Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Matilda
03/28-12:07
Hej alla vänner på Beauty Talks! Nu behöver jag er hjälp... Jag älskar att prova nytt och äger mer makeup och hudvård än jag någonsin kommer behöva, men när det kommer till en sak är jag väldigt kräsen och håller mig till samma produkt... lösögonfransar. Jag använder idag bara Ardell Demi Wispies och Ardell Wispies men nu vill jag testa någonting nytt! Helst inte alltför dramatiska men jag kan tänka mig något lite "mer" än de två jag nämnt ovan. Ge mig era bästa tips! ❤️
Se mer
Rakel
03/27-19:55
Var inne på Kicks på Mall Of Scandinavia igår och dessa två godingar från BeautyAct fick följa med hem! Hydra Sheer Lopes Setting Powder i färgen ”01”. Debatterade med mig själv om jag skulle välja denna eller den som är translucent men då jag framförallt var ute efter påfyllning av färgat puder på mitt på LH cosmetics tagit slut. Valde mellan denna och Laura Mercier som jag absolut älskar!!! Men eftersom BeautyActs är så pass billigare så ska det bli kul att se om den kan vara lika bra och leva upp till förväntningarna. Tycker produkten ser otrolig ut på personer jag sett använda pudret, och jag älskade gamla kicks beauty translucent puder, så är super nyfiken på att testa denna. Contour and Fill Lip Liner. Har verkligen blivit frälst av läppennor och det har blivit en av mina nya favorit produkter att testa. Valde ut färgen ”Awaken Mauve” som såg helt magisk ut. Tydligen ska den hålla i ha upp till 16h, och ja ska bli spännande att verkligen sätta det på prov 🤔 Har ni testat någon av dessa? Vad tycker ni? 🥰
Se mer
Matilda
03/27-19:29
Hej hörni! Använt Anastasia brow freeze sen den släpptes typ. Fungerar ok men brynen faller efter ett par timmar…. Har grova strån som växer nedåt .. testat Nyx Brow glue med men där håller resultatet betydligt kortare. Vilken tycker ni är den bästa brynprodukten? Ofärgad! BFU på bryn 5 timmar post applicering
Anastasia Brow Freeze
Anastasia Brow Freeze
Se mer
Sofia
Beauty Brands Ambassador
03/27-14:37
Mina nya favorit läppstift som kommer användas flitigt under våren! 💋💄 Nyanserna jag använder här är: 💄 Cream: 253 Mademoiselle Shine 💄 Cream: 350 Destination Honfleur 💄 Matte: 510 Divine Idylle 💄 Matte: 353 Mademoiselle Penélope 💋 L'Absolu Rouge Cream Lipstick som ger dig lyxigt behagliga, mjuka och livfulla läppar med en strålande krämig finish. Finns i 39 lyxiga nyanser. Den ikoniska formulan är nu berikad med återfuktande rosenbalsam, en blandning av hyaluronsyra och kallpressad olja för en härligt behaglig känsla i upp till 18 timmar. 💋 L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick som ger hållbar komfort, fantastisk färg och en pudrig matt finish. Applicera med ett enda drag och välj bland 15 nyanser. Dramatisk effekt utan någon torr känsla på läpparna. Den ikoniska formulan är nu berikad med rena pigment för en intensiv, krispig färg och rosextrakt för en lyxig komfort som håller länge.
Lancôme L'Absolu Rouge Ultra Matte Lipstick 510 Divine Idylle
Lancôme L'Absolu Rouge Ultra Matte Lipstick 510 Divine Idylle
Lancôme L'Absolu Rouge Ultra Matte Lipstick 353 Mademoiselle Penélope
Lancôme L'Absolu Rouge Ultra Matte Lipstick 353 Mademoiselle Penélope
Lancôme L'Absolu Rouge Cream Lipstick 253 Mademoiselle Amanda
Lancôme L'Absolu Rouge Cream Lipstick 253 Mademoiselle Amanda
Lancôme L'Absolu Rouge Cream Lipstick 350 Destination Honfleur
Lancôme L'Absolu Rouge Cream Lipstick 350 Destination Honfleur
Se mer
Nikki
03/27-09:44 (redigerat)
Vill tipsa om en helt ok budgetconcealer, Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer. Den är medeltäckande och passar alla hudtyper och tack vare en liten miniapplikator är den väldigt lätt att applicera. Finns i ett flertal olika nyanser.
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer Sand
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer Sand
Se mer
Patu
03/27-09:21
Hej alla fina medlemmar! Frågan är till er som solar på solarium! Skulle ni kunna rekommendera produkter som hjälper att bli brun snabbare. Jag vill inte ha typisk solkräm/olja som man kan köpa överallt som fuktar huden. Produkter måste vara för att ”snabba upp det”. Något ni rekommenderar? 🔥 PS. Brun utan sol piller ger inte denna effekten 🙈
Se mer
Nora ♡
03/26-20:39 (redigerat)
𝓢𝓸𝓯𝓽 𝓖𝓵𝓪𝓶 𝓜𝓪𝓴𝓮𝓾𝓹 🌸 Dagens sminkning, vad tycker ni? 🥰
Isadora Colorful Eyeliner 10 Black
Isadora Colorful Eyeliner 10 Black
NYX Professional Makeup Suede Matte Lip Liner Whipped Caviar
NYX Professional Makeup Suede Matte Lip Liner Whipped Caviar
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer Ivory
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Concealer Ivory
NYX Professional Makeup Matte Body Bronzer Foundation Dark Tan
NYX Professional Makeup Matte Body Bronzer Foundation Dark Tan
MAC Studio Fix Fluid Foundation NC25
MAC Studio Fix Fluid Foundation NC25
Se mer
Nikki
03/26-17:00 (redigerat)
En lätt, fräsch och uppfriskande doft av citrus. Energikickande vardagsdoft för vår och sommar. 💛☀️
Biotherm Eau Vitaminée EdT 100 ml
Biotherm Eau Vitaminée EdT 100 ml
Se mer