/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
22/06/25-08:07

Sommardoft!

Jag tycker att den här parfymen passar väldigt bra på sommaren. Den är söt, fruktig och blommig (bland annat). Den har en liten hint av ros men precis lagom.

Sommardoft!  Jag tycker att den här parfymen passar väldigt
New York EdP 50 ml
Mimmi
Beauty Pro
22/06/25-06:47

Det här Bronzing sticket från Makethemake har verkligen räddat mig! Sedan jag fick känslig hy och jag i pricip inte kan sola ansiktet så är detta bränna i ett stick!

Det här Bronzing sticket från Makethemake har verkligen
Satin Bronze Stick
Annika
Beauty Pro
22/06/25-06:17(redigerad den 22/06/25-06:19)

🌞Min sommarparfym med Sommarkänsla🌞 Nyligen inköpt och doftar Sommar. En underbart ljuvlig doft, inte för stark utan bara doft av Sommar.

🌞Min sommarparfym med Sommarkänsla🌞 Nyligen inköpt och
Be Delicious Orchard St. EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimmi
Beauty Pro
22/06/25-06:01(redigerad den 22/06/25-06:11)

Den här parfymen har jag haft varje sommar så länge jag kan minnas! Kombinera gärna med duschcreme och bodylotion! Biotherm Eau Vitaminée Eau de Toilette är en lätt och uppfriskande doft som omedelbart stimulerar både kropp och själ. Den ljuvliga doften inspirerad av sol och citrus är berikad med noter av magnifik vit mysk och vitaminer.

Den här parfymen har jag haft varje sommar så länge jag kan
Eau Vitaminee 400 ml
Eau Vitaminee 200 ml
Nikki
Beauty Pro
21/06/25-23:50(redigerad den 21/06/25-23:50)

🌸🩵🌸 Bara på sommaren... 🌸🩵🌸

Turkost nagellack och kjol i retromönster.

🌸🩵🌸 Bara på sommaren... 🌸🩵🌸   Turkost nagellack och
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
21/06/25-20:37

MY RECENT PURCHASE FROM KICKS 😻😻😻😻😻

MY RECENT PURCHASE FROM KICKS 😻😻😻😻😻
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
21/06/25-20:34

MAKEUP WITH ONLY 5 PRODUCTS 😍🫶💅✨ FOUNDATION LIPSTICK MASCARA SHIMMERY BLUSH THAT CAN GIVE HIGHLIGHTER ASWEL 🥰 AND LAST THE SETTING SPRAY!!! 😻💅✨🫶💋

MAKEUP WITH ONLY 5 PRODUCTS 😍🫶💅✨ FOUNDATION  LIPSTICK
Powermatte Lipstick 135 Mogador
Light Reflecting Foundation Santa Fe
High Impact Zero Gravity Mascara Black
Roseglow Blush Colour Infusion Peach Shimmer
Preppy Prime Setting Spray Matte Finish 100 ml
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
21/06/25-20:26

Hej Hej beautiful people!!! 💗

What was the best makeup or skincare product you have got during the sale?!? 💅🌸🍇🌷🫶😻