/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Madlen
Beauty Star
24/06/25-07:51(redigerad den 25/06/25-21:54)

Min favorit sommar doft Öppningen är pudrig och krämig, med en nästan tvålig fräschhet som snabbt mjuknar. Det är en kombination av rena blomnoter och varm musk som ger en känsla av naken hud efter ett långt, varmt bad. Inte överdrivet söt, inte för blommig – bara perfekt balanserad.

Min favorit sommar doft Öppningen är pudrig och krämig, med
Sofia
Beauty Pro
24/06/25-06:40

Senaste köpet från Kicks!

Fler sheet mask-tabletter, en jumboprimer och en saltvattenspray som jag inte har testat förut. Hoppas att den är lika bra som min gamla favorit från Kerastase som inte säljs längre. 💔

Senaste köpet från Kicks!  Fler sheet mask-tabletter, en
The Lotion Mask 10 pcs
Salt Water Spray 150 ml
Power Grip Jumbo Primer 75 ml
Bella
Beauty Pro
24/06/25-06:34

🍑☀️ Min favoritsommardoft: Sol de Janeiro Brazilian Crush Cheirosa ’62 💛🌴

Jag måste bara få hylla doften som får mig att känna sommar på sekunden – varje gång jag sprayar den. Ni vet den där känslan av solvarm hud, sand mellan tårna och en lätt bris som doftar semester? Exakt så doftar Brazilian Crush Cheirosa ’62 från Sol de Janeiro.

Den är helt enkelt min sommardoft i flaska.

Brazilian Crush Cheirosa ’62 är söt på ett varmt, krämigt sätt – tänk salt karamell, pistage, vanilj och solkräm, men ändå fräsch. Den doftar som om man precis kommit tillbaka från en dag på stranden och ska vidare på middag i linneklänning och solblekt hår. 🍹🌅

Jag sprayar den överallt – kropp, hår, kläder – och får ofta komplimanger. Den är lekfull men ändå sensuell, och sitter förvånansvärt bra för att vara en mist. En riktig stämningshöjare!

Vad säger ni – är ni också förälskade i Cheirosa ’62, eller har ni andra soliga favoriter? Tipsa gärna – letar alltid efter fler “semester på flaska”-dofter att lägga till i samlingen! 😍🌞

Brazilian Crush Cheirosa 62 Perfume Mist 240 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
NAS
Beauty Pro
24/06/25-04:37(redigerad den 24/06/25-04:44)

used this for the first time it makes my hair a bit dry. did anyone used it too , needs to give it a second chance for the love of pink 🩷

used this for the first time it makes my hair a bit dry. did
Elvital Nutri-Gloss Shampoo 250 ml
wilma.hellmark
Beauty Star
23/06/25-21:42

är besatt av mitt senaste köp alla produkter har blivit en solklar den av min vardagliga rutin och kommer köpa alla igen!

är besatt av mitt senaste köp alla produkter har blivit en
CC Color Correcting Cream SPF20 0
wilma.hellmark
Beauty Star
23/06/25-21:36

måste tipsa om denna grymma produkt som jag använder på salongen men även hemma, maria nilas värmeskydd med lite stadga gör verkligen underverk 💆‍♀️

måste tipsa om denna grymma produkt som jag använder på
Shaping Heat Spray 250 ml
Ellinor
Beauty Star
23/06/25-20:54

Måste tipsa om dessa två parfymer nu till sommaren! Älskar båda två och dom är perfekta sommardofter! 🌸🍏

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat någon av dom?
17Bidrag
Clean apple blossom
Clean spring breeze
Ingen av dom
Classic Spring Breeze EdP 60 ml
Classic Apple Blossom EdP 30 ml
Therese
Beauty Pro
23/06/25-20:02

Min sommardoft!

Min absoluta favorit-doft på sommarn har alltid varit Flowerbomb från Victor & Rolf! En gammal klassiker man inte hör eller ser så mycket av nuförtiden. Men den luktar så otroligt gott och har en lätt, fräsch och somrig doft. Den är blommig och söt och när den fått mogna på huden ett tag upplever jag att den går över till en vaniljig och knäckig doft som passar utmärkt för en sen kväll på stan på en uteservering.

Flowerbomb EdP 100 ml