/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Jasmina
Beauty Beginner
06/06/25-20:46

Mitt hårs största mardröm:

För några år sedan bestämde jag mig för att bleka mitt hår hemma – vad kunde gå fel, tänkte jag. Svaret? Allt. Färgen blev fläckig, gult-orange på sina ställen, och mitt tidigare friska hår förvandlades till ett torrt, frissigt fågelbo. Jag försökte rädda det med olika produkter, men inget hjälpte riktigt. Jag fick till slut klippa av en stor bit för att få bort det mest skadade.

Varför jag vill testa Gloss Absolu:

Efter allt mitt hår gått igenom drömmer jag om att få tillbaka glansen och den där friska känslan. Gloss Absolu verkar vara precis det min hårvårdsrutin saknar – något som inte bara tämjer friss utan verkligen vårdar på djupet. Jag hoppas få chansen att ge mitt hår den kärlek det förtjänar!

Nadila
Beauty Pro
06/06/25-20:34

grym solskydd

UVMune 400 Dark Spots Fluid SPF50+ 50 ml
Nadila
Beauty Pro
06/06/25-20:28

mina top 3 semesterprodukter. älskar min solskydds/foundation. är ett måste ett naturligt makeupp med mycket glow ❤

**mina** top 3 semesterprodukter.  älskar min
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
minimesmails
Beauty Pro
06/06/25-19:44

För ett tag sedan köpte jag denna lipmask watermelon från Smuuti skin så tänkte det var dags för en recension. En väldigt bra och lämplig stor förpackning som man enkelt kan ta med sig i fickan på sin Jacka eller i handväskan. Den luktar verkligen vattenmelon 🍉 och är något som gör läpparna lena… Första gången jag skulle använda den så fick man ta i lite för att få fram produkt men nu är den ett måste för mig att ha till läpparna.. Jag ger den 4/5

För ett tag sedan köpte jag denna lipmask watermelon från
Watermelon Lip Mask 15 ml
Moa
Beauty Pro
06/06/25-19:03

✨️ ESSNCE ✨️

Jag har haft ögonen på ESSNCE ett tag nu. Eftersom jag gillar att ha en hel del variation i min doftgarderob är det alltid trevligt när man hittar spännande dofter på bra pris, så jag slog till på ett testkit!

Jag har hittills provat två av dofterna: Strawberry Éclair (som var lite för söt för mig, men jag tror att den kan vara en hit hos de som gillar Juliette Has A Gun's Miami Shake, den doftar för mig som en jordgubbsmilkshake) och Fizzy Mango (riktigt god, tropisk, fruktig, somrig doft som jag definitivt funderar på att köpa i full-size).

Något jag märkte med båda dofterna var att de höll många timmar, och jag gillade verkligen att jag fick som pustar av doft under hela dagen. Kort sagt: väldigt prisvärda parfymer (360 kr för 50ml) - och man kan beställa testers på 2ml och testa i lugn och ro hemma!

✨️ ESSNCE ✨️  Jag har haft ögonen på ESSNCE ett tag nu.
Katarina
Beauty Beginner
06/06/25-17:56(redigerad den 06/06/25-18:04)

*Hej. Min horror story handlar om när jag skulle slinga mit hår.Av någon konstig anledning hade min frisör slingat mitt hår så att slingorna var ojämt fördelade över hela håret, på visa hårområden var slingorna breda, fördelade, medan på andra områden så var slingorna så smala. Tyckte att jag inte såg klok ut. Vill vinna detta kit då jag har problem med frissigt hår. Vid det yttersta hår lagret längs min mittbena har jag hår som bryts ständigt och som därav flyger hela tiden. Vill tämja mitt hår med eran serie då detta är ett stort problem för mig.

Iréne
Beauty Star
06/06/25-17:01

i min ungdom på 90- talet färgade jag mitt hår ofta och permanent var på modet. Naturligtvis hade jag blekt mitt hår men fått en utväxt på ca 7 cm och fick då för mig att permanenta håret hemma  ingen bra ide alls då ddt visa sig att det blekta håret gick av så fick klippa av allt hår till superkort, jag lärde mig av misstaget jag har ALDRIG gjort om det 

Kristina
Beauty Star
06/06/25-15:46

råkade ha tuggumi på lektionen och satte det under luggen (korkat) sen hade det kletat fast sig så jag var tvungen att klippa av hela luggen, tog en stund innan den växte ut igen