Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Emelie
09/05-12:17
Den finns i 30 olika nyanser! Jag tror 335W hade passat min ton perfekt! Mitt bästa foundationtips är att applicera med en borste och jobba produkten utåt. Applicera lite foundation i taget och bygg upp till önskad täckning! :-) Och ett sista tips - hitta din rätta foundation för din hy och önskat resultat! Jag älskar personligen Lancôme. Kram!
Se mer
Linnéa
09/05-12:16
Det finns 30 nyanser. Jag tror 105 W skulle passa mig bäst 😊🎉
Se mer
Erika
09/05-12:10 (redigerat)
Det finns 30 nyanser och min nyans är 110c. Mitt bästa foundation tips är att låta sin hudvård sjunka in 15 minuter innan man applicerar foundation som man sedan gör med RENA HÄNDER. Även att pressa in foundationen med fingrarna istället för att svepa, då blir det skin-finish ☺️
Se mer
Hilda Ellinor
09/05-12:08
30 nyanser och jag tror 120N skulle passa min hudton. Peeling och ett serum under tycker jag ger bäst resultat.
Se mer
Camilla
09/05-11:57
Mitt senaste köp från kicks! Eye patches från BeautyAct är favoriter sen tidigare men hudvården från Biotherm har jag aldrig testat, så passade på när man fick en gåva på köpet 😊
Se mer
Elin
09/05-11:57
Det finns 30 olika nyanser och jag tror att den som skulle passa mig bäst är 105w. Mina tips är att välja rätt färg genom att testa på bröstet, för att om man har en urringad tröja vill man inte ha olika färg i ansiktet och på bröstet eller tvingas ha foundation över halva överkroppen. Mitt andra tips är att ha en väl rengjord och återfuktad hud innan man börjar, för att få en jämn och fin bas och ett glowigt och fräscht slutresultat. Nästa tips, som kanske är ett big no för somliga, är att applicera med fingrarna. Då går det åt mindre produkt och man slipper snuskiga svampar och borstar som tenderar att rengöras för sällan. Se till att köra en covidhandtvätt innan bara!☺️
Se mer
Margareta
09/05-11:46
🌻Det finns 30 olika nyanser och jag tror att 110C skulle passa mig bäst🙏 Välj foundation efter årstiden och din hys mående. Blanda till rätt nyans med hjälp av två olika & droppa i en droppe eller två med serum så blir det extra glow🌟
Se mer
Sandra
09/05-11:43 (redigerat)
Det finns 30 nyanser, och 115C tror jag skulle passa mig.
Se mer