/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Meryem Hassek
Beauty Pro
29/05/25-20:36
Moa
Beauty Pro
29/05/25-19:58(redigerad den 29/05/25-19:59)

✨️ Good Girl EdP ✨️

Jag köpte den här för några veckor sedan och det är en av mina absolute favoriter just nu. Det är lite märkligt, för det är ingen särskilt vårig eller somrig doft - tvärtom så är den väldigt varm och mysig, perfekt för höst och vinter.

Men den har blivit någon sorts comfort-parfym för mig. Som andra har sina comfort-serier så har jag nu min comfort-parfym. När jag behöver bli uppiggad så vill jag bara ha den här doften.

Har ni någon doft som ni alltid vill ha när ni behöver en liten pick-me-up?

✨️ Good Girl EdP ✨️  Jag köpte den här för några veckor
Good Girl EdP 30 ml
Shopaholic
Beauty Star
29/05/25-18:15

Hej, Jag har länge samlat på parfymer och tånkte indpirera och tipsa om några jag älskar som jag köpt på Kicks. Har ett instagram konto dör jag recenserar och tipsar om olika dofter. Nu när det är vår och sommaren snart är här tänkte jag tipsa om två nya våriga dofter.

Först ut är en nyhet på Kicks från märket Atelier des Ors: Nuda Veritas. Detta är en perfekt doft till våren/sommaren. Den är fräsch och lite lätt blommig. Med apelsinblomma, citrus, jasmine och Tiare. Hållbarheten är ca 4-5 tim på min hy. Kan varmt rekommendera att testa den om ni får tillfälle.

Den andra doften jag kan tipsa om är Prada Paradoxe Virtual Flower som jag tycker passar bättre nu på våren än orginalet. Denna är luftigsre och fräschare. Med noter från neroli och jasmine är den fräshare och har en viss nyduschad känsla.

Hej, Jag har länge samlat på parfymer och tånkte indpirera
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Star
29/05/25-17:06

Kan inte tipsa nog om Anastasias Impeccable Setting Spray. Misten känns otroligt lätt på huden och håller sminket hela dagen. Som ett stort plus i kanten doftar den väldigt gott, till och med fått komplimang för doften.

Impeccable Setting Spray 100 ml
hamody_anwar
Beauty Beginner
29/05/25-16:06

Hitta en produkt som ger ansiktet ett strålande utseende och ljusar upp hudtonen.

Malaze
Beauty Pro
29/05/25-15:17

beauty shelfie challenge part 3

beauty shelfie challenge part 3
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 07 Bubblegm Burst
Superstay Teddy Tint 15 Skinny Dip
Julia
Beauty Pro
29/05/25-15:01

Hej! Någon som har tips på bra color correctors om man som jag genetiskt är väldigt mörk/blålila under ögonen? Har väldigt ljus hy och har tidigare testat Maybelline Instant Anti-Age Eraser i Pink och även Smashbox Becca Under Eye Brightening Corrector i 01 Fair/Light. De är bra produkter, men ingen av dem har gjort någon skillnad för mina mörka ringar (kanske bör testa en mörkare nyans?). Oavsett tar jag tacksamt emot fler tips 🙏🏼

Hanane
Beauty Star
29/05/25-14:52

Eucerin Sun Kids Spray SPF50+ 200 ml Skonsamt solskydd för barn med mycket hög solskyddsfaktor. Vattenresistent, parfymfri och lätt att applicera som spray – perfekt för känslig barnhud.

Sun Kids Spray SPF50+ 200 ml