/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
17/06/25-17:24

Sommar i en bild

Sommar i en bild
Blomma Palette
Macximal Silky Matte Lipstick You Wouldn't Get It
Mineral Tolerance Fluid SPF50 50 ml
Julia
Beauty Pro
17/06/25-17:13

Mitt sommarfoto i Nikkis utmaning, med fem produkter som är rätt så nyinskaffade:

Kérastase Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection - en av produkterna jag vann i Kérastase-tävlingen 🫶🏼

Hickap Glow Monkey Setting Spray - köpt idag, så taggad på att testa! 🙌🏼

Zarkoperfume Pink MOLéCULE - min favoritparfym 🌸

Depend 7 Day WOW! Collection i färgerna Boom! och Splash! - så fina sommarfärger 🩵💚

Mitt sommarfoto i Nikkis utmaning, med fem produkter som är
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Glow Monkey Setting Spray Radiant Finish 100 ml
Pink MOLéCULE 090.09 EdP 100 ml
7day - WOW! Collection 70133 Boom!
7day - WOW! Collection 70132 Splash!
Mimmi
Beauty Pro
17/06/25-15:34

Sommar bild! Här är mina favoriter, nya parfymen från Coach! Skimmer olja från Nuxe och läppolja från Clarins!

Sommar bild! Här är mina favoriter, nya parfymen från Coach!
Dreams Moonlight EdP 40 ml
Lip Comfort Oil 02 Raspberry
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nell
Beauty Star
17/06/25-15:24

har provat rituals radiant glow cleansing balm och deras anti aging day cream på senaste och jag gillar att rengöringen blir som en olja men däremot så får den inte bort min maskara så bra, dagkrämen har jag gillat!

har provat rituals radiant glow cleansing balm och deras
Nikki
Beauty Pro
17/06/25-14:40(redigerad den 17/06/25-15:27)

Utmaning UTAN poäng!!! 🩵

Jag älskar att fotografera det mesta (utom mig själv 😁) och tycker det vore väldigt kul om vi skulle hjälpas åt att överösa communityt med sommarkänsla!

Gör inlägg med minst en favoritprodukt fotograferad på somrigt sätt enligt dig! Finns inga rätt eller fel! Text om du vill men fotot i fokus!

Solen skiner och midsommar närmar sig. ☀️🍓

Nu vill vi ha MYCKET sommarkänsla och inspiration! 🌼🏖

Jag lovar i alla fall att vara väldigt generös med likes! 🥰

Utmaning UTAN poäng!!! 🩵  Jag älskar att fotografera det
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
Turmeric Glow Moisturizer 50 ml
The Ritual Of Karma Sun Protection Milky Spray SPF 30 30 ml
Hydrating After Sun Lotion 60 ml
Tilde
Beauty Pro
17/06/25-14:19

Jag har tidigare haft problem med att få en jämn sminkning när jag anväder solkräm, har upplevt att huden har känts oljig och puder produketer har inte lagt sig jämt. Men dem senaste 2 veckorna har jag andvänt mig av nivea kids spf 50, och mitt smink har aldrig varit så bra som nu. Den torkar snabbt och lägger sig inte som en fet yta utan smälter in i huden, mitt smink har blivigt jämt och jag har även uppleft att det även håller bättre. Jag vet inte om det faktiskt fins någon ingrediens som gör att sminket håller sig bätte än utan den, men för mig har den bytts ut mot primer! om ni har haft samma problem så rekomemder jag värkligen!!

Protect & Care Kids Sun Spray SPF50+ 200 ml
vilda
Beauty Star
17/06/25-13:17

hår år mika mest använda produkter, älskar dem , finns det någon mer produkt som ni kan rekomendera, vill fylla på så mycket som de går

hår år mika mest använda produkter, älskar dem , finns det
Jasmin
Beauty Star
17/06/25-13:17

Har någon testat denna? Vad tycker ni isådannafall?

Pop + Lock High Gloss Finish Styling Creme 55 ml