/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Malaze
Beauty Pro
16/06/25-17:17

Jag började använda detta serum för under ögonen och jag vet inte om jag har synliga resultat men förhoppningsvis kommer det att visa resultat efter 3-4 veckor.

Jag började använda detta serum för under ögonen och jag vet
Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal 30 ml
Ida Emma Marianne
Beauty Star
16/06/25-17:02

Har problem med att foundations ser kakigt ut runt mina näspieringar, har nån samma problem? söker iallafall tips på foundation som inte är för fulltäckande och som inte blir kakig 🫶

elisa
Beauty Beginner
16/06/25-16:27

Någon som har tips på en foundation eller concealer som INTE blir kakig? Alla som jag har testat blir kakigt efter typ en timma, om jag använder puder håller det kanske tre timmar.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
vilda
Beauty Star
16/06/25-16:25

Behöver ett puder som mattar ner men inte ser kakigt ut. Har blandhy så vill inte se torr ut men inte heller glansig efter 3 timmar. Vad rekommenderar ni från KICKS?”

vilda
Beauty Star
16/06/25-16:25

Tips på bästa setting spray för att sminket ska hålla hela dagen, även när man svettas typ i skolan eller på fest? Har testat några men inget wow ännu

vilda
Beauty Star
16/06/25-16:24

Vilket läppglans eller läppolja är BÄST? Vill ha juicy shine, lite plump-effekt och att det inte är klibbigt. Har hört om Dior och Clarins men är de värda pengarna eller finns bättre på KICKS?”

vilda
Beauty Star

Jag letar efter en mascara som ger max volym och längd – utan att smula eller kladda under dagen.

Julia
Beauty Star

Funderar på att testa den här ansiktsmasken! Någon som har erfarenhet? Jag älskar ju deras snail mucin, så förväntningarna är höga! Jag behöver något som verkligen återfuktar, så tips mottages tacksamt! 🙏

Funderar på att testa den här ansiktsmasken! Någon som har
Advanced Snail Mucin Glass Glow Hydrogel Mask 3 x 34 ml