/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Madde
Beauty Pro
05/06/25-15:40

mina topp tre semesterprodukter❤❤❤

mina topp tre semesterprodukter❤❤❤
Sara
Beauty Beginner
05/06/25-15:38

Inte första eller sista gången jag blekt håret hemma med ett som väntat gulaktig resultat men den här gången hade jag varit förutseende och förberett med en nyanserande toning det blev dock någon häftig kemisk reaktion så fort jag började applicera blandningen och resultatet blev grönt istället för kallt blond...inte lätt att fixa men fick gå mot rött istället inte vad jag tänkt precis🫣

Efter allt jag utsätter mitt hår för skulle det vara toppen med kittet från Er - lite kärlek till min kalufs❣️

Tina
Beauty Star
05/06/25-15:30

Mina top 3 semesterprodukter

Ansiktssolkräm, läppbalsam med färg (som doftar fantastiskt) samt perfekta body lotion som doftar fantastiskt

**Mina top 3 semesterprodukter**  Ansiktssolkräm, läppbalsam
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Creme Brulee
Bum Bum Cream Refill Pods 240 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Pernilla
Beauty Beginner
05/06/25-15:25

Jag var 15år, någon gång på 80- talet. ( Det fanns långt ifrån så många färger, blekningar och andra hårprodukter, som det gör nu.) Modet sa - Blekt hår/ slingor. Jag hade knappt pengar. Läste vad som kan bleka hår billigt! Resultatet blev Så en flaska väteperoxid för någon tia, som jag sedan hällde i håret. Resultatet blev att mitt hår i luggen och framtill blev 'svintoaktigt'... Mamma fick lov att ta mig till en frisör, efter detta. Det var 1a gången jag kom i kontakt med Kerastase. Hon klippte och la in en inpackning från Kerastase. Dessutom köpte jag med mig ett par ' ampuller' som gjorde underverk med mitt hår! Jag lärde mig att aldrig mixtra själv med billiga saker. Bättre att gå till en utbildad frisör för att få testade och Hållbara preparat!

Masque Chroma Filler 200 ml
zeynab
Beauty Star
05/06/25-15:22(redigerad den 05/06/25-15:22)

Nu när sommaren är här, vill jag tipsa om en av mina favorit solkrämer!

La Roche-Posay UVMune 400 Ultra Light Fluid SPF50+ är en otrolig solkräm med en mycket flytande formula som snabbt absorberas utan att lämna en vit hinna. Vilket gör denna solkräm till en bra val för alla hudfärger. Solkrämen känns inte klibbig eller kladdig heller vilket är en stort plus.

Nu när sommaren är här, vill jag tipsa om en av mina favorit
duaa.naveed1456
Beauty Beginner
05/06/25-15:19(redigerad den 05/06/25-15:35)

Så jag tänkte locka håret inför en dejt. Min mousse var slut så jag smög åt mig mammas som stod på hyllan i badrummet😅 Och jag kan med säkerhet säga det ej var något värmeskydd utan det var någon gammal mousse med tveksam konsistens och lukt. Men jag körde ändå då jag hade brottom. Tja, och sen 30 min senare så exploderade ett fluffigt moln på mitt huvud. Jag såg ut som en blandning av Einstein och en angorakanin. Min dejt sa inget, men han bjöd mig på popcorn. Jag tror nästan att han trodde mitt hår VAR popcorn, hahahahaha. Sen dess har mitt hår och jag haft trust issues och jag har PTSD från dejten, hahahahahaah.

Därför måste jag bara ha Gloss Absolu, jag drömmer om glans, kontroll och att slippa se ut som ett väderfenomen varje gång jag fönar. Snälla, hjälp mig gå från frizz till fierce!!!!!!

Moa
Beauty Pro
05/06/25-15:11

✨️ Reafynd hos Kicks ✨️

Jag skulle inte köpa någon parfym...

Men så blev jag störtförälskad i den här doften från Zarkoperfume. Det är en riktigt somrig kokosdoft - men den känns inte som alla andra kokosdofter. Den är mjukare på något sätt, och känns mer naturlig. Svårt att beskriva men den doftar verkligen som en sommardröm.

Dessutom finns den endast som 100ml, så det var ett perfekt fynd med 50%

✨️ Reafynd hos Kicks ✨️  Jag skulle inte köpa någon
Molécule C-19 The Beach EdP 100 ml
Sanella
Beauty Star
05/06/25-14:59

Jag skulle färga håret en nyans mörkare och valde askblond. Håret blev grönt och jag visste inte hur jag skulle lösa situationen då jag skulle jobba dan därpå. Ringde min kompis i panik för att få hjälp, vi försökte i flera timmar. Tog några månader att fixa