/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anna
Beauty Star
23/05/25-14:44

Hugo Boss scent for her var ett självklart val till min dotter när hon fyllde 15 år. Hon fick även en sminkväska på köpet 🌸

Hugo Boss scent for her var ett självklart val till min
The Scent Le Parfum For Her 30 ml
Anna
Beauty Star
23/05/25-14:31

🌼Mina sommarfavoriter 🌼 Sommardofter som får en och annan att stanna upp och tänka sig tillbaka till en semesterdag.

🌼Mina sommarfavoriter 🌼 Sommardofter som får en och annan
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Born In Roma Yellow Dream Donna EdP 30 ml
Miriam
Beauty Beginner
23/05/25-12:36

Hej, har någon ett bra tips på solkräm till sommaren? någon som inte luktar konstigt och sätter sig tung på huden? har generellt känslig hy.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Zeynep
Beauty Star
23/05/25-12:23(redigerad den 23/05/25-12:24)

Dagens doft. Daisy Twinkle by Marc Jacob är härlig och blommig doft som är söt. Doften är söt med inslag av fräschet som sedan förvandlas till mysklukt på huden men har fortfarande den söta undertonen. Parfymen har bra uthållighet. En av mina favoriter.

Dagens doft. Daisy Twinkle by Marc Jacob är härlig och
Annika
Beauty Pro
23/05/25-11:47

Flaer sminkborstar jag är nyfiken på.

108 Foundation & Concealer Brush
407 Detailed Duo Eyeshadow Brush
203 Contour Duo Brush
Mimmi
Beauty Pro
23/05/25-09:54(redigerad den 24/05/25-07:15)

Mitt köp idag på Kicks! Jag har provat mig fram och fått tester från olika märken! Kom fram till att denna var den bästa för mig! Kul att prova något nytt med! Så det blev Sensai!

Mitt köp idag på Kicks! Jag har provat mig fram och fått
Flawless Satin Moisture Foundation SPF25 101 Light Beige
Annika
Beauty Pro
23/05/25-09:53

✨️Dagens köp blev Beauty Serum från Lumene, passade på när det är 50 % rabatt✨️

✨️Dagens köp blev Beauty Serum från Lumene,  passade på när
Invisible Illumination Instant Glow Beauty Serum Universal Light
Mimmi
Beauty Pro
23/05/25-07:50

Månadens dolda pärla! Detta är en av mina absoluta godaste parfymer jag vet! Den har en doft man inte kan förklara, men den bara tilltalar mig jätte mycket! Provdofta, du kommer inte bli besviken!

Månadens dolda pärla! Detta är en av mina absoluta godaste
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml