/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Mandia
Beauty Beginner
11/10/23-10:59
Hej 👋🏽 alla beauty gurus! Jag använder Fenty Beautys foundation Pro filtr, den är vattenbaserad och jag söker nu efter en Primer som passar till den!! Är tacksam för alla tips 🫶🏽
Hej 👋🏽 alla beauty gurus! Jag använder Fenty Beautys
Beauty Tester
Melina
Beauty Pro
11/10/23-10:41
Fick chansen att testa NARS - Afterglow Liquid Blush i färgen Orgasm 🩷 och jag säger bara W O W så fin och vilket fint glow 🤩, fick så otroligt mycket komplimanger utav alla jag träffa så jag kände mig så fin! Den kändes återfuktande och höll sig länge under dagen! Jag rekommenderar verkligen denna, dock är priset lite saftigt så perfekt att passa på nu när det är SINGELS DAY med 25% Ni kommer inte bli besvikna 🩷 Kram!
Linn
Beauty Pro
11/10/23-10:17
Ett tips för att få parfymen att lukta längre är att använda en body lotion i samma doft 🩷
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Megan
Beauty Beginner
11/10/23-10:05
Hej! Behöver tips på era bästa produkter för lockigt hår? Har naturligt lockigt, har dock plattat varje dag i flera år. Vill börja försöka ta vara på mina lockar, men de blir alltid så ”fluffigt”. Tips? 🤗🤍
Vendela
Beauty Beginner
11/10/23-09:54
JAG KAN INTE TIPSA NOG!!!!!!! Världens finaste, fluffigaste fransar som inte är för långa. Ni måste verkligen testa och tacka mig senare!!
Linn
Beauty Pro
11/10/23-09:46
Idag har kicks 25% på allt! Vill därför tipsa om fina prisvärda julklappar till pappa, bror eller pojkvän 🎁
Beauty Tester
Hanna
Beauty Pro
11/10/23-09:27 (redigerad den 11/10/23-09:28)
Superfin liquid blush!😍 Jag har också fått chansen att testa denna produkt genom Beauty Tester och produkten håller det den lovar!Den är återfuktande och ger jättefin lyster.✨Den fina färgen går att bygga upp om man vill. Men samtidigt kan man använda den för att skapa en jättefin naturlig look. Är väldigt nöjd med produkten. Anledningen till att produkten får 4/5 och inte 5/5 är är på grund av det högre priset! 🤗
Nathalia
Beauty Beginner
11/10/23-08:14
Redo för dagens möte, använt mig av Diors läppstift och ögonpenna. Countor och ögonskugga av Smashbox, mascara från Sensai. Är allt annat än fotogenisk men tog mod till mig att lägga upp bilden trots min ålder 🙈🫣
Redo för dagens möte, använt mig av Diors läppstift och