/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Johanna
Beauty Pro
28/10/23-09:18
Hej! Jag köpte en foundation på kicks igår och det var rea, vet ni om det gör att lämna tillbaka den? Tror att jag fick fel färg. Köpte KVDs i färgen 004 men läste på lite om den och sen oxiderar tydligen väldigt mycket och är för en varmare underton och jag är kall.
Nikki
Beauty Pro
28/10/23-08:42
ALIVE Parfum by Hugo Boss Fräscha blomnoter, läder och trä ger en doft med positiv energi, kvinnlig kraft och styrka. ❤️ Önskar alla en härlig lördag! ❤️
ALIVE Parfum by Hugo Boss   Fräscha blomnoter, läder och trä
Nikki
Beauty Pro
28/10/23-08:19 (redigerad den 28/10/23-08:44)
Mina två mest använda setting sprays 💜 Urban Decay håller bäst. 🖤 Morphe är mer behaglig och prisvärd. Vill också nämna: ❤️ Ready Set Refresh Setting Spray från IDUN Minerals som är superbra på alla sätt (jag har den tyvärr inte för tillfället). Den håller makeupen jättebra, är hudvårdande, vegansk, parfymfri och mycket passande för känslig hud. Vilka är era favoriter?
Mina två mest använda setting sprays    💜 Urban Decay
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Daniela
Beauty Star
28/10/23-08:09 (redigerad den 28/10/23-08:13)
Måste tipsa om denna dupen från essnce som luktar precis som sol de janerio fast billigare alternativ och bättre hållbarhet!! Jag använder även bum bum lotion under parfymen!! Får så himla många komplimanger att man luktar så himla gott. Tycker att de sitter från 4 timmar till längre ibland beror absolut vad man hittar på!! Så tips är alltid att ha med en res parfym flaska i väskan!!🦋 Ligger på 360kr + frakt på essnce!!
Måste tipsa om denna dupen från essnce som luktar precis som
Nikki
Beauty Pro
28/10/23-08:04
💛 Mitt BÄSTA KÖP-tips HUDVÅRD 💛 Jag älskar IT Cosmetics Confidence-serie! En smått ikonisk och nu uppdaterad dagkräm. Läs om den! En härligt löddrande och väldigt dryg cleanser. Skön och fyllig ögonkräm. En lite lättare svagt lilafärgad och lavendeldoftande nattkräm. Som får alla att sova gott! 💜💤 Denna presentbox kostar 690 kr och innehåller dagkrämen Confidence In A Cream i fullsize som normalt kostar 610 kr. Med andra ord betalar du 80 kr extra för att även kunna testa rengöringen, ögonkrämen och nattkrämen. De är inte i fullsize men absolut inte heller pyttesmå. Se mina bilder.
💛 Mitt BÄSTA KÖP-tips HUDVÅRD 💛  Jag älskar IT Cosmetics
Daniela
Beauty Star
28/10/23-08:02 (redigerad den 28/10/23-08:10)
Min hårvårdsrutin just nu!! Har behandlat hår, torrt och frissigt!! Älskar dessa produkter, är så stolt över att få jobba med så fina märken, förstår att priserna är lite spicy men man får tänka på att dessa produkter är dryga och speciellt när man har ett behandlat hår måste man vårda de rätt!!🦋🦋 Jag rengör mitt hår alltid två gånger med schampo, kramar ut allt vatten blandar olaplex 3,7 och liten klick utav silver schampo (ibland med silver schampo) Jag låter detta verka i 10 min så under tiden rakar jag mig och skrubbar mig. När de är klart sköljer jag ur de, kramar ut allt vatten lägger på balsamet och vill även att detta ska verka 2-3 minuter. Sköljer ur allt och kramar ur allt vatten. Använder mikrofiber turban från rusta och låter de självtorka till 80%. Blandar nr 6 och nr 3 tillsammans man kan även köpa nr 9 om man tycker de är jobbigt att blanda. Lägger detta i längderna och låter de självtorka helt. När de är torrt, går jag in med lanza i topparna och asså wow vilken bra produkt!! Rekommenderar alla med friss och torrt hår denna produkten sedan är mer rutinen för behandlat hår men man får testa sig fram!!🦋🦋
Min hårvårdsrutin just nu!! Har behandlat hår, torrt och
Daniela
Beauty Star
28/10/23-07:37
Detta är min hudvårds rutin just nu!! Har mer kombinerad hy fast lite mer torrare nu mot kallare tider. Tycker denna rutinen funkar helt okej men tar gärna emot tips om någon har hur man slutar få finnar och får bort akneärr!! Jag rengör ansiktet varje morgon endast med ljummet vatten, klappar in min BHA toner tycker att den funkar lika bra som paula choice, går in med min snail essence och klappar in den, lägger på min favorit ögonkräm som är magisk och på med min fuktkräm med solskydd i. Mot kvällen rengör jag alltid dubbel beroende på om jag har smink, älskar den rengöring så dryg och bra. Ibland använder jag epiduo när de är kris annars är de endast ögonkräm och fuktkräm från aco som är sååå bra rekommenderar alla som känner sig lite torra nu mot vintern!! Tar gärna emot tips om ni har några bra på kombinerat hy!!💓💓
Detta är min hudvårds rutin just nu!! Har mer kombinerad hy
Ellen
Beauty Star
28/10/23-07:01
Ett gäng favoriter jag köpt om igen MINST två gånger.
Ett gäng favoriter jag köpt om igen MINST två gånger.