/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Vida
Beauty Beginner
30/10/23-09:43
Hej har någon tips på vilken concealer som är bra om man har creases under ögonen min concealer lägger sig alltid i dem.
Nikki
Beauty Pro
30/10/23-08:52
TACK @KICKS för att ni tycker att NATURLIGT är PERFEKT! 🌸
TACK @136092963 för att ni tycker att NATURLIGT är PERFEKT!
Halimah
Beauty Beginner
30/10/23-08:47
Doftade så underbart att kunde inte låta bli! Och att få 20% rabatt gjorde att Man köpte fler. Rekommenderas varmt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
30/10/23-08:44
🎄🎁🎄 Julklappstips 🎄🎁🎄 Finns en massa olika fina och prisvärda value kits att spana in både i butik och online. Jag betalade t ex bara 50 kr mer för denna Lip duo från Anastasia än vad ett av lip glossen annars kostar.
🎄🎁🎄  Julklappstips  🎄🎁🎄  Finns en massa olika fina och
Shazi
Beauty Pro
29/10/23-22:00
En fin återfuktande läppglans/ balm med färg. Ett av dem bästa jag har testat och jag har alltid torra läppar så en stark rekonstruktion
En fin återfuktande läppglans/ balm med färg. Ett av dem
Johanna
Beauty Pro
29/10/23-19:47
Såg att Nikki la upp att man kunde lämna in kosmetiskt avfall på kicks butiker, men hitta inget om det på hemsidan, får man något för det eller är den endast en ”återvinningsstation”?
Anna
Beauty Pro
29/10/23-19:45 (redigerad den 29/10/23-19:46)
Mascara hit för mig som har hooded eyes och använder mycket fuktgivande podukter. Den här sitter bra på mig den sitter kvar på fransarna och den applicerar jag utan att använda sjuttioelva tops, behöver knappt en!🖤 Ger volym och svärta🖤
Mascara hit för mig som har hooded eyes och använder mycket
Eva
Beauty Star
29/10/23-17:18 (redigerad den 29/10/23-17:27)
✨Fransserum✨ Hej alla🫶🏻 Jag måste bara rekommendera den igen för det förtjänar den!!!! Det är ett serum från Lenoites, den har räddat mina fransar verkligen och jag har bara använt den i lite mer än en månad. Mina fransar hade gått av på vissa områden och inte alls långa. Nu nuddar mina fransar mina ögonbryn när jag öppnar ögon mycket😂 (se sista bilden för att se hur det ser ut idag) Serumet är vegansk och är fri från prostaglandinanaloger, vilket är orsaken till att man tappar hår om man slutar använda den. Men även orsak till klåda, irritation, missfärgning och massa annat. Gravida kan dessutom använda serumet då den inte innehåller skadliga ämnen. Om du har fransförlängning går det lika bra att använda detta serum! Följ mer för tips!🥰
✨Fransserum✨  Hej alla🫶🏻 Jag måste bara rekommendera den