/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Moa
Beauty Pro
24/05/25-16:42

✨️ Biotherm ✨️

Jag har en personlig rabatt på Biotherm och är så sugen på att testa något av deras serum (jag har redan dag- och nattkräm som jag gillar).

Har ni något serum - eller någon annan produkt - som ni gillar från Biotherm? Jag har lite oljig, aknebenägen hud.

Jag är också i 20-års-åldern, så jag har kikat lite på deras serum för ung hud bland annat, är det någon som testat dem? Jag taggar dem jag har funderat på nedan.

Aqua Glow Moisturizing Super Concentrate 50 ml
Aqua Pure Moisturizing Super Concentrate 50 ml
Aquasource Deep Moisturizing Serum 50 ml
Emma
Beauty Star
24/05/25-15:51

vilken är den bästa Busen? doft, resultat, hållbarhet o prisvärd?

Emelie
Beauty Pro
24/05/25-15:33(redigerad den 24/05/25-15:35)

Månadens dolda pärla ❣

Oj vilken härlig produkt jag upptäckt denna månaden. Måste verkligen dela med mig av den till er. Tycker verkligen den är toppen.

Det är en hårmask från Davines som är en reparerande mask med djup näring(perfekt för er som har torrt/skadat hår). Jag själv har haft problem att hitta en bra hårmask som funkar till mitt hår, men denna har verkligen gjort ett under för mitt hår. Håret känns redan mycket mjukare/ friskare efter några tvättar. Rekommenderar den verkligen, speciellt till er som vill rädda erat hår som är slitet. Den är köpt på kicks, verkligen värd pengarna.

Månadens dolda pärla ❣  Oj vilken härlig produkt jag
Nounou Hair Mask 250 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
24/05/25-12:46

Månadens dolda pärla!

Älskar den här hårprodukten. Den känns inte i håret men gör verkligen sitt jobb, vilket är att tämja alla babyhår och strån som inte ligger där du vill att de ska ligga. Är så nöjd med den och jag upplever att den är ganska dryg också, det krävs inte mycket alls

Månadens dolda pärla!   Älskar den här hårprodukten. Den
Tämja Flyaway Tamer 20 ml
Mimmi
Beauty Pro
24/05/25-12:31(redigerad den 24/05/25-12:32)

Är det någon av er som provat Beauty acts bronzing stick? Är sugen på en riktig bränna!

Radiant Cream Colour Stick Bronzer Carefree
Sara
Beauty Pro
24/05/25-12:30

Ååå vad ja älskar denna setting mist på så många olika sätt.

Morphe Jumbo continuous setting mist.

• Denna setting mist är inte bara väldigt prisvärd och hållbar utan också bra på samma gång. Att ha en setting mist i en hårsprays liknande flaska var det bästa man kunde komma på, detta får produkten att separera och verkligen nå hela ansiktet. Den har dessytom ingen stark doft vilket vissa setting sprays brukar ha vilket irriterar huden och ger utslag.

Denna är perfekt att använda mellan lagren när du sminkar dig för att återfukta mellan varje steg eller så, då den verkligen ger fukt. Jag skulle säga att den inte är glowig eller mattifaying utan någonstans där emellan dvs lagom. Den är verkligen så hinla användbar och även prisvärd, en produkt som förtjänar mer hype speciellt nu till sommaren.

Rekommenderar verkligen!

Jumbo Continuous Setting Mist Setting Spray 184 g
Malaze
Beauty Pro
24/05/25-11:23

Vad ska vi göra med utgånget smink? Kan vi slänga det som vanligt? Eller finns det ett särskilt ställe där vi slänger det? help

Vad ska vi göra med utgånget smink? Kan vi slänga det som
Malaze
Beauty Pro
24/05/25-11:01

Är det bara jag eller har alla samma besatthet av olika nyanser av rött läppstift. Om ja, hur många äger ni då? Jag tror att några av dem är identiska i rött också 🤣

Är det bara jag eller har alla samma besatthet av olika