/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Laura
Beauty Star
05/06/25-13:18

så många horros stories ... men värst när jag skulle bleka mitt hår men frisören fastnade i ett samtal glömde bort mig och det började lukta bränt.  Fick klippa det mer än planerat och fick göra många kurer för att håret skylle må bra igen. 

Liudmila
Beauty Beginner
05/06/25-13:17

När jag väl bestämt mig för att färga håret gjorde frisören något som fick mitt hår att ryka! Ja, ja, ryka! Varför? Kanske var proportionerna fel? Galna händer? Det är tur att det inte var en brand som startade och mitt hår skulle ha brunnit, och kanske gjorde jag det också! Men ytan på min hårbotten skadades. Många år har gått sedan dess, men mitt hår minns fortfarande "den historien". Mitt hår blev stelt, torrt, poröst. Det är därför jag alltid letar efter nya håråterställningsprodukter. Hoppet dör sist!:)).

Isabel Eugenia
Beauty Beginner
05/06/25-13:15

I'm from Chile, and my hair is very thick and prone to swelling easily. During my first pregnancy, my hair went through a phase where it looked beautiful and full of life. However, after giving birth, everything changed: it became even more frizzy and voluminous. My hair also fell out a lot and the little hair I had left looked very dull.

I decided to go to the hairdresser and had my hair cut in layers, which made my already thick hair even frizzier. Now, two years later, my hair has improved slightly, but I still struggle with the frizz and need help finding better products to control it. Regards.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Tin
Beauty Beginner
05/06/25-13:15

Jag lever en horror story just nu med världens kortaste hår! Hjälp, vad hände hos frisören!? Men med hjälp av superprodukter klarar jag mig tills det växt ut. Nuvarande favorit: Schwarzkopf got2b Wax Stick 50 ml !

Charlotta
Beauty Star
05/06/25-13:14

Under pandemin lät jag min syster toppa mitt hår... Låt oss säga att jag såg ut som ett tvättäkta penntroll ett tag!

Jag tror att den här serien skulle uträtta mirakel på mitt hår. Skulle vara så kul att få testa!

Tamara
Beauty Beginner
05/06/25-13:11

En gång färgade jag håret hemma för att spara pengar innan ett viktigt jobbmöte. Jag ville ha en sval askblond ton men slutade med morotsorange. Panikslagen försökte jag "rädda" det med silverschampo... i 45 minuter. Resultatet? Lila fläckar, torrt som hö. Fick bära mössa i juni och boka en akut frisörtid. Efter år av färgbehandlingar letar jag ständigt efter produkter som verkligen vårdar mitt hår inte bara tillfälligt trollar bort frisset. Gloss Absolu låter som exakt det jag behöver för att äntligen få det där glansiga, friska håret man bara får efter frisörbesöket.

Maya
Beauty Beginner
05/06/25-13:05

En gång skulle jag bleka håret hemma och allt gick fel. Färgen blev fläckig, vissa partier var orangea och andra nästan vita. Det slutade med att jag fick gå till en frisör och spendera en förmögenhet för att rädda det. Lärdomen? Låt proffsen sköta blekningen! 😅 Jag vill testa Gloss Absolu för att jag alltid letar efter produkter som kan ge mitt hår extra glans och lyster. Jag har hört så mycket bra om serien och är supernyfiken på att se om den kan göra mitt hår ännu mer fantastiskt! ✨

Lillian
Beauty Star
05/06/25-13:03(redigerad den 05/06/25-13:04)

Jag använde under ett tag ett schampo som skulle neutralisera mina orangea toner i håret, vilket funkade, men gjorde tyvärr att mitt hår blev väldigt strävt, matt och frissigt. Hade önskat att det gav mig mer glans istället! Jag har använt och älskat Kerastase produkter i flera år, men just gloss absolu har jag inte testat än. Det vore så kul att få testa hela serien, särskilt till mitt matta och frissiga hår! Mitt hår hade verkligen behövt en boost av glans och näring just nu ✨🩷