/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Alexandra
Beauty Star
28/05/25-22:13

Mitt bästa hack någonsin är att köpa sweed pudret i en färg mörkare än vad man skulle och använda den som bronser. Så otroligt fint den lägger sig och ger verkligen ett fint lyster!

Välj en eller flera svar
Har ni testat?
4Bidrag
Ja
Nej
Skicka
Saga
Beauty Star
28/05/25-21:43

vilka solkrämer är bäst för den typiska svenska huden som bara blir röd

Moa
Beauty Pro
28/05/25-21:02

✨️ e.l.f. Squeeze Me Lip Balm ✨️

Låt dig inte luras av den lilla söta förpackningen, för det här är en riktigt effektiv läpprodukt.

Jag har riktigt torra läppar och ingen produkt jag hittat har varit tillräckligt återfuktande, men en användning av det här balmet och läpparna är som förnyade!

Det är lite krämigare i konsistensen än ett läppglans, lite mindre kladdigt, men ger ändå fin glans och är på köpet väldigt återfuktande. Det i princip ingen färg, men jag har inget emot det. Det är ändå fint och framförallt otroligt för läpparna. Den härliga doften är bara en bonus!

✨️ e.l.f. Squeeze Me Lip Balm ✨️  Låt dig inte luras av den
Squeeze Me Lip Balm Strawberry
Squeeze Me More Lip Balm Duo
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Fanny
Beauty Star
28/05/25-20:53

okej 30+ gänget, vilka skönhetsprodukter är obligatoriska att ha i sminkväskan och badrumsskåpet?? jag vill åldras baklänges ✨💄

okej 30+ gänget, vilka skönhetsprodukter är obligatoriska
Jenny
Beauty Star
28/05/25-20:39(redigerad den 28/05/25-21:21)

Bästa dagkrämen med spf: Skin1004 Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum SPF50 PA++++ 50 ml Använder den som dagkräm med solskydd under sommarhalvåret och måste säga att den är riktigt premium! Jag använder den över serum som sista produkt innan makeup. Den rullar inte, sjunker in bra i huden och är otroligt återfuktande. Den jämförs ibland med Beauty of Joeson solskydd men jag tycker att denna är bättre. Det känns absolut inte som ett solskydd utan bara som en dyrare och mer välformulerad dagkräm i en lättare formula. Den passar alla som har normal eller kombinerad hudtyp och vill ha ett solskydd i sin dagkräm.

Hyalu-Cica Water-Fit Sun Serum SPF50 PA++++ 50 ml
Selma
Beauty Star
28/05/25-19:37(redigerad den 29/05/25-15:39)

nyhet på kicks!!

Midnight Mender Overnight Strength Repair Treatment 100 ml

Ska bli så kul att köpa hem och prova med tanke på mitt slitna hår. Gick inte att lägga in länk på den tyvärr men finns under nyheter, hår!

nyhet på kicks!!  Midnight Mender Overnight Strength Repair
Midnight Mender Overnight Strength Repair Treatment 100 ml
Selma
Beauty Star
28/05/25-19:06

Beauty Shelfie Challenge 💦 stökigt men en ärlig bild på hur jag har mitt smink och min hudvård. Mina favoriter från hudvård är ju från neoatrata köper om dem varje gång(exuviance är väldigt lika så taggar dem produkterna) Älskar också caia BB-stick. Återkommer alltid till sol de janeiro misterna.

Beauty Shelfie Challenge 💦 stökigt men en ärlig bild på hur
Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml
Overnight Transformation Complex 50 g
Daily Corrector SPF35 40 g
Nathalie
Beauty Pro
28/05/25-16:30

Jag är sån som vill rengöra mina sminkborstar efter varje användning då jag vill arbeta med rena borstar och om jag inte gör det efter varje användning så har jag inte riktigt koll på när det gjordes senast.

För att spara lite på min tvål jag har till det (taggar den, den är grymt bra!) så köpte jag en sprayrengöring för att då bara göra en "riktig" rengöring någon gång i veckan eller så.

Har använt den ett tag nu och tycker både om den och inte. Jag gillar att den är snabb att använda men jag gillar inte att den ändå lämnar kvar en del rester. Topparna på de här borstarna ska vara vita men på bilden är de rosa, vilket försvann med tvålen sen...

För 99 kr är den här rengöringen helt okej men jag föredrar definitivt tvålen

Jag är sån som vill rengöra mina sminkborstar efter varje
Brush Cleansing Spray 250 ml
Solid Cleanser Sponge Cleaner 28 g