/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Gabriella
Beauty Star
28/10/23-19:20
Vilken fiber mascara skulle ni rekommendera som inte är vattentät. Har en som jag använder men vill testa något nytt. ❤️
emelie.strandberg02
Beauty Beginner
28/10/23-17:31
Hej! Jag har fått Makeup Obsession Luna glow fixing mist. Varpå den innehåller alcohol denat och benzyl alcohol. Är det bra att använda en fixing mist som har någon typ av alkohol i produkten?
Hej! Jag har fått Makeup Obsession Luna glow fixing mist.
Daniela
Beauty Star
28/10/23-15:57
Någon som har testat nya bum bum kroppsoljan?? Älskar deras shower gel och lotion!! Så om någon har testat den, luktar den precis samma som resten utav produkterna och hur känns den på kroppen?? HELT BESATT UTAV DERAS PRODUKTER TACKSAM för svar!!🦋🦋
Någon som har testat nya bum bum kroppsoljan??   Älskar
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mandii
Beauty Pro
28/10/23-12:42 (redigerad den 28/10/23-13:31)
Någon som testat? Ska tydligen vara en dupe på Olaplex 🫧💆🏼‍♀️
Någon som testat? Ska tydligen vara en dupe på Olaplex
Kajsamaria
Beauty Pro
28/10/23-11:28
I betalt samarbete med @KICKS . Nu hittar du NARS i utvalda KICKS-butiker, viker jag tycker är så roligt! Jag älskar NARS och kommer definitivt spana in utbudet i min lokala butik. Jag har några favoriter från märket, men är så pepp på att testa fler produkter. Ni har önskat ett full face av NARS på youtube så det ska jag fixa! Glöm inte att kika runt här på KICKS Beauty Talks för att se vilka produkter andra tycker om, och kanske skriva ditt eget omdöme? Vilken är din favoritprodukt från NARS eller vilken är du mest nyfiken på att prova? Lämna en kommentar!
I betalt samarbete med @136092963 . Nu hittar du NARS i
Johanna
Beauty Pro
28/10/23-11:02 (redigerad den 28/10/23-11:07)
Nya saker från kicks! Vill verkligen testa pudret, fick tips om Laura Mercier och detta. Har testat Laura mercier förut och kände att jag ville testa något nytt.
Nya saker från kicks! Vill verkligen testa pudret, fick tips
Anna
Beauty Pro
28/10/23-10:02 (redigerad den 28/10/23-10:09)
Superbra mask att använda på torr hud, speciellt på vintern. Har taggat nightroutine men man kan ha den på kalla vinterdagar när man är ute mycket också och kanske åker skidor. Helt parfymfri så bra för känslig hy. Hade den förra vintern och har nu börjat på en ny burk och älskar den! Har försökt lägga till den nedanför men gick inte trots att jag skrev allt som står på burken vissa försök. Ha en skön lördag☕🥰
Superbra mask att använda på torr hud, speciellt på vintern.
Jabeen
Beauty Pro
28/10/23-09:53
Hi everyone, just to share my experience with this amazing highlighter “Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop” from Smashbox that gives a really natural glow to the makeup.
Hi everyone, just to share my experience with this amazing