/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Emma
Beauty Pro
04/05/26-12:32

Jag försöker göra eye patches till en del av min morgonrutin och även om jag missar ibland så älskar jag verkligen effekten av Caia Bye Bye Sleepy.✨

Mitt bästa tips är att förvara dem i kylen för en mer svalkande känslan som gör att man känner sig mer pigg och fräsch direkt. Nu är jag dock nyfiken på att testa något nytt. Har ni tips på andra märken som ni älskar? Dela gärna med er av era favoriter!💛

Eye Patches, Lyx eller vardag?
Virre
Beauty Pro
04/05/26-11:42(redigerad den 04/05/26-11:43)

Tre produkter som tagit slut nu! Nioxin gjorde absolut inget för mitt hår, kommer inte skaffa igen. Centella serumet var trevligt och så men nja. Erborians CC-red har jag redan en liten tub hemma i som fortfarande år den gamla formulan. Älskar den ✨

Återvinning ♻️
Danfeng
Beauty Pro
04/05/26-11:00

N°8 Retinoate Eye Patch är min lilla “instant glow-up” när huden känns trött eller puffig. På morgonen ger de en snabb uppfräschning innan smink, och på kvällen blir de en del av en lugn self-care-stund när man bara vill varva ner och låta huden ta igen sig. De sitter skönt, känns lyxiga och ger den där “I woke up like this”-effekten som egentligen inte är helt magisk – men nästan 💖

Eye Patches, Lyx eller vardag?
N°8 Retinoate Eye Patch 1 pcs
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Danfeng
Beauty Pro
04/05/26-10:43

Tack till Kicks för proverna! Den här gången testade jag detta solskyddsserum och helhetsupplevelsen var väldigt bra. De här små proverna gav mig möjlighet att testa produkten ordentligt under en period. Efter användning tycker jag verkligen om den och funderar redan på att köpa fullstorleken. Förpackningen är också genomtänkt – liten och smidig att ta med sig. Konsistensen är mycket lätt, enkel att applicera jämnt på huden utan att kännas tung eller kladdig, och den absorberas snabbt. Perfekt för daglig pendling utan någon belastning. Det jag gillar mest är hur fräsch och bekväm den känns – även vid flera appliceringar blir den varken kakig eller lämnar en vit hinna. När jag har använt upp proverna kommer jag att återvinna förpackningarna för att minska avfall så mycket som möjligt. Sammantaget är det en mycket positiv testupplevelse – tack Kicks!

Återvinning ♻️
Better Screen UV Serum 50 ml
Merooosh
Beauty Star
04/05/26-10:40

Dessa två blandade tillsammans, blir varmt vaniljigt, mjuk ton och riktig syrlig skulle jag säga i min hy, är rätt så varm av mig så dofterna blandas nog och blir varma och starka. men testa denna kombo och säg vad ni tycker.

Jag brunar ta cosmic först där det känns böst att lägga, sedan 68 Sol De Janerio. Ibland tar jag en brow brush för och lägga lite parfym på ögonbrynen för att få fast doften runt om.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Testa dofterna tillsammans och säg vad som tycks.
8Bidrag
Jaaa!!!
Nej!
Cosmic x Sol de janerio 68
Sotnosen
Beauty Pro
04/05/26-10:34

Beauty First Impressions 💖 Jag gillar Molton Brown ~ tycker det känns som ett lyxigt märke som har väldigt goda, uppfriskande dofter som får en att må bra 💘 tyvärr är det lite över min budget 🫣 men i julklapp fick jag ett 10-pack discoveryset på shower gels från Molton Brown ~ riktigt bra julklapp 👌 nu har jag testat denna härliga med doft av rabarber och ros 🌹 doften av rabarber är mest framträdande och precis som det brukar vara med molton Brown så räcker det med lite produkt, den glider lätt på huden och löddrar precis lagom mycket 🫶🏻 hade jag haft obegränsat med pengar så hade jag lätt använt molton Brown alltid men i annat fall så kan jag rekommendera de discoverysets som de ofta säljer då man kan prova många små shower gels ~ detta är också trevligt att både få och ge som present 🎁

Beauty First Impressions 💖 Jag gillar Molton Brown ~ tycker
Delicious Rhubarb & Rose Bath & Shower Gel 300 ml
Merooosh
Beauty Star
04/05/26-10:11

Har alltid dessa till min bas innan sminket lägger tinted på pannan för att få lite glossy, sedan sticken på resterande i ansiktet för att få den matta looken så sminket håller länge och så basen blir perfekt.

SPF Beauty by josen
Lana
Beauty Pro
04/05/26-09:27