Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Hanna
Beauty Star
12/10/23-22:01
Jag är på jakt efter en ny ansiktsrengöring. Har en torr hud med en del ”prickar” och känsliga områden🌺 Vill kunna tvätta ansiktet dagligen utan att irritera huden, vilken/vilka är era favoriter?
Jag är på jakt efter en ny ansiktsrengöring. Har en torr hud
Leen
Beauty Pro
12/10/23-21:50
Älskar denna men parfym. Jag rekommenderar den som julklapp🤩
Leen
Beauty Pro
12/10/23-21:47
Mina favoriter för höst/vinter
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Donatella
Beauty Pro
12/10/23-21:31
Mitt senaste köp🫶 Är du som mig och älskar den nya latte makeup trenden? Då bland annat är denna palett bara något man måste ha i sin smink kollektion. Så pigmenterad, smular ingenting och så prisvärd!✨
Donatella
Beauty Pro
12/10/23-21:01
För er som älskar glow, denna highlight paletten är något av det sjukaste jag testat. Ger så otroligt fint lyster. Den är dessutom väldigt dryg och räcker länge, verkligen värt priset! Använder även den som ögonskugga och det blir så så fint🫶
För er som älskar glow, denna highlight paletten är något av
Donatella
Beauty Pro
12/10/23-20:50
Compliment getter!!! Har inte haft denna parfym en gång utan att ha fått minst en komplimang för den. Den är mjuk, fräsch, luftig och så clean. Definitionen av en clean girl scent. Den är för dig som inte är för mycket för söta dofter då den är träig (på ett fantastiskt sätt). Den luktar som en rik, clean, elegant kvinna som har koll på allt. Vissa tycker att hållbarheten är sådär men på mig håller den bättre än de flesta parfymer. Även en av Sofia Richies favoriter! 🤩 Toppnot: ambrettfrön Hjärtnot: havssalt Basnot: salvia
Compliment getter!!!   Har inte haft denna parfym en gång
Leia
Beauty Star
12/10/23-20:46
Någon som provat den här produkten? Har hört att den ska vara bra, någon åsikt? <3
Donatella
Beauty Pro
12/10/23-20:41
Om ni inte har testat den nya doften från dolce & gabbana och ni gillar söta gourmand dofter är det dags att testa! Den luktar som en lyxig söt citronkaka i början och ju mer tiden går märker man verkligen appelsinblomman och vaniljen. Huvudnot: citrusfrukt Hjärtnot: appelsinblomma Basnot: vanilj 🤍
Om ni inte har testat den nya doften från dolce &amp;