/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Mimmi
Beauty Star
24/10/23-09:59
Jag har hört mycket gott om Glycolic Acid, att den går att använda till flera saker ( hårbotten, kroppen, ansiktet ) Vad är era erfarenheter? Skriv gärna tips på hur man kan använda den! 💜
Sofie
Beauty Pro
24/10/23-09:54 (redigerad den 24/10/23-10:04)
Hej. Är det någon som testat dessa foundation samt concealer och tycker de fungerar bra? Hört mkt bra om dem. DOCK vill ja även fråga om någon med acne använt dem och hur de funkar med det för dej isf? 🤗🤗
Nikki
Beauty Pro
24/10/23-09:19
ÅTER I LAGER: 🎄🎄 BENEFIT All I Want Advent Calendar 🎄🎄 Taggar även några andra som går att beställa!
ÅTER I LAGER:  🎄🎄  BENEFIT All I Want Advent Calendar
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Madelón
Beauty Star
24/10/23-09:05
Jag bara älskar min Karma Rituals softening body scrub den är så lyxig och jag blir så mjuk när jag sköljer mej efteråt. Rekommenderas verkligen.
Jag bara älskar min Karma Rituals softening body scrub den
Patricia
Beauty Star
24/10/23-09:04
Såg att kicks fått in Dr.Jart, äntligen säger jag! Denna är helt magisk, är du som mig som har en akne benägen och rödflammig hy så är denna toppen. Du kan ha den som bas i din sminkning eller bara som den är när du ej känner för smink, den sjunker in i din hy så fint och dämpar allt rött. Jag har använt den i många år nu och ett tips är att ta lite i taget, tar man för mycket blir det inte bra.
Isabelle
Beauty Beginner
24/10/23-08:53
Rekommenderar denna stark , lägger sig så fint , inget kakel och så fint och naturligt resultat
Rekommenderar denna stark , lägger sig så fint , inget kakel
Alexandra
Beauty Star
24/10/23-08:45
Min favorit när det gäller återfuktning. Även en favorit att ha som bas 😍
Justine
Beauty Star
24/10/23-08:28 (redigerad den 24/10/23-08:50)
Tips på prisvärda produkter som hjälpte med min akne 😍 - Rengöring: Kiehl's Ultra Facial Cleanser - Serum: The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% Både produkter två gånger om dagen - SPF istället för dagkräm: L'Oréal Paris Revitalift Clinical Daily Moisturizing Fluid