/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Mari
Beauty Pro
30/10/23-14:04
The ordinary förbättrad hudton med lyster. Formulan förbättrar visuellt även hudstrukturen
The ordinary förbättrad hudton med lyster. Formulan
Nikki
Beauty Pro
30/10/23-14:02
🌺🌸 Clinique Cheek Pop Blush 🌸🌺 Tycker denna ser så jättefin ut med härlig formula. Är det någon som hunnit testa den?
🌺🌸  Clinique Cheek Pop Blush  🌸🌺  Tycker denna ser så
Linn
Beauty Pro
30/10/23-13:45
Mitt senaste köp! En ljusbeige penna från IsaDora till vattenlinjen, tycker vit blir för skarp! Just nu är det erbjudande på den! Ursäkta min nagel! 😂
Mitt senaste köp!  En ljusbeige penna från IsaDora till
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mandii
Beauty Pro
30/10/23-13:19
Älskar att olja mitt hår innan schamponering!💖 Nu när vi går mot kallare tider så blir mitt hår väldigt torrt och frizzigt, då funkar det perfekt för mig att ca 30 minuter innan jag ska tvätta håret att lägga i olja i mina längder!🧖🏼‍♀️
Älskar att olja mitt hår innan schamponering!💖 Nu när vi
Isabell
Beauty Star
30/10/23-12:00
Fick denna härliga i en box för ett litet tag sedan. Är helt upp över öronen förtjust! Perfekt glow, med lite highlighter effekt. Tar en borste och duttar på sticket, och sen på ansiktet. Blir så fint! Tips, tips, tips😍
Fick denna härliga i en box för ett litet tag sedan. Är helt
Anna
Beauty Pro
30/10/23-11:42 (redigerad den 30/10/23-12:29)
Det här är mitt senaste hemkomna köp. Kiehl's ultra kräm har jag haft förut och den är bra. Padsen med PHA-syra för mild exfoliering och även C-vitamin har jag hunnit testa och de känns bra, ganska lika mina pads från Corsx med Phha-syra. Men själva padsen känns lite hårdare. Ska bli spännande och se hur de är i längden😍
Det här är mitt senaste hemkomna köp. Kiehl's ultra kräm har
Aya
Beauty Beginner
30/10/23-11:01
Jag är så himla glad över att nu både Benefit cosmetics och Nars finns i kicks butiker! 🤩 Läntar tills HUDA Beauty produkter kommer! Älskar dem här tre märken! ❤️❤️❤️
Jag är så himla glad över att nu både Benefit cosmetics och
Beauty Tester
Sofia
Beauty Pro
30/10/23-10:50
Jag fick äran att prova på den här masken av Ole Henriksen! Jag skulle säga att den är magi på burk! 😍 Exfolierar  verkligen på djupet och jämnar ut huden. Innan jag testade den första gången hade jag ett par små plitor på olika ställen i ansiktet som försvann efter att jag använt masken två gånger. 
Jag fick äran att prova på den här masken av Ole