Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Agnes
01/09-12:53
Den finns i 30 olika nyanser, jag skulle nog haft 335W.😍 Mitt bästa tips är att ha en bra face cream och primer under, låta dom sjunka in lite i huden och sen applicera foundation med en blöt beaty blender. Inte ta alldeles för mycket foundation heller.
Se mer
Marie-Helen
01/09-12:52
Det finns 45 nyanser och den jag tror skulle passa mig bäst är nr. 03 Beige Diaphane ✨ Mitt bästa tips för att få foundation att se bra ut är att börja med hudvård! Och alltid använda primer innan applicering av foundation och avsluta med settingspray eller face mist 💕
Se mer
Ebba
01/09-12:37
1. Det finns 30 nyanser och 04 Beige Nature 2. Att tvätta ansiktet ordentligt med efterföljande ögoncreme, toner och ansiktskräm. Vänta sedan 10 min och lägg på primer. Därefter placera foundation och concealer, sedan ett bra puder som täcker all foundation och concealer. Jag tycker det är bäst att applicera med en foundationborste
Se mer
Ellen
01/09-12:35
Deras nya foundation har 30 nyanser (hittills) och den ljusaste 120N skulle nog vara min ”match” Jag tycker att ett ordentlig förberedande och avslut är nyckeln till en perfekt foundation-look. Jag själv tycker att en primer som passa hur min hud är just där och då (och kanske olika på olika ställen i ansiktet), lite settingpowder (använder Laura Mercier’s) och Urban Decay’s All nighter som avslut är en bra kombo. För ett ännu mer naturligt, ”glowigt”, resultat gillar jag att använda All nighter Glow istället.
Se mer
Isabelle
01/09-12:35
Det finns 45 nyanser och jag tror att min nyans är 03 beige diaphane 😍🥰 Mitt bästa tips för att få till en bra foundation är att först använda fingrarna vid appliceringen, och sedan använda en fuktig beautyblender. Jag brukar även köra på ett settingspray innan (!) applicering av foundation!
Se mer
Maya
01/09-12:31
1. Det finns 45 nyanser. Min nyans 10 Praline 2. Ren hudvårds rutin , återfuktning och ett glow serum.
Se mer
Viktória
01/09-12:29
1. De har 30 nyanser i denna nya foundation och jag tror 230W - Light Warm skulle vara en bra nyans för mig. 2. Första steget för en bra bas är hudvård. Anpassa dina produkter till dina hudfarhågor och använd lättare produkter dagtid och dina tjockare produkter till natten. Jag upplever att less is more dvs jag kör bara ansiktskräm för torr hud och SPF dagtid (året runt) och använder serum och ögonkräm endast nattetid (med nattkräm/mask såklart). Då håller de mesta basprodukterna sig på plats hela dagen utan att det bara glider runt. Jag gillar att jobba med väldigt lite produkt av foundation och concealer med, och hellre bygger upp än applicerar allt för mycket på en gång. Punktkorrigering är min bästa tips. Applicerar allt med en borste och sedan blandar ut med svamp.
Se mer
Anne
01/09-12:27
Det finns 30 nyanser av Teint Idole Ultra Glow Foundation. Till min ljusa hy skulle nyans 120N förmodligen passa mig perfekt! Det viktigaste är att lägga makeup på väl rengjord hud och att använda väl rengjorda redskap av bra kvalitet.
Se mer