/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
11/14/23-22:58 (redigerad den 11/14/23-23:00)
Beauty Myth Busters Man måste ha både en dag- och en nattkräm - FEL! Vill du bara återfukta huden kan du använda en och samma kräm.  Men om du däremot vill använda en kräm med aktiva ingredienser så är det bäst att använda en separat nattkräm med dessa.  Ute i solen bör man ha hög SPF och så få aktiva ingredienser som möjligt. 
Amanda
Beauty Pro
11/14/23-21:54
Vad har ni för skönhetskalendrar i år? Själv valde jag Kicks egna✨Jag är så peppad på 1:a december nu att jag tror att jag spricker!!🤶🏼
Vad har ni för skönhetskalendrar i år? Själv valde jag Kicks
Martyna
Beauty Star
11/14/23-21:46
Både bronser och blushen från Kylie är nyligen köpta och jag måste verkligen säga att jag är extremt nöjd med mitt köp. Produkterna är pigmenterade och färgerna är såå fina. Jag älskar formulan på de, eftersom det går att arbeta med produkten utan att det blir kakigt eller fläckigt, vilket jag har erfarenhet med andra produkter av den typen. Det smälter liksom in sig i huden och trots allt har man en naturlig look, beroende på vad man vill uppnå. Såklart kan man lägga mer av produkten men det är dock inte jag strävar efter. Tycker verkligen att alla borde testa!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
11/14/23-21:36
En spännande myt om huden är att akne endast uppkommer på fet och oljig hy. Sanningen är att huden många gånger överproducerar sitt eget talg i ett försök att återställa balansen, just för att den är torr. Talget blir då instängt i porerna och huden upplevs som oljig och fet, och acne kan då framträda. Mitt bästa tips är att ha en riktigt återfuktande hudvårdsrutin, gärna innehållande hyaluronsyra, framförallt under vinterhalvåret för att minska riskerna för överproduktion av talg!🩷
En spännande myt om huden är att akne endast uppkommer på
Martyna
Beauty Star
11/14/23-21:13 (redigerad den 11/14/23-21:37)
Jag vill starkt rekommendera den här essensen som innehåller snigelslem. Den gör sitt jobb med att hålla huden återfuktat och ge en glow på huden. Den går snabbt in i huden och lämnar en mjuk känsla på ansiktet. Man lägger den efter sin toner innan serumet. Glöm inte att huden ska vara fuktig när ni applicerar den för att behålla fukten. Verkligen en game changer i min hudvårdsrutin.
Leyla
Beauty Beginner
11/14/23-20:14
Hej alla, Jag behöver hitta en bra ögonbrynspenna som håller under dagen och smetar inte. Vad skulle ni rekommendera?
Nadila
Beauty Pro
11/14/23-19:03
Älskade parfym! ännu en till beställning🫶🏻
Älskade parfym! ännu en till beställning🫶🏻
Nathalia
Beauty Beginner
11/14/23-18:08
Precis fått hem paket från Kicks, rena julafton varje gång. Den här gången blev det dagkräm från Sensai. Fick även en jätte fin gåva med.
Precis fått hem paket från Kicks, rena julafton varje gång.