/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
mysanpysan
Beauty Star
19/05/25-08:15

Jag har inte sätt så många prata om det här limmet men jag älskar det, när jag använder den så brukar dom sitta i 2 veckor men jag tar bort dom då har inte testat o se hur länge den kan hålla. Men det är viktigt att använda deras remover annars drar man av alla sina egna fransar

Jag har inte sätt så många prata om det här limmet men jag
Mariah Geijer
Beauty Pro
19/05/25-07:55

Okeeej, om ni liksom jag har reaktiv hud som är fet och gärna blir blank av allt vad krämer heter så har jag världens bästa tips till Er gällande solkräm till ansiktet. "Water Gel" från Heliocare. Jag fick en liten provtub och blev såld direkt. Var i trädgården hela dagen igår och jag var varken glansig eller solkrämsfettig när jag gick in på kvällen. (Inte det minsta bränd heller trots strålande sol) Lätt formula som är enkel smörja in utan att bli varken vit eller klibbig. Huuur bra?!!?

Okeeej, om ni liksom jag har reaktiv hud som är fet och
Water Gel SPF50+ 50 ml
Aisha
Beauty Star
19/05/25-07:11

bästa produkterna jag har går så mycket bättre hår case ,Anti here fall serum kerastase hjälper jättebra med håravfall och ,keraste resistens hjälper med tillväxt av hår ,Maria Nilla True soft Again Olja hjälper mig jättemycket med längd och ,wow Dream Cote för hår perfekt , Sol de janero 68 krämen på min hud så mjuk och jag luktar så gott gott och jag får så många komplimanger och som jag ,sol de janero 62 parfym och ,Billie Eilish parfymen guld är så jag luktar gott hela tiden och håller mitt hår perfekt

bästa produkterna jag har går så mycket bättre hår case
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Virre
Beauty Pro
19/05/25-07:10(redigerad den 19/05/25-07:11)

Vet att det är fler än mig som älskar LH cosmetics här 😀

Därför vill jag bara tipsa om att på deras egna hemsida, så har de en flik med Beauty Deals där man kan fynda produkter till väldigt bra pris. T.e.x finns just nu flera paletter med 70% rabatt ✨ Kan vara värt att kika in om man tänkt köpa något från märket!

Vet att det är fler än mig som älskar LH cosmetics här 😀
Karin
Beauty Pro
19/05/25-06:40

igårkväll unnande jag mig ett varmt bad med skalpmassage följt av hårinpackning och eyepatches

igårkväll unnande jag mig ett varmt bad med skalpmassage
Tea
Beauty Star
18/05/25-22:48

Vilken parfym rekomenderar alla som är söt, och inte för kraftig som får folk att vända huvudet när man går förbi? Inte för dyr helst heller hehe

Mia
Beauty Pro
18/05/25-19:29

Denna glammiga ögonmakeup använde jag mig av Anastasias palett ”Soft glam” tillsammans med en svart eyeliner från isadora 🫶🏼

Mini Soft Glam Eye Shadow
Intense Eyeliner 60 Intense Black
Malaze
Beauty Pro
18/05/25-19:21

"Sunday selfcare ritual" Glöm inte att ta hand om dig själv. Jag har varit upptagen hela dagen men jag avslutar dagen med egenvård.

"Sunday selfcare ritual" Glöm inte att ta hand om dig själv.