Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Donatella
Beauty Pro
12/10/23-20:41
Om ni inte har testat den nya doften från dolce & gabbana och ni gillar söta gourmand dofter är det dags att testa! Den luktar som en lyxig söt citronkaka i början och ju mer tiden går märker man verkligen appelsinblomman och vaniljen. Huvudnot: citrusfrukt Hjärtnot: appelsinblomma Basnot: vanilj 🤍
Om ni inte har testat den nya doften från dolce &
Louise
Beauty Beginner
12/10/23-20:38
Hej! Är det någon som har provat denna produkt? Vad tyckte du? Vilken hudtyp har du? ✨🌷
Donatella
Beauty Pro
12/10/23-20:28
Letar du efter den perfekta nude läpp pennan? Då är dehär en stort tips!!! Nyx fine loud lip pencil i färgen ”global citizen”. Grym hållbarhet, super krämig, och funkar till så många kombos✨✨✨
Letar du efter den perfekta nude läpp pennan? Då är dehär en
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Seda
Beauty Pro
12/10/23-20:27
Hudvårds tips! Just nu använder jag Cosrx snail 96. Min fråga är ska man köpa Cosrx snail 92?
Hudvårds tips! Just nu använder jag Cosrx snail 96. Min
Martina
Beauty Star
12/10/23-20:22
Behöver hjälp med att hitta en bra moisturizer för blandad hudtyp☺️
Molly
Beauty Star
12/10/23-20:20
Skulle gärna vilja ha tips på bra hårprodukter mot torrt och frissigt hår🥰
Emilia
Beauty Star
12/10/23-20:19
Hej! Är de någon som testat denna, och isåfall vad tycker ni om den🙈 är sugen på att testa!
Rebecca
Beauty Star
12/10/23-20:13
Ville tipsa om den godaste mans parfymen. Så om man inte vet vad man ska köpa till sin kille så är detta svaret😍 luktar DRÖMMIGT✨🤩