/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
alicelof98
Beauty Star
30/11/23-21:03
Köpte dessa under blackfriday, är så taggad på att testa concealern och blushen för dom har jag ej testat än men älskar lumenens cc cream
Köpte dessa under blackfriday, är så taggad på att testa
Karen Davis
Beauty Pro
30/11/23-20:28 (redigerad den 01/12/23-02:32)
I ett betalt samarbete med KICKS.se så delar jag med mig av bland annat mitt favorit-schampoo i år. Jag älskar schampot och balsamet i ’BHA Sensitive scalp’ Serien från Continu. Precis som namnet så är det för de som har känslig hårbotten, vilket är passande för personer som jag som lider av eksem. Det här schampoot har varit en räddning i vinterkylan, som är oftast då jag får mest utslag.  Balsamet är en bra kombination då det lugnar håret och underlättar utredningsprocessen för mig med min kam men även fingrarna.  Jag kan inte säga mer än att dessa produkter fungerar så bra för mig. Det är lätt bland min toppfem favoriter i år!  Har du använt Continu förut? 
Irena
Beauty Pro
30/11/23-20:21 (redigerad den 30/11/23-20:22)
Mitt senaste köp. Passade på i helgen när det var 25 % på allt. Äntligen har jag hittat en läppena med kallare brun nyans och ett glans som har en riktig chokladbrun/toffefärgad nyans. Varför har jag inte testat Morphes läpprodukter förut?😍 på bild 3 ser ni hur ser kombon tillsammans.  Köpte också en ny setting spray från Milani då jag läst bra saker om den. Var inte helt nöjd med den från Idun Minerals som jag köpte för cirka en månad sedan så den fick vandra vidare. Ser fram emot att testa den imorgon då jag behöver ha mitt smink lite extra hållbart!  Har även köpt ett nytt läppstift (skäms lite) från bild 2, dock inte från Kicks. Märket är Vieve och nyansen heter Ninetease. Alltså jag säger bara att den tar mig tillbaka till 90 talet direkt, tänk typ Posh Spice från Spice Girls. Alltid kul med lite flashbacks ⭐️
Mitt senaste köp. Passade på i helgen när det var 25 % på
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Johanna
Beauty Pro
30/11/23-17:50
Kicks har ju en egen lite "julkalender" med massa rea (50%) hela vägen fram tills 24 december. Finns det någon produkt ni vill köpa från den? Själv ska jag nog köpa en parfym.
Anna
Beauty Pro
30/11/23-17:29 (redigerad den 30/11/23-17:30)
Min sist hemkomna bestllning med en absolut favorit ögonkräm från Lancome och en liten tub av en favorit It-cosmetics CC-cream🖤 Blackfriday fynd🖤
Min sist hemkomna bestllning med en absolut favorit ögonkräm
Linn
Beauty Pro
30/11/23-17:22 (redigerad den 30/11/23-17:23)
🌲Lite julklappstips från mig!🌲 1. Ett lyxigt läppglans i neutral färg! Jag tycker tex om Clarins Lip Comfort Oil, färgerna på dem passar de flesta! 2. En setting spray från Urban Decay (All Nighter)! De flesta uppskattar den oavsett hudtyp. 3. Borstrengöring från Hickap för snabb och effektiv rengöring av sminkborstar! Spraya på och gnugga bort smutsen mot en handduk.
🌲Lite julklappstips från mig!🌲  1. Ett lyxigt läppglans i
Ida
Beauty Pro
30/11/23-17:19
Imorgon får man äntligen öppna första luckan I kicks fina adventskalender😍. Har längtat så mycket🤩
Imorgon får man äntligen öppna första luckan I kicks fina
Johanna
Beauty Pro
30/11/23-17:18
Måste verkligen veta om någon har testat dessa och isåfall vad tycker ni? Känner verkligen för att börja med mer färgglad ögonskugga och liknande. Men har svårt att hitta en bra form på själva skuggan men det är bara att testa vidare tänker jag.