Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Eva Charlotta
01/09-10:55
Det finns 30 nyanser och 125 W skulle passa mig. Hudvård löpande är viktigast! Se till att rengöra huden varje kväll. Målet ska vara en återfuktad och exfolierad hud när du applicerar din foundation. Ett annat tips är att säkra så att din primer (om du använder sådan) faktiskt funkar på din hud med din foundation. Hur du applicerar din foundation är lite beroende på vilken sort du har, men det som funkar för de flesta är en lätt fuktad svamp och att man duttar in sin foundation. Avsluta med ett lätt transparent puder på områden du vill matta ner. såsom panna , näsa och haka och till sist ett settingspray.
Se mer
Viktoria
01/09-10:52
Det finns 30 nyanser av foundationen och jag tror att min nyans skulle kunna vara 125W. Mitt bästa tips för foundation är att börja med att preppa huden med en bra ansiktskräm. Sedan spraya rikligt med setting spray och gå in med en fluffig borste och sedan använd en fuktig svamp. Avsluta med ett till lager setting spray för en riktig fin och glowig finish.
Se mer
Lilli
01/09-10:46
Det finns totalt 30 nyanser och jag misstänker att 120N kommer passa mig bäst. Mitt bästa foundation tips är: 1. Återfuktande hudvård innan 2. Återfuktande serum 3. Applicera liten mängd foundation med en cushion sponge Applicatior 4. Var noga med att inte dra utan ”slå” den mot ansiktet 5. Avsluta med väldigt lite puder (panna, näsa främst) för att inte torka ut foundationen och få ett jämnt lyster hela dagen!
Se mer
Alice
01/09-10:43
Det finns 30 nyanser. Jag tror 120 N hade passat mig bra! Mitt bästa foundationtips är att applicera foundationen när huden är något fuktig, det smälter in perfekt i huden och får en riktigt flawless finish!
Se mer
Ariana
01/09-10:38
45 nyanser. Tror 048 hade passat mig perfekt. Bästa tipset är nog hudvård innan makeup VERKLIGENN
Se mer
Junaid
01/09-10:31
45 nyanser
Se mer
Alice
01/09-10:23
Det finns 30 nyanser, min färg heter 120N.
Se mer
Robina
01/09-10:22
Det finns 45 olika nyanser. 005 beige hade passat mig perfekt. Jag brukar lägga foundation med en foundation borste sedan gå över med en beautyblender även dra ner rest produkten på borsten på halsen för ett naturligare resultat
Se mer