/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Elisabeth
Beauty Star
17/05/25-02:10

någon som har nått tips på hur man ska behålla sina naturliga lockar till dagen efter?

Elisabeth
Beauty Star
17/05/25-02:08

hej alla curley girls! har köpt denna nu men undrar om ni kan rekomendera nått annat älskar när man hittar en produkt som verkligen funkar :)

Curl Creator Styling Creme 150 ml
Aylin
Beauty Star
16/05/25-22:45(redigerad den 16/05/25-22:48)

Älskar denna läppoljan! Helt perfekt konsistens och den ger sån fin, glossy finish som samtidigt är vårdande. Har alltid med mig denna i väskan för juicy lips. ❤✨

Lip Comfort Oil 02 Raspberry
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
16/05/25-22:43

Estée Lauder's senaste Bronze Goddess är en Limited Edition, Bronze Goddess Aegea EdP

Söt, fruktig och blommig. Citrus, fikon och salta vindar.

En doft som komponerats för varma sommardagar... ☀️🤍☀️💙☀️

Finns inte på KICKS så taggar några tidigare i samma kollektion.

Estée Lauder's senaste Bronze Goddess är en  Limited
Bronze Goddess Eau Fraiche Skinscent EdT 50 ml
Bronze Goddess Nuit EdP 50 ml
Maya
Beauty Star
16/05/25-22:35

Har haft sånna himla problem med att vässa mina sminkpennor, speciellt kajalpennor som har "plast" runt, dom har bara gått sönder och udden har blivit helt konstig. Fick nog så bestämde här om dagen för att köpa denna vässare från LH cosmetics och säger bara wow!!! Fungerar så bra  Rekommenderar denna varmt!

Sharpe Diem
Fatima
Beauty Pro
16/05/25-20:49

I min smink till idag fokuserade jag mer på min eyeliner och contouring. Jag använde ingen mascara utan använde jag lösögonfransar. Till läpparna använde jag läppstift med läppbalsam. Jag har taggat allt dom jag har användt.

I min smink till idag fokuserade jag mer på min  eyeliner
Tattoo Liner Dip Ink Eyeliner 100 Black Track
Laguna Bronzing Powder 00
Squalane & Amino Acids Lipbalm 15 ml
Lustreglass Lipstick 94 Alone Time
Seamless Refill Faux Mink
Moa
Beauty Pro
16/05/25-20:47

✨️ (O)dold pärla ✨️

Det är nog många som känner till den här redan, men jag måste bara få rekommendera Dolce&Gabbana's Devotion EdP. Den är verkligen inte som någon annan parfym jag doftat på.

Den inleds med en stark not av sockrad citron - så om du är ute efter en fräsch citrusdoft så är det här inte det. Det är mer som en slt citronkaramell som håller förvånansvärt länge.

Efter en stund lägger sig citronen och det framträder en stark not av vanilj. Intensivt vanilj, men inte på ett supersött sätt - mer krämig vaniljsås.

Det är en doft man lägger märke till, som sticker ut. Jag är sugen på att ha den på sommarkvällar när man går ut, men den skulle även fungera en höstdag tror jag.

Jag måste också nämna att både sillage och hållbarhet är helt otroligt. Jag luktar ännu intensivt vanilj dagen efter.

✨️ (O)dold pärla ✨️  Det är nog många som känner till den
Devotion EdP 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
16/05/25-18:42(redigerad den 16/05/25-18:43)

En av mina beauty shelfies

Köpte nyligen den här "förvaringen" till mina parfymer. Maken har bara en så den får såklart också stå där. Valentino är den enda jag inte har kvar kartongen till så den ligger i normala fall i en låda i byrån som den här "hyllan" står på. Jag gillar att ha dem framme på det här sättet!

Just nu används Marc Jacobs Daisy och Versace Dylan Purple mest, men jag använder alla 🙂

En av mina beauty shelfies  Köpte nyligen den här
Daisy EdT 50 ml
Daisy Eau So Fresh EdT 75 ml
Signature EdP 50 ml
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Sweet Tooth EdP 75 ml
Bergamotto di Calabria EdT 30 ml