Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
yousefalhamss1
Beauty Star
26/02/24-23:46
Hej! Trevligt att träffas!!!!
Emelie
Beauty Star
26/02/24-22:16
Hej på er! Har ni sett att den nya doften från Sol De Janeiro, nummer 59 finns att beställa på hemsidan nu? Någon som redan hunnit lukta på den? Om ja, vad tyckte ni? 😍
Hej på er! Har ni sett att den nya doften från Sol De
Moa
Beauty Star
26/02/24-22:01
Måste bara tipsa om Anastasias GRYMMA lipliner i färgen ”hazelnut”. Perfekt färg att ha på sig till vardags och den sitter fast, fastän man har ätit eller druckit . Den är krämig vid applikationen och torkar sedan till en behaglig konsistens som är superbekväm att ha på sig! Letar ni efter en ny lipliner så prova denna!💓💓💓
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Johanna
Beauty Pro
26/02/24-21:45
Vilken av dessa två setting sprays borde man köpa? Mac är alkoholfri så den kanske är bättre för torr hy?
Irena
Beauty Pro
26/02/24-19:40
Jag skrev om denna för typ en månad sedan och nu är den äntligen här 😍. Jag provdoftade inne på Åhléns idag och klickade hem den snabbt som attans när jag såg att den kommit in på Kicks idag 🙈 detta är den perfekta vår och sommardoften trust me! 🌸
Jag skrev om denna för typ en månad sedan och nu är den
Diana
Beauty Star
26/02/24-19:13
Vill verkligen tipsa om denna parfymen🤩 kvinnlig och helt underbar doft 🙌 blommig doft
Vill verkligen tipsa om denna parfymen🤩 kvinnlig och helt
Leyla
Beauty Star
26/02/24-18:51
Fina ni! Tänkte tipsa om att Jean Paul Gaultiers nya La Belle Paradise Garden är inte samma som Fleur Terrible med endast nytt namn. Om ni som mig trott det så doftar den nya inte likadant! Den nya är mer blommig och inte så framträdande vanilj som den förra som var mer exotisk ✨
Nicole.Hallsten
Beauty Star
26/02/24-18:44 (redigerad den 27/02/24-14:54)
Måste bara dela av mig älskade parfym jag haft i flera år som jag inte kan leva utan!
Måste bara dela av mig älskade parfym jag haft i flera år