/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Anne
Beauty Star
16/06/25-04:01

mycke vatten, rengör nogrant och då klar sol ☀️ omåttliga mängder ♥️ och ida Wargs produkter funkar alltid

Jane
Beauty Star
16/06/25-02:48

Det är aldrig för tidigt att tänka på hudens framtid! Att börja med milda anti-aging-produkter i 20–30-årsåldern handlar inte om att “behöva det” – det handlar om att förebygga. Fukt, solskydd och ingredienser som C-vitamin och peptider stärker huden, skyddar kollagenet och hjälper dig bevara lyster och elasticitet längre.

För mig var det Estée Lauder Anti-Aging som blev starten – och jag är så glad att jag började i tid. Tänk prevention, inte panik – din framtida hud kommer tacka dig! 💫

Advanced Night Repair Eye Supercharged Gel-Creme Syncronized Multi-Recovery1 - 5 ml
Advanced Night Repair Serum 75 ml
Advanced Night Repair Overnight Treatment Mask 65 ml
Elsa
Beauty Star
16/06/25-02:45

Mitt bästa skönhetstips för huden Jag byter alltid mitt kuddfodral ofta, helst varje vecka, för att undvika finnar och hålla huden fräsch. Dessutom använder jag satin-örngott eftersom det är skonsamt mot både hud och hår. En liten vana som gör stor skillnad!

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Elsa
Beauty Star
16/06/25-02:42

Min favorit sminktips När jag lägger foundation använder jag en fuktig makeup svamp för ett naturligt och jämnt resultat. Det gör att sminket smälter in bättre i huden.

Elsa
Beauty Star
16/06/25-02:38

Min doftfavorit just nu! 🍬

Jag är helt förälskad i Ariana Grande Sweet Like Candy EdP – den doftar sött, fruktigt och lite lekfullt, precis som namnet säger! Den får mig att känna mig glad och självsäker varje dag.

Sweet Like Candy EdP 100 ml
Elsa
Beauty Star
16/06/25-02:30

Mitt bästa skönhetstips 🌹 För mig börjar allt med att huden är ordentligt återfuktad innan jag lägger smink 💧 Jag märker stor skillnad när huden är mjuk och plump – då sitter sminket mycket bättre!

Jag älskar att variera mina moisturizers, men mina toppfavoriter just nu är Beauty of Joseon Dynasty Cream och Medicube Collagen Jelly Cream. Den från Medicube passar verkligen alla hudtyper och ger ett så fint glow ✨

Efter fukt lägger jag primer + concealer blandat, och sen resten av min bas. Enkelt, fräscht och håller hela dagen!

Mitt bästa skönhetstips 🌹 För mig börjar allt med att huden
Elsa
Beauty Star
16/06/25-02:17

Jag har bara använt Beauty of Joseon solkrämen en gång – och den är redan min favorit! 😍 Den känns mjuk, återfuktande och superbehaglig på huden. Lämnar ingen kladd och gör huden så skön. Kommer definitivt fortsätta använda den! Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml

Jag har bara använt Beauty of Joseon solkrämen en gång – och
Sundos
Beauty Star
16/06/25-01:14(redigerad den 16/06/25-01:18)

Favoritprimer – mitt bästa tips! 🍯✨

Jag har testat en hel del primers genom åren, men den jag alltid kommer tillbaka till – och som verkligen gör skillnad – är NYX Honey Dew Me Up Primer. 💛

Den ger en superfin lyster, återfuktar huden och gör att sminket sitter mycket bättre hela dagen. Jag älskar också att den känns lite svalkande och fräsch när man applicerar den, nästan som hudvård i primerform!

💡 Mitt bästa tips: Låt den sjunka in någon minut innan du applicerar foundation för bästa resultat. Perfekt för dig som vill ha glow utan att bli oljig.

Vilken primer kan ni inte vara utan? ✨

Favoritprimer – mitt bästa tips! 🍯✨  Jag har testat en hel
Power Grip Dewy Setting Spray 80 ml