/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/06/25-22:21(redigerad den 03/06/25-06:03)

Massor av nya paletter från Morphe 🎉

Väldigt många fina nyheter!

Massor av nya paletter från Morphe 🎉  Väldigt många fina
Rose Frequency Eyeshadow Palette
Love Byte Eyeshadow Palette
Python Code Eyeshadow Palette
Sky-Fi Eyeshadow Palette
Cyber Chrome Eyeshadow Palette
Moon Stone Eyeshadow Palette
Rich Glitch Eyeshadow Palette
Flickering Sands Eyeshadow Palette
Eyeshadow Palette Outer Spice
Electric Currant Eyeshadow Palette
Therese
Beauty Pro
01/06/25-20:30

Vad för borste/-ar använder ni för att applicera kräm-produkter?

Therese
Beauty Pro
01/06/25-19:59

Tips på en bra kräm-bronzer/contour i en KALL nyans och som INTE är orange? Någon som sitter på en holy grail där ute?

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Cecilia
Beauty Pro
01/06/25-19:29

ÖGONBRYN!!!

Hur fixar ni era ögonbryn? Jag har egentligen väldigt ljusa ögonbryn men färgar dom med RefectoCil och formar med ögonbrynsgel. Tycker dom blir så fina och ger ett naturligt resultat! Jag har dock ett problem - jag tycker färgen släpper väldigt fort. Är det någon som sitter på ett knep eller tips på en bättre produkt som håller färgen längre? Jag har testat lite olika produkter och tycker RefectoCil har varit bäst hittills, men stör mig fortfarande på att jag redan dagen efter färgning ser skillnad.

ÖGONBRYN!!!  Hur fixar ni era ögonbryn? Jag har egentligen
Mimmi
Beauty Star
01/06/25-19:04

Passade på att köpa ett puder från Lumene förra veckan när det var 50% rabbat🥰 Hoppas att det kommer att fungera bra! Har någon utav er testat pudret tidigare?

Passade på att köpa ett puder från Lumene förra veckan när
Sheer Finish Loose Powder Translucent
Anna
Beauty Pro
01/06/25-17:49(redigerad den 01/06/25-18:09)
  1. Är det någon som använt den här myclet? jag har har fått uppfattningen att den går att applicera i hela ansiktet likt en bus som är lätt och tvättas bort. Vet alltså att det inte är en bus utan istället smink. Jag undrar då om färgerna Den på bilden eller Amber som hsr lite mer färg, eller är det mycket mer färg?? Hur mörka är de?? Vilken ska jag beställa? Jag är ju ljus och neutral/ kall. ](https://)
1. Är det någon som använt den här myclet? jag har har fått
Moa
Beauty Pro
01/06/25-16:28

✨️ Favoriter för mjuka, välmående läppar ✨️

Jag har hittat några nya som jag är helt förälskad i som jag bara måste dela med mig av!

Squeeze Me Lip Balm (e.l.f.): Känns som ett läppglans ungefär, ger fin, diskret glans, och är väldigt återfuktande. Luktar gott och är otroligt prisvärd!

Fat Oil Lip Drip (NYX): Ett fint alternativ om man vill ha lite mer färg men ändå vårdande och återfuktande. De ger verkligen mycket färg och är supersnygga!

Juicy AF Lip Oil (Dashl): En otroligt mjuk, fin olja, som inte klibbar alls och ger en diskret färg och mycket glans! Det här är min absoluta favorit på grund av hur den känns att ha på läpparna och det fina glanset. Finns tyvärr inte på Kicks, dock.

Sammanfattning: Mina läppar har aldrig varit mer tacksamma!

✨️ Favoriter för mjuka, välmående läppar ✨️  Jag har hittat
Fat Oil Lip Drip Lip Oil 02 Missed Call
Squeeze Me Lip Balm Strawberry
Mia
Beauty Star
01/06/25-16:18

Behöver tips om bra stylingprodukter för mig med känslig hårbotten! Har massa små hår som står rakt upp, hur tämjer jag dom på bästa sätt?