/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Beginner
30/05/24-20:08

finns ingen bättre hårolja

Sofia
Beauty Beginner
30/05/24-20:08

Tips om ni vill ha en väldigt romatisk parfym !

Elin
Beauty Star
30/05/24-18:31 (redigerad den 30/05/24-18:34)

TIPS TIPS!
Hej alla fina!
Nu när det blivit så fint väder måste vi skydda vår hud. Jag vill därför tipsa om en ny favorit. Emma S Hydrating Sun Protection SPF50. Jag använder den som dagkräm och den smälter lätt in i huden och ger ett fint glow. Just nu 25% för medlemmar också.

TIPS TIPS!  Hej alla fina!  Nu när det blivit så fint väder
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Karina
Beauty Pro
30/05/24-17:51

Mitt senaste köp på Kicks! Såååå nöjd!

Mitt senaste köp på Kicks! Såååå nöjd!
Malin
Beauty Pro
30/05/24-17:02 (redigerad den 31/05/24-02:40)

﫧 Mitt senaste köp 🫧

Idag trillade det ner ett mycket efterlängtat paket i brevlådan. Mineral 89 har jag haft sedan tidigare och detta är det absolut bästa serumet jag har testat. Jag har passat på att kika runt lite och testat lite olika serum men ingen slår detta.
Sen var jag även ute efter en lite varmare blush nu till sommaren och denna ser ut att bli perfekt ✨

﫧 Mitt senaste köp 🫧  Idag trillade det ner ett mycket
Jennifer
Beauty Pro
30/05/24-16:43

Hämtade precis ut ett paket. Passade på när det var 20%.
Det var lanseringspris på tanrevel och gick även att kombinera erbjudande så den blev ännu billiagare✨😍

Hämtade precis ut ett paket. Passade på när det var 20%. Det
Irena
Beauty Pro
30/05/24-15:30 (redigerad den 30/05/24-16:43)

blindköpte denna åt mannen då jag hade ett erbjudande om 30% på allt från Paco R. Måste säga att den doftar väldigt bra! rökig med lite sötma (mycket vanilj).

tillägg: har även testat den på mig och tror verkligen detta kan bli en underbar unisexdoft. Man känner verkligen vaniljen, lite pepprighet och toner av choklad som jag inte vet var de kommer ifrån. Ett riktigt kap blev det! <3

blindköpte denna åt mannen då jag hade ett erbjudande om 30%
Frida
Beauty Star
30/05/24-11:15

Retro handlat.
verkar som att Samba kommer tillbaka igen😀

Retro handlat. verkar som att Samba kommer tillbaka igen😀