Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
17/03/24-12:41
✨Hur länge räcker en parfym?✨ ⚫️ En 30 ml parfymflaska ger cirka 420 spray.  ⚫️ 50 ml ska kunna ge 700 spray. ⚫️ 100 ml ger ungefär 1400 sprayapplikationer. Källa: Sliqhaq.se
✨Hur länge räcker en parfym?✨  ⚫️ En 30 ml parfymflaska ger
Mathilda
Beauty Beginner
17/03/24-11:35
Hej!! Jag är på jakt efter ett bra återfuktande serum som inte känns oljig på huden! Tar emot alla tips jag kan få💕💕
Ida
Beauty Star
17/03/24-10:09
Är på jakt efter en hårmousse som ger volym, men vill gärna slippa den där stela/sträva känslan vissa mousser kan lämna efter. Någon som skulle kunna rekommendera någon bra?💕
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Alma
Beauty Beginner
17/03/24-09:07 (redigerad den 17/03/24-09:10)
Tips från mig om ni vill ha naturligt glowigt smink i vår 🌸 Produkterna jag använt är:  • Prickly pear hydra primer • Radiant skin tint moisturiser • Radiant cream colour stick highlighter • Radiant cream colour stick blush • Hydral face mist Allt ifrån BeautyAct By KICKS 🤍
Zibde
Beauty Beginner
17/03/24-08:43
Tips på presenter till en man som är kräsen samt har känslig hy? Kan vara både parfym och hudvårdsprodukter🩷
Nikki
Beauty Pro
17/03/24-08:37 (redigerad den 17/03/24-08:38)
Testar ett nytt lipgloss från Lumene.  Det beskrivs så här: Luminous Shine Hydrating & Plumping Lip Gloss är ett veganskt extra glossigt läppglans. Den kladdfria lätta formulan innehåller vårdande nordiskt tranbär och återfuktande hyaluronsyra som kapslar in fukt och ger dina läppar en fylligare look. När man läser de få omdömen som finns på produktsidan så är de mestadels ganska negativa och jag känner inte igen eller håller med om något!  Pratar vi om samma produkt? Har formulan uppdaterats? Ganska förvirrande med tanke på att jag själv ofta läser omdömen och recensioner samt även rekommenderar andra att göra detsamma.  Tycker hursomhelst om detta gloss. Det kan inte riktigt jämföras med mina absoluta gloss favoriter som t ex Anastasia men det här kostar också ungefär halva priset! Behaglig formula med fin glans, lätt plumpande effekt/känsla, klibbar inte och sitter ok.  100% veganskt.  Finns i många olika nyanser. OBS! Detta är ofärgat!  Någon som testat det?
Testar ett nytt lipgloss från Lumene.   Det beskrivs så
Kevin
Beauty Star
16/03/24-23:38 (redigerad den 17/03/24-00:14)
Till alla som gillar herrparfymer som doftar klassiskt/retro eller som vill ta en tripp tillbaka till 90-talet kan jag varmt rekommendera denna parfym! En fantastisk parfym som jag skulle beskriva som blommig, ljus, fräsch som gör en på väldigt gott humör och ger en betryggande känsla. Har hört att denna är den sista parfymen som Gianni Versace skapade innan han dog. Finns att köpa online på olika ställen väldigt billigt och kan faktiskt rekommendera att köpa den i blindo om man gillar beskrivningarna och vill ha en unik och tidlös doft! En parfym som representerar glädje för mig!
Till alla som gillar herrparfymer som doftar klassiskt/retro
Kevin
Beauty Star
16/03/24-21:45
Någon som testat dessa parfymer? Relativt nya parfymer som man hört lite om än så länge. Vad tycker ni? Hur skulle ni beskriva dem? Tacksam för alla svar! 🙂
Någon som testat dessa parfymer? Relativt nya parfymer som