Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Inass
Beauty Star
31/10/23-15:41
Verkligen så taggad på utförsäljning!🩷
Inass
Beauty Star
31/10/23-15:40
Hej! Vill gärna köpa denna, har luktat på den i butik oxh den luktar magiskt. Dock vet jag inte om den håller länge, ni som äger den, hur bra håller doften?🩷
Inass
Beauty Star
31/10/23-15:29
Hej! Jag har massa med vänner som snart ska fylla år och nu då det är vinter har det kommit in massa med julaskar! Undrar bara om ni hade tips på vilka som är mest värda priset och fungerar bäst🙌🩷
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Antonia
Beauty Star
31/10/23-15:29
Jag skulle så gärna vilja hitta en härlig ansiktsmask som passar normal hud. Har svårt att hitta någon som är prisvärd och som inte är för hård mot huden. Om någon har tips lyssnar jag gärna!!
Justine
Beauty Star
31/10/23-14:52
Har någon testat Q+A produkter? De säjls inte av Kicks men jag är nyfiken, de är veganska och mycket billiga! 🙈
Rebecca
Beauty Pro
31/10/23-13:47
Mitt senaste köp på kicks😍 har testar massa puder men går alltid tillbaka till denna då jag tycker den lägger sig bra på huden, håller länge och lagom tjock samt bra pris🤩🤗 sen testade jag denna eyelinern som höll bra och inte kladdade ut sig men tyckte den var lite svår att applicera så insåg att jag föredrar penna☺️🤩
Mitt senaste köp på kicks😍 har testar massa puder men går
Suzanarita
Beauty Beginner
31/10/23-12:32
Tyra
Beauty Beginner
31/10/23-10:48
Köpte denna förra veckan och har inte slutat använda den. Formulan är perfekt och smälter in i huden. Lätt det bästa köpet på länge!💗