/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Amanda
Beauty Pro
03/11/23-10:03 (redigerad den 03/11/23-15:37)
Investerade i dessa för ett tag sedan. Nu har jag använt dom i drygt en månad och jag måste säga att de är värda varenda krona. Instant Éclat ger fin lyster och förbereder huden på maximalt sätt genom det glow man får. Sminket håller sig på plats och lägger sig superfint. Double Tenseur är the holy grail. Jag brukar alltid uppleva att sminket blir så trist när jag är på kontoret men med denna så ser man i princip nysminkad ut när man kommer hem. Den är produkten man letat efter men aldrig funnit - tills jag fann den 😍 Bägge produkterna är i högre prisklassen men otroligt dryga och jag skulle ändå säga att de lever upp till sitt pris.
Investerade i dessa för ett tag sedan. Nu har jag använt dom
Nikki
Beauty Pro
03/11/23-08:39
Fredag, november-sol🌞 & 3 favoriter 🥰 Idag valde jag ikoniska YSL Black Opium EdP. En intensiv kaffenot, feminina vita blommor och varm härlig vanilj. Vilken ljuvlig start på helgen! Ha en riktigt fin fredag! 🧡🍃🍁🍂
Fredag, november-sol🌞 & 3 favoriter 🥰   Idag valde jag
Nikki
Beauty Pro
03/11/23-08:22
Härlig att använda och jättebra julklappstips 🎁 CONTINU Exfoliating Scalp Massager Perfekt att använda för extra rengöring vid schamponering och för att stimulera blodcirkulationen och cellförnyelsen i hårbotten.  Produkten är vegansk. 🌸 KICKS Club just nu 25% på Continu.
Härlig att använda och jättebra julklappstips 🎁  CONTINU
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Krizzy
Beauty Star
03/11/23-07:26
Någon som vet om denna liquid lipstick från Dior (den glittriga versionen) kommer komma till Sverige? Eller vet nån vart man kan köpa den? Den är så fin nu till julen tänkte jag! ✨💄
Någon som vet om denna liquid lipstick från Dior (den
Sherin
Beauty Star
03/11/23-03:23
Tips på parfymer som håller länge? Gillar söta dofter, helst inte för tungt☺️
Sherin
Beauty Star
03/11/23-03:20
Vill du ha en glowig bas? Spring och köp denna!!! Perfekt också ifall man är ute efter en fondation som inte täcker så mycket, utan mest ger ett glow och jämnar ut huden!
Sherin
Beauty Star
03/11/23-03:17
Rekommenderar starkt denna parfymen. Min flaska är slut nu, måste köpa en ny😍 Det är verkligen en sån parfym man känner lukten av på avstånd. Älskar!
Sherin
Beauty Star
03/11/23-03:16
Kommer aldrig få nog av denna doften😋😍