/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Ghazale
Beauty Pro
17/05/26-18:09
Ghazale
Beauty Pro
17/05/26-18:07
Ayke
Beauty Pro
17/05/26-17:59

Jag packar alltid multifunktionella produkter och satsar på återfuktning ✨ En återfuktande mask för ögonen är min räddare efter resor – den hjälper mot trötta ögon och ger ett piggare intryck snabbt. Jag packar alltid multifunktionella produkter och satsar på återfuktning ✨ En återfuktande mask för ögonen är min räddare efter resor – den hjälper mot trötta ögon och ger ett piggare intryck snabbt.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
17/05/26-17:59

Idag har jag äntligen besökt Zëiyts pop up-butik på NK och utforskat deras oljor! Jag älskar verkligen designen på flaskorna och hela brandingen. Jag köpte Ghazali's touch som är en olja för hår, kropp och naglar. Den har en mild och diskret doft medan den andra oljan, som är för håret, doftar mycket starkare och mer kryddigt.

ZËIYT
Ayke
Beauty Pro
17/05/26-17:56

Jag har testat Filorga Optim-Eyes Sheet Mask och upplevde att den gav en väldigt uppfriskande känsla runt ögonområdet direkt efter användning. Masken satt bekvämt på huden och biocellulosa-materialet anpassade sig bra runt ögonen utan att glida.

Efter användning kändes huden återfuktad och svalkande, vilket gav ett piggare intryck runt ögonen. Jag upplevde även att området såg lite fräschare ut och mindre trött ut, särskilt när det gäller svullnad. Fina linjer såg något mjukare ut direkt efter användning tack vare den återfuktande effekten.

Doften var mild och inte för stark, vilket jag uppskattade eftersom huden runt ögonen är känslig. Sammantaget känns detta som en bra produkt för dig som vill ge ögonområdet extra vård och en snabb uppfräschning, särskilt vid trötthetstecken eller efter långa dagar.

Optim-Eyes Eye Mask 6 ml
Khalid
Beauty Pro
17/05/26-17:30

carolina herrera kvällsparfym perfekt om man ska ut på en dejt

Carolina herrera
Bad Boy EdP 100 ml
Khalid
Beauty Pro
17/05/26-17:29

yvesaintlaurent denna parfymen passar fetsliga kvällar

Yvessaintlaurent