Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Vanna
Beauty Star
10/10/23-13:59
Tips på brun utan sol som inte luktar? Har använt Ida wargs men tycker att doften sitter kvar flera dagar trots att jag duschar
Vanna
Beauty Star
10/10/23-13:55
Har någon tips på produkter med collagen i? Fick testers på två produkter till ansiktet och min hy var finare än någonsin när jag använde dom. Men sen tog dom slut och dom kostade 1000kr så undrar om någon vet om det finns någon annan med collagen?🩷
Paulina
Beauty Pro
10/10/23-13:55
Måste bara rekommendera denna olja för håret! Jag har blekt mitt hår fram och tillbaka vilket gjort att mina toppar blivit väldigt torra och slitna. Denna olja har verkligen gjort mina toppar så mjuka! Och den luktar dessutom otroligt!🫶
Måste bara rekommendera denna olja för håret! Jag har blekt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Pro
10/10/23-13:54
Vilken är er favorit brun utan sol?✨
Havanna
Beauty Star
10/10/23-13:52
Hej fina ni! Jag vill tipsa om ett beauty-konto på tiktok och instagram som alltid kör real skin, utan filter och i naturligt ljus. Det har hjälpt mig så mycket att gilla smink/hudvård igen. Vi blir hela tiden så matade av perfekt ljus och filter som gör att inte en enda por syns men sanningen är ju att ingen foundation i världen kan ta bort textur. Var snälla mot er själva och följ real skin-konton! ❤️ @ elizabethkayeturner
Leia
Beauty Star
10/10/23-13:48
Några tips på en mer vardaglig parfym? Typ nyduschad och fräsch doft! <3
Molly
Beauty Star
10/10/23-13:45
Köpte denna senast! Tycker lukten är supergod och inte för söt! Har lite svårt för att få parfymen att hålla länge dock!
Köpte denna senast! Tycker lukten är supergod och inte för
Matilda
Beauty Star
10/10/23-13:39
Hejhej! Har ni något bra tips på en nattmask under 500 kr? Har en torr och känslig hy, tacksam för all hjälp jag kan få! 🌟