/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Vanessa
Beauty Star
24/10/23-12:26
Jag behöver en bra primer som minimerar porer samt får sminket att hålla. Vilken rekommenderar ni?
Jabeen
Beauty Pro
24/10/23-12:21
My most favorite cream blush from Pixi ❤️ it helped me a lot in travel so easy to carry and apply, it gives a nice glowy color to cheeks. And some times I just mix it with other pink blush that make a very nice shade ❤️
My most favorite cream blush from Pixi ❤️ it helped me a lot
Clara
Beauty Star
24/10/23-12:11
Så nöjd med Flaers sminkborstar! Ett nytt tillskott i familjen fick bli denna! Så bra! 🫶🏽🤩🤍
Så nöjd med Flaers sminkborstar! Ett nytt tillskott i
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Madelón
Beauty Star
24/10/23-10:58
Jag tycker mycket om denna produkt den gör min hud mjuk och len och doftar fantastiskt gott. Jag ville skriva en recension vet inte om detta är stället att göra det. Toppbetyg.
Jag tycker mycket om denna produkt den gör min hud mjuk och
Lee
Beauty Star
24/10/23-10:38
Hej! Är ett någon som har tips på en bra primer? Jag har tidigare använt milk hydro grip och tycker väldigt mycket om den, vill gärna ha något liknande men billigare.
Hiba
Beauty Star
24/10/23-10:26
Jag undrar om hur jag ska börja använda C vitamin serum eller liknande. Mitt ansikte är väldigt känslig mot det just nu men jag har hört att det är så för många när de börjar använda c vitamin på ansiktet men har ni några tips på hur jag kan göra!
Sofie
Beauty Pro
24/10/23-10:18
Hej. Någon som vet om man kan använda ett BHA peeling serum på morgonen och sedan ett oljebaserat Retinol serum på kvällen? 🥰
Mimmi
Beauty Star
24/10/23-09:59
Jag har hört mycket gott om Glycolic Acid, att den går att använda till flera saker ( hårbotten, kroppen, ansiktet ) Vad är era erfarenheter? Skriv gärna tips på hur man kan använda den! 💜