/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
21/06/25-20:23

SKINCARE ALERT!!! 🔔

So guys I just got my hands on these two beautiesss!!!! I hace dry acne prone skin, let me know if you have tried any of these!!! 🥰🥰🥰🥰🥰

SKINCARE ALERT!!! 🔔  So guys I just got my hands on these
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
21/06/25-20:17

HIDDEN GEM✨🫶

heyy you guys , hope yall are doing greatt ❤ Apart from high end makeup , I think this drug store product is perfect for glowy dewy skin. You can also try maybelline concealer!!!! LOVE THEM for daily routine makeup 😭🫶💗✨🪭🕊️🕊️

Instant Perfector 4-In-1 Glow Makeup 1.5 Light Medium
Nathalie
Beauty Pro
21/06/25-19:59

Och så lite self care hair edition denna midsommarhelg

Jag har gillat den här exfolieringen från Björn Axén men tycker nog att det krävs lite för mycket produkt för att kunna täcka större delen av hårbotten. Har också testat schampot i samma serie (helt okej) och balsamet (katastrof i mitt hår).

Vi får se om jag köper om den här eller om jag tittar på någon annan

Och så lite self care hair edition denna midsommarhelg  Jag
Scalp Detox Scrub 150 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nathalie
Beauty Pro
21/06/25-18:47

Beauty Shelfie del???

När vi flyttade till en lägenhet med badkar visste jag bara att jag inte ville ha hundra flaskor ståendes på kanten som skulle ramla ner i tid och otid. Dessutom måste jag duscha på en sittbräda som tar upp en del av utrymmet, så vi fick varsin sån här korg istället. Jag fick två hehe. Tycker det funkar bra och de sitter faktiskt väldigt bra

Beauty Shelfie del???   När vi flyttade till en lägenhet med
Sotnosen
Beauty Pro
21/06/25-17:41

Denna masken ska jag testa rejält här nu under sommaren, man kan ju ha den 3-5 dagar i veckan men jag har fram tills nu kört den en gång i veckan men nu lagom till sommaren vill jag ha extra glow och återfuktning.

Denna masken ska jag testa rejält här nu under sommaren, man
Yuzu Vitamin C Sleep Mask
Farah
Beauty Pro
21/06/25-16:46

🌸 Min midsommarkvällslook utomlands 🌸 En fräsch och somrig stil med naturligt glow ✨ och mjuka lockar – perfekt till vita klänningen och sommarkänslan!

🌸 Min midsommarkvällslook utomlands 🌸 En fräsch och somrig
CC Color Correcting Cream SPF20 3
Natural Glow Skin Tone Perfector 1 Honey Glow
Backstage Rosy Glow Blush Stick 077 Candy
Diorshow Iconic Overcurl Mascara Set
Benetint Dark Cherry
Cookie Highlighter
Cassandra
Beauty Pro
21/06/25-15:37

Basen blev sådär magisk med Evy solskydd. Hade helt glömt vilken magi den kan åstadkomma under smink. Sminket satt felfritt (i svett och stress) i minst 12 timmar ✨勺

Basen blev sådär magisk med Evy solskydd. Hade helt glömt
Annika
Beauty Pro
21/06/25-14:46

✨️Min Midsommarlook✨️❤️Även Färgchock tror jag❤️ Gick all in i dag på midsommardagen så att säga med hallonrött/rött i klänning, naglar och även lip balm, allt i rött. En riktig färgchock för att vara mig.

✨️Min Midsommarlook✨️❤️Även Färgchock tror jag❤️ Gick all in
Invisible Illumination Instant Glow Beauty Serum Universal Light
Natural Glow Blush 2 Berry Glow
Natural Glow Bronzer 2 Arctic Sun
FlashLight Highlighter Confidence O'Clock
Lash Power Mascara Black-Onyx
Fixing Fiber Brow Mascara Blonde
Ultratint Lip Balm Cherry Blush