/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Eugenia
Beauty Star
16/05/25-09:23

Letar ni efter en bra ansiktskräm som återfuktar utan att ge utslag? Då rekommenderar jag La Roche-Posay Cicaplast Baume, så bra! Jag har den alltid med mig i väskan.

Letar ni efter en bra ansiktskräm som återfuktar utan att ge
Ella
Beauty Star
16/05/25-08:50(redigerad den 16/05/25-08:51)

Här kommer ett litet tips på vad jag brukar göra när jag ska smörja in mig med en hudvårdsprodukt,jag värmer krämen lite i händerna innan jag masserar in den i ansiktet.

Bianka
Beauty Pro
16/05/25-08:25(redigerad den 16/05/25-08:50)

Finaste paletten till både vardag och fest😍

Finaste paletten till både vardag och fest😍
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Malaze
Beauty Pro
16/05/25-08:12

Mitt senaste köp på Kicks, förhoppningsvis ger det mig bra resultat. Har någon annan använt det? Hur är resultaten?

Mitt senaste köp på Kicks, förhoppningsvis ger det mig bra
No.7 Bonding Oil 30 ml
Nikki
Beauty Pro
16/05/25-06:27

Finns det något bättre än att dricka sitt morgonkaffe ute i solen? ☕️🤗

Önskar er alla en alldeles underbar dag! 🧡

Finns det något bättre än att dricka sitt morgonkaffe ute i
Black Opium EdP 30 ml
Mimmi
Beauty Pro
16/05/25-04:41

Mitt senaste köp från Kicks från rms beauty! Tycker det är så bra på kicks att man kan bli sminkad och prova på produkten innan man köper den ⭐⭐⭐

Mitt senaste köp från Kicks från rms beauty! Tycker det är
Anna
Beauty Star
16/05/25-04:08

Hej! Vill bara tipsa om det här fantastiska silverschampot och balsamet, slår aldrig över till lila och lämnar håret supermjukt.

Blonde Life Violet Shampoo 300 ml
Adisa
Beauty Star
15/05/25-18:49

Har någon tips på en bra brynprodukt som håller brynen på plats men som inte kostar alldeles för mycket?