/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
22/06/25-15:11

Tips från Kicks och Marc Jacobs för att hitta rätt bland blommiga dofter

https://www.kicks.se/inspiration/experttips/blommig-parfym--3-saker-att-tanka-pa

Tips från Kicks och Marc Jacobs för att hitta rätt bland
Nathalie
Beauty Pro
22/06/25-15:05

Min sommardoft i år är definitivt Escada Bali Paradise! Den här parfymen är en läskande fruktdrink i solen för mig 🤩 Ett riktigt säkert kort även för mig som i normala fall inte gillar fruktiga parfymer

Min sommardoft i år är definitivt Escada Bali Paradise! Den
Bali Paradise EdT 50 ml
Nikki
Beauty Pro
22/06/25-14:51

L'Oréal Professionnell Techni Art Ring Light

Beställde denna på rean innan helgen men inte fått den ännu.

Någon som testat den?

L'Oréal Professionnell Techni Art Ring Light   Beställde
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
22/06/25-13:10

☀️🌿 Sommardoft 🌿☀️

Zarkoperfume Cloud Collection no 3 är en doft jag bär året runt, men jag har fallit för den på nytt nu under sommaren. Den är frisk, fräsch, syrlig, grön och doftar underbart rent när den landat ordentligt efter de mer sprudlande topp- och hjärtnoterna. Doften sitter kvar i håret och kläderna i flera dagar. 💚

Parfymen är inspirerad av våra nordiska skogar. 🌳🌲 Tänk grönska, daggvått gräs, frisk luft, syrliga bär och saftiga, söta frukter. Ingen fångar dofterna av Skandinavien som Zarko!

☀️🌿 Sommardoft 🌿☀️  Zarkoperfume Cloud Collection no 3 är
Cloud Collection 3 EdP 100 ml
Malaze
Beauty Pro
22/06/25-13:06

Sommardoft, Jag har så många favoritparfymer men dessa är mina favoriter på sommaren.

Sommardoft,  Jag har så många favoritparfymer men dessa är
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Malaze
Beauty Pro
22/06/25-12:55

Sommarfavorit ❤

Sommarfavorit ❤
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Mimmi
Beauty Pro
22/06/25-12:38(redigerad den 22/06/25-13:00)

Blev helt förälskad i tanken på ett kroppsserum och vill bara tipsa er! Jag skall in till Rituals imorgon och prov dofta! Finns ej på Kicks ännu, men den kommer väl snart!

Blev helt förälskad i tanken på ett kroppsserum och vill
Kristina
Beauty Pro
22/06/25-12:24

Kan inte tipsa nog om dessa.

Bästa tipset på doft i sommar är absolut Cheriosa nr 39 från Sol de Janeiro. Doftar mycket kokos och är så somrig och jättefin i värmen. ☀

De andra två doftar också helt fantastiskt i sommar. Alla tre rekommenderas ☀

Kan inte tipsa nog om dessa.  Bästa tipset på doft i sommar
Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 240 ml
Brazilian Crush Cheirosa 59 Perfume Mist 240 ml