/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
22/11/23-07:37
Budgetfavoriter värda att testa! 💜⭐️ 🖤 Black Week fortsätter - idag 25% på makeup för medlemmar!
Budgetfavoriter värda att testa! 💜⭐️  🖤 Black Week
Rozeline
Beauty Star
21/11/23-21:51
Hej! Jag försöker bestämma mig mellan Black Opium Original, Extreme och Le Parfum men är osäker på vilken man ska köpa, nån som har en åsikt? (Jag letar efter en lockande, sexig doft för utekvällar) Är också öppen för andra förslag :)
Maja
Beauty Pro
21/11/23-20:08
Dessa läppglans från FENTY är GULD! De är såå fina på och känns så bra på läpparna. Stark rekommendation verkligen!
Dessa läppglans från FENTY är GULD! De är såå fina på och
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Maja
Beauty Pro
21/11/23-20:06
En fantastisk doft. Så kvinnlig och passar verkligen till både vardag och lite finare middagar. En riktig compliment getter! Den håller på huden hela dagen men spraya på kläderna om du vet att parfym oftast försvinner på dig! Get it! 🍐✨💄
En fantastisk doft. Så kvinnlig och passar verkligen till
Maja
Beauty Pro
21/11/23-19:57
Att köpa budget smink är det bästa jag börjat göra, ger många gånger bättre resultat till och med! Ibland vill man lyxa till det men man behöver verkligen inte köpa dyrt smink eller hudvård för att få fina resultat. ”Man för vad man betalar för” gäller inte för smink tycker jag iaf. Jag lägger hellre pengar på hårvård där jag tror att det många gånger kan vara mycket bättre ingredienser för håret när man betalar lite mer🥰✨💄 Så en liten påminnelse om att budget smink oftast innehåller liknande eller samma baser som dyrare smink och att man ofta betalar mer för loggan än själva produkten när det gäller high end brands 🎁🎄
Nadila
Beauty Pro
21/11/23-19:54
Lumene ♥️lystern och ge intensiv återfuktning för en uppfriskad och mer strålande hud
Lumene ♥️lystern och ge intensiv återfuktning för en
Maja
Beauty Pro
21/11/23-19:41
NYX Serum Concealer är en av de bästa på marknaden! Lägger sig så fint går att bygga upp täckningen och creasar inte alls. Verkligen fantastisk produkt!
NYX Serum Concealer är en av de bästa på marknaden! Lägger
Maja
Beauty Pro
21/11/23-19:37
Denna mascaran är verkligen guld, separerar fransarna och ger längd och volym utan att vara klumpig. När det gäller mascara får du verkligen samma sak även för ett bättre pris!
Denna mascaran är verkligen guld, separerar fransarna och