/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
29/04/26-11:45(redigerad den 29/04/26-11:45)

Mitt bästa solskydd som jag alltid har hemma är det från Beauty of Joseon. Det sjunker in snabbt i huden, lämnar ingen vit hinna, svider inte i mina ögon och funkar utmärkt under smink. En produkt jag köper om hela tiden ✨

SPF Check ☀️
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Kristina
Beauty Pro
29/04/26-11:39

Denna kör jag stenhårt med. Är och förblir min favorit 🌞. Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 💗💗💗

Den känns mer som en kräm i ansiktet utan att bli klibbig eller lägga sig som en hinna. Den ger även ett riktigt fint lyster och funkar finfint under ditt smink.

SPF Check
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Farah
Beauty Pro
29/04/26-10:27

Min go-to just nu är SPF från La Roche-Posay – lätt, fräsch och perfekt under smink ✨💛

Min go-to just nu är SPF från La Roche-Posay – lätt, fräsch
Anthelios Uvmune Oil Control Fluide SPF50+ 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
29/04/26-10:10

☀Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+☀

Den här är otroligt bra och för mig fungerar den alltid bra under smink.

Favorit-SPF!
Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
29/04/26-09:25

Maxad Vårlook ✨🌸 Min vårlook är inspirerad av den första blomman jag planterar på våren penseer i lila och rosa och använde de två färgerna i min look!

Maxad Vårlook ✨🌸 Min vårlook är inspirerad av den första
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Eyeshadow Palette Outer Spice
Eyeshadow Palette Mini Sultry
3D Hydra Lipgloss 04 Pearly Peach Rose
Ewa
Beauty Pro
29/04/26-08:25

Idag fick jag leverans från Kicks! Såå spänd på att testa denna 朗

Amika
Superfruit Star Lightweight Hair Styling Oil 50 ml
Marina
Beauty Star
29/04/26-06:43

Hej alla fina, Jag behöver lite tips kring BUS, är nybörjare och behöver veta vilken bus som är bäst att köpa samt som är minst komplicerad att applicera, har ni tips och ideer dela gärna med er ❤

Denise
Beauty Star
28/04/26-20:31

stolt över den här sminkningen!

Baby pink makeup