/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Tova
Admin
10/26/23-08:50 (redigerad den 10/26/23-11:09)
En empty som jag kommer att köpa igen! Upplever att jag fått mer lyster och jämnare hudton. Och så himla bra att man kan lämna in sina empties i butik, så att dom återvinns på rätt sätt! 🙏
En empty som jag kommer att köpa igen! Upplever att jag fått
Malin
Beauty Pro
10/26/23-07:11 (redigerad den 10/26/23-07:12)
Någon som har denna? Värd ett köp? 😻
Madelón
Beauty Star
10/26/23-00:30
Varje gång jag duschar så brukar jag efteråt tvätta mitt ansikte med denna underbara produkt. Den är vegansk och det tycker jag är bra. Och den doftar jättegott och lämnar mitt ansikte jättemjukt. Detta gör jag varje gång jag duschar så det är min rutin. Sedan lägger jag på min ansiktsmask.
Varje gång jag duschar så brukar jag efteråt tvätta mitt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
10/25/23-21:03
Dessa två dofter är så otroligt goda, kan användas på både kropp och hår, 68 och 62 är mina favoriter. Passa på att köpa nu när det är 20%😍
Melek
Beauty Star
10/25/23-20:32
Vad tycker ni om kulie cosmetics??🤍
Eva
Beauty Star
10/25/23-18:22
Hej alla fina🥰 Dessa är mina favoriter från Sol De Janeiro. Jag använder dem för att bygga på mina andra parfymer eller vara bara misten för sig själv. Båda dessa luktar gudomligt och har fått så mycket komplimanger, går inte en dag utan att lägga en av dem. Dessutom går det bra att spraya misten på håret. Det här är andra gången jag köper båda dessa två😍 Följ för mer tips! 🫶🏻
Hej alla fina🥰  Dessa är mina favoriter från Sol De
Ellen
Beauty Star
10/25/23-18:21
Är det någon här som luktat på denna? Har kollat in noterna och är så sugen på o köpa! Är den värd en blind buy🤔
Belsam
Beauty Star
10/25/23-17:44
Här ser ni en ögonmakeup jag har skapat med lila toner. Älskar 😍 paletten jag använde för att skapa looken är Anastasia Beverly hills Norvina palette.
Här ser ni en ögonmakeup jag har skapat med lila toner.