/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Hanane
Beauty Star
03/06/25-17:57

Jag rekommenderar Ole Henriksen Banana Bright Vitamin C Serum – det är en effektiv glow-produkt som innehåller 15 % C-vitamin, PHA och hyaluronsyra. Den ger huden mer lyster, jämnare ton och fasthet. Perfekt för glow-utmaningen, MEN var försiktig om du har känslig hud eftersom den innehåller parfym.

Banana Bright™ Vitamin C Serum 30 ml
Therese
Beauty Pro
03/06/25-17:42

Mitt senaste köp!

Tragglar vidare i jakten på en bra kräm bronzer för mig. Har även beställt Isadoras kräm bronzer i 46 så vi får se hur den blir också! Har endast swatchat på handen, inte provat i ansiktet än! Light som ni ser är väldigt ljus.... men nanske funksr bra till vintern då man liks ändå är blek

Mitt senaste köp!   Tragglar vidare i jakten på en bra kräm
Mimmi
Beauty Pro
03/06/25-17:31

Kom på posten idag! Blev så glad! Provad setting spray för första gången, Häftigt! Men jag är inte vän ännu med min foundation från sensai, får den inte att täcka! Någon som har något knep?

Kom på posten idag! Blev så glad! Provad setting spray för
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Butter Gloss Madeleine
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Virre
Beauty Pro
03/06/25-17:04(redigerad den 03/06/25-17:05)

Sonen och jag var inne på vår lokala Kicksbutik i fredags, då han skule dofta på några nya herrdofter och jag kika runt lite allmänt utan en särskild tanke. Då stod Pink MoléCule framme och jag sprutade på mig lite vid handleden. Jag hade helt glömt bort den. Men var på väg att köpa den redan förra sommaren då jag fastnade för den helt, men sen av någon oförklarlig anledning blev det aldrig av.

Gick sen hela fredagen och doftade på handleden och påmindes om hur mkt jag gillade den. Den gav mig heller ingen migrän, vilket alltför många parfymer tyvärr gör. Så nu är den köpt 😀 Dock inte på Kicks, då det var kampanj på den hos en annan återförsäljare till mkt bättre pris. Tror det kommer bli en favorit nu i sommar för min del ☀️

Sonen och jag var inne på vår lokala Kicksbutik i fredags,
Pink MOLéCULE 090.09 EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
03/06/25-16:01

🌈 PRIDE 🌈

Ska bli spännande att se om Mr Gaultier bjuder på någon ny spännande Pride-design även i år! 🌈

På bild 2 några av de senaste årens utgåvor!

🌈  PRIDE 🌈   Ska bli spännande att se om Mr Gaultier
Dirty Rainbow EdP 50 ml
Lolo
Beauty Pro
03/06/25-15:57

Jag köpte NYX Bare With Me Blur Tint nyansen Fair från KICKS för andra gången, och jag blev ännu mer förälskad i den! 💖 Den känns superlätt på huden som att man inte har något alls, men ändå ger den en jämn, naturlig täckning som döljer små skavanker. Det jag gillar mest är att den ger en sammetslen finish, suddar ut porer och oxiderar inte alls. Den ser naturlig ut och håller sig fin i flera timmar, som ett mjukt filter över ansiktet ✨ Helt enkelt den har blivit en av mina dagliga favoriter

Jag köpte NYX Bare With Me Blur Tint  nyansen Fair från
Bare With Me Blur Tint Foundation 2 Fair
Moa
Beauty Pro
03/06/25-14:27

✨️ Mitt senaste köp ✨️

Jag blev bara helt förälskad i en av de nya paletterna från Morphe, så den beställde jag snabbt 😅

Åhléns har också haft kampanj på Lumene (nytt favoritvarumärke för mig, jag ÄLSKAR deras produkter) så jag passade på att köpa både highlighter och blush (Natural Glow Skin Tone Perfector i färgerna Honey Glow och Coral Blush).

Jag ser såå mycket fram emot att testa mina nya produkter (och att få hem paletten från Morphe!) Har ni köpt något spännande på sistone?

Rose Frequency Eyeshadow Palette
Natural Glow Skin Tone Perfector 1 Honey Glow
Malaze
Beauty Pro
03/06/25-14:18

Mitt senaste köp hos kicks 

Mitt senaste köp hos kicks 