/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Jabeen
Beauty Pro
20/05/25-16:21

Hej allihopa! Jag vill dela med mig av mitt senaste köp från KICKS, ett läppstift från Dior i nyansen 434 Promenade. Jag är helt förälskad i färgen, den är verkligen otroligt vacker ❤❤

Hej allihopa! Jag vill dela med mig av mitt senaste köp från
Rouge Dior Couture Colour Refillable Lipstick 434 Promenade
emmisen92
Beauty Star
20/05/25-16:15

Är det någon som har något bra eller dåligt att säga om denna? Jag har länge använt Anastasia dipbrow gel- taupe, men den verkar ha slutat säljas :( Är nyfiken på om denna kan fungera lika bra.

Är det någon som har något bra eller dåligt att säga om
Volumizing Tinted Brow Gel Taupe
Sofia
Beauty Pro
20/05/25-14:56(redigerad den 20/05/25-14:58)

Ellis Brooklyn – bara jag som önskar att detta märke såldes på Kicks? 🙋🏼‍♀️ Huuuur smaskiga ser inte dessa parfymer och mists ut att vara?! 😋🍈🍉🍍🍌🥭

Bilder från ellisbrooklyn.com.

Ellis Brooklyn – bara jag som önskar att detta märke såldes
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
20/05/25-14:14

Min senaste Kicks-shopping – påfyllning av favoriter som börjar ta slut. 🛍

Min senaste Kicks-shopping – påfyllning av favoriter som
Organic Cotton Pads 80 pcs
Power Grip Primer
Lip Repair 15 ml
Prebiotic Hand Emulsion 50 ml
Mimi
Beauty Pro
20/05/25-13:52

Mitt senaste köp från kicks. Jag har tidigare provat 2% BHA från Paulas choice vilket var lite irriterande för mig. Så jag har köpt Paulas choice Mandelic acid exfoliator vilker är skonsammare.

Mitt senaste köp från kicks. Jag har tidigare provat 2% BHA
Skin Perfecting 6% Mandelic Acid + 2% Lactic Acid Liquid Exfoliant 88 ml
Nikki
Beauty Pro
20/05/25-12:09(redigerad den 20/05/25-13:06)

Hur prismedvetna är ni?

Trogen "sin" butik "no matter what" eller inte?

Jag kan ärligt säga att jag är, och behöver vara, prismedveten!

Handlar och är medlem i flera olika butiker och planerar oftast mina inköp efter var jag får bäst pris (eller erbjudande).

Förstår att KICKS inte alltid kan matcha online-företag och uppskattar självklart butiker där man har möjlighet att kunna se och testa en ny produkt och vid behov få hjälp. Och ja, jag är sedan länge Guldmedlem så en betydande andel av mina inköp görs uppenbart på KICKS! 💰😃

Tycker dock att man som konsument har ett ansvar att kritiskt jämföra priser och rabatter då konkurrensen mellan butiker är det enda sättet där vi konsumenter kan förhindra ännu större och mer orimliga prishöjningar än vad vi sett de senaste åren.

Väldigt nyfiken på att höra om era shoppingvanor och skulle uppskatta om ni vill kommentera och berätta!

Vad styr och hur tänker och handlar DU?

Hur prismedvetna är ni?  Trogen "sin" butik "no matter what"
Linn
Beauty Pro
20/05/25-10:05(redigerad den 20/05/25-10:05)
  • Dolda pärlor

Dessa knivar kan du använda till ögonbryn och ansiktet. Jag fixar till ögonbrynen med dem när jag inte orkat hålla efter med pincetten. Vissa rakar hela ansiktet med dem medan andra bara trimmar lite lätt.

Använder du sånna här?

- Dolda pärlor  Dessa knivar kan du använda till ögonbryn
Razors For Eyebrows & Face
Everyday Eye Brow Knives
Bianka
Beauty Pro
20/05/25-08:46

Mitt senaste köp från Kicks. Bästa krämen 😍 Bara efter några användningar har mina finnar och irritation försvunnit! Jag har kombinerad hud och använder denna på kvällen. Förtjänar hypen verkligen

Mitt senaste köp från Kicks. Bästa krämen 😍 Bara efter
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml