/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/11/23-21:32 (redigerad den 28/11/23-21:33)
💕🎄⭐️När man älskar både julen & beauty⭐️🎄💕
💕🎄⭐️När man älskar både julen & beauty⭐️🎄💕
Nikki
Beauty Pro
28/11/23-19:25
Mitt senaste KICKS-köp! Nytt torrschampo från Björn Axėn. Har testat och gillar dem alla, Sweet Blossom, Green Apple och Melon Mist men jag tror jag tycker denna doftar allra bäst, Sunny Grapefruit. Alla dofterna är Hypo allergenic. Tycker håret känns fräscht och det blir inte strävt eller vitt heller. Kan verkligen rekommendera det om ni ännu inte testat.
Mitt senaste KICKS-köp!   Nytt torrschampo från Björn Axėn.
Karen Davis
Beauty Pro
28/11/23-18:34 (redigerad den 28/11/23-18:36)
En väldigt stor myt inom hår är att olja motverkar torrt hår. Men så är inte fallet. Om du lägger olja på något som är torrt, försvårar du det från att kunna ta emot fukt (vatten).  Vilket betyder att håret blir bara flottigt men fortfarande torrt.  För att motverka torrt hår är det bättre att rengöra håret. Då blir du av med alla produkter och ingredienser som har orsakat torrhet. Då kan ditt hår ta emot fukten från tex vatten återigen. Men kom ihåg att vatten evaporerar, därför är det viktigt att tvätta håret ofta. 🙏🏾❤️ Torrhet kan även självklart vara pga kluvna toppar etc. Då behöver man såklart klippa sig! Olja kan vara bra för att tex motverka fukt när man har tex plattat håret. Vad är din åsikt?
En väldigt stor myt inom hår är att olja motverkar torrt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linda
Beauty Star
28/11/23-12:30
Vilken pennvässare skulle ni rekommendera?
Pernilla
Beauty Star
28/11/23-12:20
Mikayla Make up vore trevligt om Kicks kunde ta in
Linn
Beauty Pro
28/11/23-11:28
Hur ofta byter ni mascara?
Hur ofta byter ni mascara?
Gladys
Beauty Beginner
28/11/23-07:18
Hej 😍 Jag är ute efter en bra Sterings spray som kan hålla o inte bli kladdig, jag har använda caia men vill testa ny, jag har fet hy så det svårt att hitta rätt.
Linda
Beauty Beginner
27/11/23-23:44
Hej till er fina människor där ute . Jag hsr oftast bara använt maskara ögonbrynspenna men ögonbrynen blir hemskt lyckades en gång och blev super nöjd mrn sen gav jag upp Jag har skaffat mig en fondation, puder conceler, stick med både brunt och en som rosa som skulle vara som rose Och ge alla er tips även på att läpparna ser större ut Tack för att ni orkade läsa och kramar till er