/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
02/06/25-16:43(redigerad den 02/06/25-16:44)

Mitt senaste köp från Kicks! 😍

Det här blev ett så spännande köp! "The lotion mask" är små "tabletter" som man dränker i valfritt serum/ansiktsvatten/toner och skapar sin egen sheet mask. Så himla smart! Tänker framför allt på alla med känslig hy och allergier som hittat hudvård som funkar för dem, men inte kan använda vilka masker som helst. 🙌🏼

Läppglanset från Fenty är SÅ härligt, smetade på det så fort jag öppnat paketet. 😄 En varning dock! De luktar både frukt OCH mint, det hade inte jag fattat. Det är en underbar doft med gurka och mint, men jag vetefan om jag hade älskat ananas och mint..

Nu ska jag klämma in mig middag och sen testa att göra en sheet mask! 😍

Mitt senaste köp från Kicks! 😍  Det här blev ett så
Gloss Bomb Ice Fruitz Cucum'brrr
The Lotion Mask 10 pcs
Hatomugi Essence 500 ml
Nikki
Beauty Pro
02/06/25-15:31

DAAR Cosmetics är ett nytt varumärke skapat av en av Sveriges största TikTok-profiler, Dasha.

Har inte testat någonting men gillar filosofin bakom namnet och att produkterna är både veganska, cruelty-free och fria från parabener. Och riktigt prisvärt om det är bra!

"Namnet med mening!

DAAR har en personlig touch som kommer från vår grundare, Dasha. Men det är mer än bara ett namn; det speglar även vår vision och värderingar.

D för drömmar: Vi uppmuntrar alla att våga drömma stort. A för autenticitet: Vi värdesätter att vara sanna mot oss själva. A för Allas lika värde: Vi tror på jämlikhet och att varje individ är lika viktig. R för Relationer – Vi vill skapa en gemenskap där alla känner sig inkluderade och sedda."

Hur fin är inte denna produkt: Heart Lip Duo ❤️

Någon som redan testat något?

Säljs inte på KICKS (ännu i alla fall)!

DAAR Cosmetics är ett nytt varumärke skapat av en av
Nikki
Beauty Pro
02/06/25-13:48

TACK! ❤️

Min känsla just nu! Totalt bombaderad av all uppskattning! 🤗🥰

Vill inte riskera att glömma att tacka någon så om du skrivit något till mig som "gömt" sig bland alla fina inlägg och fantastiska kommentarer och jag inte svarat: TACK! ❤️😘

Det blev en riktig LOVE Look! 💗

Och tack för allt som ni ger mig tillbaka och bidrar med till communityt!

Ett community är ju ingenting utan oss alla!

En blomsteräng kräver tusentals blommor och en stjärnhimmel ännu fler stjärnor. ⭐️🌸⭐️🌸⭐️

Oavsett om du väljer att se dig som en blomma eller stjärna (eller varför inte både ock 😁) så är DU superviktig och av stor betydelse! Det betyder inte att man ska vara skrytsam bara att man ska se, veta och känna sitt egna värde!

Ha en fortsatt fantastisk dag!

Det ska jag, för tillfället svävandes på rosa moln!

TACK! ❤️  Min känsla just nu! Totalt bombaderad av all
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
02/06/25-11:57(redigerad den 02/06/25-12:17)

Ett litet köp som jag är väldigt nyfiken på! 😃

CLEAN QUEEN Solid Brush & Sponge Cleaner från e.l.f.

Köpt på KICKS.

Ett litet köp som jag är väldigt nyfiken på! 😃   CLEAN
Clean Queen Solid Brush & Sponge Cleaner
Steph M
Beauty Beginner
02/06/25-11:46

Fenty Beauty Gloss Bomb Stix Is It Fussy Köpte den version av Gloss Bomb och det är så bra. Färgen passar perfekt och formula är så long lasting,återfuktande och shiny! Fenty Beauty gör aldrig besviken.

*Fenty Beauty Gloss Bomb Stix Is It Fussy* Köpte den version
Gloss Bomb Stix Is It Fussy
Esraa
Beauty Pro
02/06/25-11:25

✨ En dold pärla i min skönhetsrutin! ✨ Jag måste bara tipsa om Lumene Nordic C Glow Boost Essence, en fuktbomb med C-vitamin som ger huden instant glow utan att kännas klibbig. 😍

Jag fattar inte varför inte fler pratar om den?! Min hud har sett så mycket piggare ut sen jag började använda den och den funkar både under smink och på no makeupdagar. 💛

✨ En dold pärla i min skönhetsrutin! ✨ Jag måste bara tipsa
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Emmie
Beauty Pro
02/06/25-11:18

Har hört mycket gott om Iduns settingspray den senaste tiden, ni som har testat den - är den så bra? Slår den min favorit Urban Decay All nighter?

Ready Set Fix 100 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Sofia
Beauty Pro
02/06/25-10:39

Beauty shelfie part 6 (tappade räkningen på typ part 3 så jag chansar) – Perfumes & eyeshadow 🏆

Detta är nog min favorithylla, för här har jag mina älskade parfymer! 🥰 Den här genomskinliga snurrbrickan är så sjukt bra för parfymförvaring. Har haft den ett bra tag nu men gläds fortfarande åt den för det är så mycket lättare att komma åt alla mina parfymer! Jag har nog runt 20 st och flera av dem tar mycket plats, så brickan rymmer en hel samling. 😊 Köpt på Amazon.

Beauty shelfie part 6 (tappade räkningen på typ part 3 så
Ma Vie EdP 50 ml
Light Blue EdT 50 ml
Cloud Collection 3 EdP 100 ml
Cloud Collection 4 EdP 100 ml
Perfect EdP 50 ml
Inception EdP 100 ml
Mojave Ghost Absolu EdP 50 ml
Classic Shower Fresh EdP 60 ml