/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mariam
Beauty Pro
15/05/26-10:08

Då var min favo tagit slut och nu är det dags att återvinna.

Återvinning
Cream To Foam Cleanser 236 ml
ZiiZii
Beauty Pro
15/05/26-09:53

Hej alla hoppas ni har en undebar Fredag! Snart är det dags för en härlig semester! Mitt bästa tips för att underlätta packningen inför resan är att bevara de smink man vill använda i resan i en necessär! Så slipper man att kläderna blir smutsiga av sminket, och även smartast att ha de i en och samma plats❤

❤️✨Pack like a pro ❤️✨
Kristina
Beauty Pro
15/05/26-09:37

💗 Hundpromenad i solsken och lite ledighet är alltid tacksamt 💗 Ett litet dagens citat kommer med mitt inlägg idag 🤗

"Strength doesn´t come from what you can do. It comes from overcoming the things you once couldn´t."

🌸 Hudvård BeautyAct Double Dew Glowid

🌸 Bas & blush Clarins Double Serum Foundation och Chanel glow stick

🌸 Ögon BeautyAct Mania Eyeshadow Quad - Rose Mania samt Chanel Dolce & Gabbana Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length

🌸Läppar Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment Glimmers

🌸 Parfym Zadig & Voltaire This Is Her! EdP

Happy friyay! 🌞

Dagens look 😎
Double Dew
Double Serum Foundation L1c
Mania Eyeshadow Quad Silver Mania
Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length 01 Total Black
Lip Treatment Pout Preserve Orange
This Is Her! EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mariam
Beauty Pro
15/05/26-09:36

En favorit i sommar värmen

Favorit doft
Mariam
Beauty Pro
15/05/26-09:33

En till budgetfavorit är Zaras parfym som doftar utroligt :)

Budgetfavorit
Kristina
Beauty Pro
15/05/26-09:18

Då jag är iväg på tjänsteresor regelbundet varje månad har jag alltid småförpackningar hemma som jag ta med mig. Dessa funkar alltid för alla sorters resor då de tar minimalt med plats och väger mindre 😎. Ett tips är att man också kan köpa småflaskor som man kan föra över sina favoritparfymer till. Supersmidigt!

Jag taggar några av favoritprodukterna i inlägget 🥰.

Pack Like a Pro 🚅
Travel Bottle 75 ml
Moisture Shampoo 50 ml, Mini
Moisture Conditioner 50 ml, Mini
Glued Blasting Freeze Hairspray 300 ml
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
Lip Balm Vanilla Date
Lana
Beauty Pro
15/05/26-09:04

Lite beauty reset idag ✨ känns så mycket bättre efter städningen 💖

Beauty Reset
Kristina
Beauty Pro
15/05/26-08:56

♻️ Ett bra torrshampoo är Amika Perk Up Plus Extended Clean Dry Shampoo ♻️ En favorit för hårspary är got2b Glued Blasting Freeze Hairspray ♻️ En ny Hawaiian Tropic Enriching Coconut Body Butter After Sun behöver införskaffas ♻️ Björn Axén Dry Shampoo är ett hyfsat bra torrshampoo ♻️ Rexona rollon funkar alltid

Det var veckans återvinning för denna gång 🥰🌞.

Lite återvinning på ledig dag ♻️
Perk Up Plus Extended Clean Dry Shampoo 94 ml
Glued Blasting Freeze Hairspray 300 ml
Enriching Coconut Body Butter After Sun 250 ml
Dry Shampoo Green Apple Travel Size 80 ml