/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Tova
Admin
15/11/23-09:15
Vad beställde ni under Singles Day? (ge mig inspo inför black week). Jag fick hem mitt paket igår. Rekordfart! 📦 Det blev en rouge jag velat testa länge + rakhyvlar
Matilda
Beauty Pro
15/11/23-07:45
Hej, någon som har tips på bra locktång som är lätt att använda, har tänkt införskaffa mig en men vet inte vilken ännu 😊
Assie
Beauty Star
15/11/23-07:00
Godmorgon alla vackra! Jag kollade lite runt på Kicks hemsida. Min fundering är Kicks Advent calender med olika förpackningar tex filorga, rituals etc. Om ni förstår hur jag menar. Där är alla nummer på varje dag fram till den 24 dec. Men känns som att man vet vad det finns i paket tex nr 6 mascara. Om man titta i innehållet. Så känns det inte riktigt kalender känsla för man vet vad det finns i. Hade varit kul om det inte visa innehållet så skulle man känna ÅHHHH precis det jag vill ha. Se det som överraskning utan att veta innehållet. Bara min tanke. Eller vad säger ni andra
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
15/11/23-00:47
Jag tipsade tidigare om James Read tanning mist och nu kommer jag med ett kombinationstips! Rituals fina skimmerolja i doften Karma ger ett alldeles lagom glow och smörjer dessutom den torra huden. Den ger ett otroligt fint skimmer. Produkten funkar bra på hela kroppen men gör sig allra bäst på dekolletaget, armar och ben (extra fint till nyår!). En solklar favorit hos mig i badrumsskåpet året om ✨🧖🏼‍♀️
Jag tipsade tidigare om James Read tanning mist och nu
Amanda
Beauty Pro
15/11/23-00:34
Jag måste tipsa om James Read selftanning spray nu när vintern är här och sommarglowet känns långt borta🌟 Ta två spray i ansiktet innan läggdags och vakna upp med en lagom gyllenbrun färg. fördelas jämnt och fint, kladdar inte och torkar snabbt. 10/10🥥💦
Amanda
Beauty Pro
14/11/23-23:22
Mitt senaste köp från Kicks är detta serum från Filorga! Den doftar helt fantastiskt och är otroligt dryg (så den räcker alltså väldigt länge!). Jag upplever att den lämnar huden med en känsla av lyx, uppstramning och extra lyster. Stort tips som julklapp nu när den dessutom är på 25% rabatt✨
Mitt senaste köp från Kicks är detta serum från Filorga! Den
Nikki
Beauty Pro
14/11/23-23:14 (redigerad den 14/11/23-23:14)
Beauty Myth Busters - Oönskad hårväxt Myt: Du får mer hårväxt om du rakar dig! Sanning: Nej, rakning kan inte påverka hårsäckarna och därmed inte heller håret. Dock kan det kännas så då man rakar av håret vid roten där det är som tjockast. Har ni ännu inte testat kan jag verkligen rekommendera Estrid!
Nikki
Beauty Pro
14/11/23-23:08
Beauty Myth Busters Myt: Det är bra att låta huden andas på natten och därför inte använda någon ansiktskräm Sanning: Huden kan inte andas eftersom den inte har några lungor. Den mår bara bra av att smörjas in innan sänggåendet.