/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/05/25-10:43(redigerad den 07/05/25-10:44)

Dofter som tar oss dit vi vill i sommar 🍸🍋

CLEAN Classic Tropical Escape EdT 🍍🥥

Maison Margiela Never-ending Summer EdT 🍊

Clinique Happy Body Spritz 🍊✨️

Oscar de la Renta Bella Soleil EdP 🥭🌸

Drömmen:

Doften av citrus sittandes i skuggan på Amalfikusten tittandes ut över ett blått hav eller med fötterna i sanden en ljummen kväll på en tropisk ö... 🤗

Verkligheten:

Lunchrast (dock en kaffe i solen ☕️☀️)

PS. Vill gärna ha sällskap på resan! 😁

Taggar de dofter som finns / redan kommit till KICKS.

Vilken lockar DIG mest?

( Själv längtar jag lite extra till att provdofta Maison Margiela's. )

Dofter som tar oss dit vi vill i sommar 🍸🍋     CLEAN
Happy Body Spritz 125 ml
Bella Soleil EdP 100 ml
Malaze
Beauty Pro
07/05/25-08:42

Hej Alla!

Letar efter bra förslag för mitt torra, vågiga hår. Jag vill ha glansigt och friskt hår. Jag använder moroccan oil shampoo hydrate and repair men det fungerade inte fantastiskt på mig. Hjälp... även om jag fick några förslag på att använda Maria Nila volume. Är det bra?

Hej Alla! > Letar efter bra förslag för mitt torra, vågiga
Nikki
Beauty Pro
07/05/25-08:24(redigerad den 08/05/25-05:02)

Nu finns Urban Decay's vattenfasta, flytande highlighter Face Bond Luminizer på KICKS! 🎉

100% vegansk!

Nu finns Urban Decay's vattenfasta, flytande highlighter
Face Bond Luminizer Space Cowboy
Face Bond Luminizer Half Baked
Face Bond Luminizer Mirror Ball
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Virre
Beauty Pro
07/05/25-08:03(redigerad den 07/05/25-08:04)

Varit med en liten skörd till återvinningen i morse, när jag ändå lämnade annat avfall. Min lokala Kicks har aldrig haft återvinning i butik, så jag lämnar alltid på dessa små stationer istället.

Varit med en liten skörd till återvinningen i morse, när jag
Nora
Beauty Pro
07/05/25-07:58(redigerad den 07/05/25-08:01)

Vad är era bästa tips på en budgetvänlig settingspray till nu i sommar, som gör att sminket ser flawless ut och inte "rinner av" trots luftfuktigheten utomhus? All Nighter från Urban Decay är given för mig, men jag tänker om ni har tips på någon som är lite billigare än så kanske?

Har redan testat dessa:

• Hickap Preppy Prime Setting Spray Matte
  • Morphe Continuous Setting Mist
  • Idun Minerals Ready Set Refresh Setting Spray
  • Lumene Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray
  • MAC Fix + Matte Setting Spray
Sofia
Beauty Pro
06/05/25-22:00

Har ni sett? En tidigare limited edition-kollektion från Rituals är tillbaka för gott för att den var så otroligt populär. 🌸 Har ni testat the ritual of yozakura? Hoppas att den kommer till Kicks!

Har ni sett? En tidigare limited edition-kollektion från
Lara
Beauty Beginner
06/05/25-21:17

Nu när studenten närmar sig gäller det att hitta produkter som verkligen får sminket att hålla, trots mössor, kramar och svettiga dansgolv. När jag tog studenten nyligen räddades jag av den här setting sprayen. Ja, den är populär och hypead, men helt ärligt, den förtjänar varenda hype. Nyckeln? Var inte snål! Spraya i lager mellan vissa steg i din rutin så lovar jag att sminket sitter som berget hela dagen (och natten).

Klicka på ett alternativ för att rösta
Den här setting sprayen är en av de mest hypeade på marknaden, men vad tycker DU? Är den värd all hype?
24Bidrag
Absolut, den räddar mitt smink varje gång
Nej, överhypad
Har inte testat
Nu när studenten närmar sig gäller det att hitta produkter
Anna
Beauty Star
06/05/25-20:37

Vilken doft står högst upp på er önskelista?