/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Arina
Beauty Star
27/05/25-14:29

Pulvrets design och övergripande stil är helt i min smak. Funktionell spegel, lättöppnat fodral, fack för förvaring av en svamp. Inga brister. Till min förvåning visade sig All Hours-pulver vara idealiskt för effekten av porfyllning och suddighet utan att framhäva. Under de senaste åren har blurring-puder ofta förknippats med en highlightande effekt och kallas ofta för glow vad gäller finish.

Pulvrets design och övergripande stil är helt i min smak.
Arina
Beauty Star
27/05/25-14:21

Tveka inte, det är värt varenda krona om du vill ha lätt till medium täckning som är lysande, återfuktande och känns som en andra hud! Den är vacker och lätt i sig, men under foundation får den dig att glöda inifrån. Jag älskar det, jag älskar det, jag älskar det. Dior skapar fantastiska produkter.

Tveka inte, det är värt varenda krona om du vill ha lätt
elsa.eriksson2008
Beauty Star
27/05/25-13:28

Alltid velat testa denna, är de värd att köpa?

Paradoxe EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
elsa.eriksson2008
Beauty Star
27/05/25-13:26

vad gillar du?

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vad gillar du?
1Bidrag
Hair Detangler 125 ml
Hair Detangler 125 ml
Scalp Scrub Intensive 125 ml
Scalp Scrub Intensive 125 ml
Annika
Beauty Pro
27/05/25-12:59

⚪️Månadens dolda pärla⚪️ Denna borste från Flaer är en riktig Pärla, använder den till min foundation och den är bäst. Min bas blir så fin, inga ränder bara perfekt bas.

109 Angled Flat Top Brush
minimesmails
Beauty Pro
27/05/25-11:55

Mitt senaste köp

Detta blev mitt senaste köp på kicks och det är ett teddy tint från Maybelline i färgen 30 Coquettish.

Mitt senaste köp  Detta blev mitt senaste köp på kicks och
Superstay Teddy Tint 30 Coquettish
Nikki
Beauty Pro
27/05/25-11:47

Kommer ni ihåg mitt inlägg om engagemang och välmående som jag gjorde i lördags?

Fick så mycket fin respons och det är härligt att det är många som engagerar sig på olika sätt och efter egen förmåga i olika hjärtefrågor! ❤️

Jag är så glad över mitt ❤️-projekts fantastiska resultat i år och vill bara dela det med er! 🥰

Lagom till 10-års jubileet slogs nämligen rekordet av deltagande hundar och insamlade pengar till deras hemlösa vänner. 🐕❤️🐕

Hela 12 815 hundar promenerade tillsammans med sina mattar och hussar i helgen, för att hjälpa hemlösa kompisar. Agria skänker 10 kronor per anmäld hund, och tillsammans med intäkter från sålda scarfs innebär det att 233 450 kronor samlades in till Hundstallet. Vilket är rekord för den tioårsjubilerande hundpromenaden! 🎉🎉🎉

Hunden är människans bästa vän, brukar man säga, men de behandlas tyvärr inte alltid så.

Sorgligt men sant! Kan det vara så svårt att vara lite snäll???

Härligt att ett sådant här, på ytan, ytligt community, är fullt av varma, positiva och godhjärtade medlemmar! 💞

Kommer ni ihåg mitt inlägg om engagemang och välmående som
Mimmi
Beauty Pro
27/05/25-11:32

Dold pärla! Jag blev så kär i den här sminkväskan från MakeTheMake. Den är rosa och har ett genomskinligt lock så man ser sminket! Så fin! vem vill inte ha denna!

Dold pärla! Jag blev så kär i den här sminkväskan från
Pink Cylinder Bag Gift Pink Cylinder Bag