och passar alla hudtyper, torr, normal, fet, mogen och känslig. Så här beskrivs den på produktsidan: Garnier Ambre Solaire Super UV solskydd för ansiktet med SPF50+. Superlätt, flytande formula berikad med E-vitamin och hyaluronsyra. Mycket högt solskydd som skyddar huden mot föroreningar och som motverkar mörka hudfläckar som orsakas av solens strålar. • Hypoallergen • Mycket högt solskydd • Utan parfym • Motverkar mörka fläckar Någon som testat den?
Tips! Min mamma önskar sig solskydd - kanske en bra present
Ambre Solaire Anti-Dark Spots & Anti-Pollution Super UV Protection Fluid SPF 50+ 40 ml