Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
10/11/23-09:42
Mina senaste köp. Valde att beställa dessa och testa dessa efter jag bad om ej hjälp. Efter det lilla jag hunnit testa nu så är jag nöjd, tack för all hjälp 💕✨
Angelika
Beauty Pro
10/11/23-09:15
Vilken adventskalender tycker ni är värt pengarna?🫶🏽
Klara
Beauty Pro
10/11/23-08:55 (redigerad den 10/11/23-09:06)
Vad tycker ni om debatten om settings spray fungerar eller inte. Många jag har pratat med säger bara att det är något som inte fungerar och är bara en produkt som företag försöker merförsälja? Själv har jag alltid tyckt att det gör stor skillnad på smink resultatet… vad tycker ni? Här är några av mina favoriter ❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
10/11/23-08:52
Nyhet från Dolce & Gabbana - DEVOTION EdP Doftnoter: Kanderad citrus 🍋 Apelsinblomma 🍊🌸 Madagaskar vanilj 🤍 Är så nyfiken på denna men har inte hunnit provdofta ännu. Någon som har och vill dela med sig av sitt intryck?
Nyhet från Dolce & Gabbana - DEVOTION EdP   Doftnoter:
linnea.rondell
Beauty Star
10/11/23-08:42
Är de någon som testat Burberry Goddess? Vill verkligen köpa men är lite osäker på om den verkligen doftar så gott som alla säger (känner tyvärr ingen doft)😢 ❤️
Anna Kihlström
Beauty Pro
10/11/23-08:22
alicelof98
Beauty Star
10/11/23-08:01
Måste tipsa om detta styling verktyg , det går så fort och blir ett så snyggt resultat 😍
Nikki
Beauty Pro
10/11/23-07:59
Toner-tips! 💧 Nu är det 20% på utvalda produkter från Lumene (KICKS Club) så jag vill tipsa om deras prisvärda toners för olika hudtyper och behov. Själv använder jag just nu Deeply Purifying Toner.
Toner-tips! 💧  Nu är det 20% på utvalda produkter från