/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Mimmi
Beauty Pro
04/08/25-10:21

Idag kom den här på posten! Jag ville ha en palett som gick i bruna toner och då tyckte jag den här var fin!

Idag kom den här på posten! Jag ville ha en palett som gick
Rich Glitch Eyeshadow Palette
Mimmi
Beauty Pro
04/08/25-09:41

Månadens dolda pärla! En sådan här kylmask hade vi hemma när jag gick på gymnasiet bara sådär en 24 år sedan! Svalkar härligt och är bra när man har huvudvärk och är bra på morgonen om man är lite svullen!

Månadens dolda pärla! En sådan här kylmask hade vi hemma när
Nikki
Beauty Pro
04/08/25-06:22

En perfumería med atmosfär! 🤗

Njuter av butiker med atmosfär för hur ofta känns egentligen ett besök i butik som en upplevelse?

Önskar alla en fin start på veckan! 🌺🌞

En perfumería med atmosfär! 🤗  Njuter av butiker med
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
03/08/25-21:25(redigerad den 03/08/25-21:27)

Juli ligger bakom oss - JULEN framför oss! 🎄😃

En adventskalender som alltid är tidig är faktiskt en av mina favoriter, LUMENE. Brukar vara en bra blandning av olika sorters produkter, ca 2/3 hudvård och 1/3 makeup. Alltid några fullsize och bland de mest prisvärda då värdet på innehållet brukar vara nära 3 x priset!

Nytt för i år:

De har med några av sina hårprodukter från Nordic-C serien, schampo, conditioner och en hårmask. ⭐️

Kalendern innehåller även två Limited Edition ☃️:

Lip Glow Oil Balm – Candy Cane

Natural Glow Skin Tone Perfector – Winter Glow

Favorit i repris bl a:

Nordic-C Glow Boost Essence i fullsize! 🍊✨️

Nu Malin och alla andra: Nedräkningen kan börja! 🎄🤗

Juli ligger bakom oss - JULEN framför oss! 🎄😃   En
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Miss N
Beauty Star
03/08/25-12:54(redigerad den 03/08/25-12:54)

Dags att återvinna ✨

Dags att återvinna ✨
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
03/08/25-12:53

Ja, jag vet att det ”bara” är augusti! Men jag är för alltid team höst 🍂 den bästa tiden ligger framför oss nu, iaf enligt mig! Jag älskar hösten & vintern 🍁❄️ Och undrar om det bara är jag som börjat fundera på årets adventskalendrar? 🥰 Älskar tiden när de släpps, när man kan börja kolla rundor & fundera på om/vilken man ska ha! Jag hoppas iaf på en kalender med Augustinius Bader rich cream i den. För då blir det köp 😍 Är det inte dags att vi börjar prata om de nu eller? 😉

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du börjat fundera på årets adventskalendrar?
40Bidrag
Ja!!
Nej!
Nikki
Beauty Pro
03/08/25-11:47(redigerad den 04/08/25-06:55)

TID FRAMFÖR SPEGELN 🪞

Hur lång tid lägger du vanligtvis på att sminka dig en vanlig dag efter hudvård?

Basrutin med tips från KICKS: https://www.kicks.se/inspiration/how-to-s/sa-fixar-du-basta-basmakeupen---steg-for-steg

Ett val
Avslutad
Hur lång tid lägger du vanligtvis på att sminka dig? 💄
28Bidrag
10-15 minuter 61%
Ca 30 min32%
Minst 1 timma7%
TID FRAMFÖR SPEGELN 🪞   Hur lång tid lägger du vanligtvis
Nikki
Beauty Pro
03/08/25-08:08

Det finns verkligen företag och varumärken som tar större ansvar och gör/ger mer än andra.

Ni vet väl att några av The Body Shop's butiker fortfarande finns kvar. De flesta i lite mindre städer perfekta att besöka om man reser runt i sommar-Sverige. 🍓🌼 Var hittar ni på deras hemsida där man för övrigt även kan beställa online. Finns en del på rea nu också (bl a Avocado, Yuzu och Argan)! 😃

Älskar att The Body Shop's helt ljuvliga Shea-produkter också ger kvinnorna som framställer sheasmöret i Ghana en möjlighet till ett drägligt liv för sig och sina barn.

Det finns verkligen företag och varumärken som tar större