/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
10/29/23-11:19 (redigerad den 10/29/23-11:20)
LIBRE L'ABSOLU PLATINE är den nya feminina parfymen från Yves Saint Laurent med en helt ny intensitet och med den högsta koncentrationen av LIBRE någonsin. Parfymen framkallar en brinnande känsla och köldrysningar på samma gång. Gissa om jag varit nyfiken på denna parfym efter att ha läst beskrivningen. Doftnoter är bl a: Bergamott (citrus) Marockansk Apelsinblomma  Lavendel från Frankrike Vanilj  Amber  Flakongen är vansinnigt snygg, stilren och känns väldigt exklusiv. Doften gav mig tyvärr varken köldrysningar eller brinnande hetta. På mig blev den rätt ljummen hela vägen. Tyckte citrusen tog för mycket plats och det var också en svag doft av den som fortfarande kunde anas i morse.  Har ni testat den? Jag ger mig dock inte så lätt så minst en gång till ska denna provdoftas! 😃
LIBRE L'ABSOLU PLATINE är den nya feminina parfymen från
Isabell
Beauty Star
10/29/23-11:12
Passade på att fynda lite när det var erbjudande sist! Några gamla favoriter och massa som jag varit sugen på att testa länge 🥰 någon som ni vill höra mer om? Eller någon som ni testar och gillar? 🤩
Lily
Beauty Star
10/29/23-09:43
Tips på fina lip-combos?🌸
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
10/29/23-09:06
Härliga små julklappstips! 🎄🎁
Härliga små julklappstips! 🎄🎁
agnes.be.bengtsson
Beauty Star
10/29/23-08:24
Hejhej, har någon något bra tips på en kräm bronser🫶🏼☺️🌸
Mandii
Beauty Pro
10/28/23-22:48 (redigerad den 10/28/23-22:48)
Mina absoluta favoriter i min hudvårdsrutin🤩 🌾I’m from… Rice toner Ris är en antioxidantrik ingrediens som innehåller blandannat vitamin E, ferulsyra och oryzanol. Produkten bildar en skyddande barriär över huden för att förhindra vattenförlust.   Den eliminerar döda hudceller och bidrar med lyster och jämnare hudton samtidigt som den lindrar en irriterad och torr hy.  🧖🏼‍♀️Hyggee Natural repair serum ett milt, utjämnande serum med anti age effekt som motverkar fina linjer. Det verkar återupplivande och bistår huden med långvarig fukt och lyster utan att irritera huden.Skulle inte klara mig utan dessa produkter!🤩
Mina absoluta favoriter i min hudvårdsrutin🤩 🌾I’m from…
dimaidrees123456
Beauty Star
10/28/23-21:03
Nikki
Beauty Pro
10/28/23-19:36
🌎 Idag var det dags att återvinna ♻️ 🌏 KICKS organiserar insamling av kosmetiskt avfall i flera av sina butiker. Se vilka butiker som tar emot kosmetiskt avfall på hemsidan. 
🌎  Idag var det dags att återvinna  ♻️ 🌏  KICKS