/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linda-Marie
Beauty Pro
05/05/25-17:07

lyxigt köp! 🤪😻💄💋

lyxigt köp! 🤪😻💄💋
Miami Shake EdP 7,5 ml
Eye Want It All 7-Piece Eye Brush Set
Forbidden Love Bite Lip Stain Sweet Freak
Bedur
Beauty Pro
05/05/25-16:55

världens bästa concealer

världens bästa concealer
Backstage Face & Body Flash Perfector Concealer 2 CR Cool Rosy
Lifter Gloss Lip Gloss 27 Toffe 5,4 ml Moon
Mimmi
Beauty Pro
05/05/25-16:55

Är det någon som testat detta från Beauty act? Tyckte det var fint!

Är det någon som testat detta från Beauty act? Tyckte det
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Moa
Beauty Pro
05/05/25-09:01

Dior J'adore EdP

Jag har varit på jakt efter en ny lätt, fräsch doft och testade Dior's J'adore EdP. Och jag visste direkt att den skulle bli en ny favorit!

Den är väldigt fruktig och blommig, men den känns inte riktigt som alla andra fruktiga, blommiga dofter. Den är svårt att sätta fingret på vad som gör just den här unik, men för mig sticker den ut ur mängden.

Det bästa sättet jag kan beskriva den på är att den doftar som lyx på flaska. En riktig sommardröm, men den har också något som jag inte riktigt kan sätta fingret på som gör att den lätt kan användas hela året om.

Dior J'adore EdP  Jag har varit på jakt efter en ny lätt,
J'adore EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
05/05/25-08:57

Använder inte ens BUS på kroppen men hur läcker ser inte denna från IDA WARG ut! 🍓🥰

Limited Edition doft och 100% vegansk!

Använder inte ens BUS på kroppen men hur läcker ser inte
Berries & Cream Self-Tanning Mousse 150 ml
Mimmi
Beauty Pro
05/05/25-08:07(redigerad den 05/05/25-08:07)

Är ute efter en ny parfym! Har doftat på rain och bara älskade den! Är det någon som doftat på strawberry är lite nyfiken på den!

Är ute efter en ny parfym! Har doftat på rain och bara
Rokaya
Beauty Star
05/05/25-05:32

hej! vilken browgel är bäst och håller brynen på plats hela dagen? testat got2b och morphe men funkar ej på mig

Nikki
Beauty Pro
04/05/25-19:19

VALENTINO's Limited Edition The Gold

Born In Roma Donna The Gold & Born In Roma Uomo The Gold

Dessa släpptes i begränsad utgåva förra året men kom inte till Sverige förrän i slutet av sommaren så jag har inte använt min så mycket men idag plockade jag fram den. Älskar originaldoften Donna Born In Roma EdP så visste att jag ville ha denna nästan oavsett hur den doftade. Jag hade tur för jag tycker om den.

Den är lättare än originalet, blommig, lite tropisk och mjukt krämig. Trots detta så känner jag igen den. Inte en doftnot gemensamt på Fragrantica.com men den sidan är en guide och inte ett lexikon. Självklart består en parfym av långt fler doftnoter än vad som anges där. De man ser är de som man vill fronta. Ibland missvisande, tycker jag, då det inte alls alltid är de som känns tydligast i en doft. Lita på er egen näsa!

Donna The Gold är tyvärr slutsåld online men ska enligt hemsidan fortfarande finnas i ett fåtal butiker. Uomo The Gold, herrdoften, finns fortfarande online och i ganska många butiker. Har inte provdoftat den men den låter god på noterna. Dock en EdT så kanske inte så kraftig och long-lasting. Fin amberdoft på en sommarkväll eller lagom varm och kryddig till hösten. Tänker nästan att jag vill prova den själv. 🤗

VALENTINO's Limited Edition The Gold   Born In Roma Donna
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Born In Roma The Gold Uomo EdT 100 ml