/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Maria
Beauty Star
16/05/25-12:53

En produkt som jag måste tips om är duscholjan från The Ritual of Sakura! Den doftar underbart och lämnar kroppen silkeslen!

Den är rikt på omättade fettsyror, A-vitamin och E-vitamin och gör underverk för huden genom att rengöra, återfukta och lugna. Den absorberas snabbt och lämnar en silkeslen känsla på kroppen. Stort tips! Den har blivit en stor favorit hos mig!!💕

The Ritual Of Sakura Shower Oil 200 ml
Cecilia
Beauty Pro
16/05/25-11:53

Månadens dolda pärla ⭐️

En produkt som jag måste tips om är L'Occitane Almond Shower Oil! Den doftar underbart och förvandlas till ett mjukt mjölkigt lödder när den kommer i kontakt med vatten.

Doften är en söt, nötig mandelarom med inslag av vanilj. Känns både lyxig och lugnande och lämnar en silkeslen känsla på kroppen. Stort tips! Den har blivit en stor favorit hos mig. 💛🌸

Månadens dolda pärla ⭐️  En produkt som jag måste tips om är
Almond Shower Oil 250 ml
Irena
Beauty Pro
16/05/25-11:05(redigerad den 16/05/25-11:06)

Så fort jag läste att Lancome skulle få en pop-up och det skulle finnas ett event så tryckte jag på anmäl snabbare än blixten. Lancome är mitt all time favoritmärke (bland annat har de världens bästa mascaror och foundation) så jag var så glad över att få känna mig lite glammig sådär en torsdag mitt på dagen. Det erbjöds fria samples, spel där man kunde vinna små maskaror/läppstift, godiebags till de första 40 på plats (kanske fanns fler än så) och möjlighet att bli sminkad. Ett sneakpeak på vad spm fanns i goodiebagen på sista sidan. För er som har nära till Hamngatan i Stockholm, kika in där under kommande dagar 😍

Så fort jag läste att Lancome skulle få en pop-up och det
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Carro K
Beauty Pro
16/05/25-10:56

DIOR 🖤

Var så nöjd med highlightern i nyans pink halo så det blev ytterligare en i nyans opal sequin vid mitt senaste inköp från Kicks! Det blev även en bronzer i den nya förpackningen i nyans warm, den blir toppen till härligs sommardagar ☀️

**DIOR 🖤**  Var så nöjd med highlightern i nyans pink halo
Forever Nude Bronze 04 Warm
Forever Glow Luminizer Highlighter 06 Opal Sequin
Mimmi
Beauty Pro
16/05/25-10:43

Köpte denna i veckan på Kicks! En otroligt fin Highliter från smash box, Becca! Är super nöjd med nyansen och skimmret! Och vill Tacka alla som kommer med rekomendationer och tips!

Köpte denna i veckan på Kicks! En otroligt fin Highliter
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Nikki
Beauty Pro
16/05/25-10:03

Det finns så många härliga produkter! 🥰

Och så finns det några som man undrar hur man klarat sig utan!!!

Ole Henriksen - tack för att du gav oss Pout Preserve Peptide Lip Treatment! ❤️🥰🍓🍋

Det finns så många härliga produkter! 🥰   Och så finns det
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Citrus Sunshine
Nikki
Beauty Pro
16/05/25-09:54

Mina favoritmister från Sol de Janeiro! 🩷💜

En fruktig och fräsch och en med mjuk vanilj och sockrad viol.

Kommentera gärna och dela din favoritmist!

Mina favoritmister från Sol de Janeiro! 🩷💜  En fruktig och
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
16/05/25-09:30(redigerad den 16/05/25-09:31)

Att Flaer har de bästa make up borstarna visste jag! Men det har även min 14 åriga dotter upptäckt 😅 Och mina borstar finns aldrig där de ska vara längre. Så blev en liten beställning till henne ❤ För trots allt så är det borstarna som lägger grunden till sminket 🥰

214 Cream Blush Brush
116 Contour & Foundation Brush
115 Flat Angled Foundation Brush