/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/06/25-11:53(redigerad den 28/06/25-11:58)

HÅRVÅRD

Mitt hår mår bra! 🤗

Nu kommer utmaningen med att försöka hålla det så genom sol, saltvatten och klor.

Solskydd för håret, solhatt eller keps och regelbundna inpackningar!

Har ni fler tips så tar jag gärna emot det! 😃

PS. Matrix Miracle Creator Multi-tasking Treatment Spray har nyligen bytt förpackning! Verkligen snygg förbättring!

HÅRVÅRD   Mitt hår mår bra! 🤗    Nu kommer utmaningen med
Miracle Creator Multi-Tasking Treatment Spray 190 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
Redken Acidic Bonding Concentrate Leave-In Treatment
Cissi
Beauty Star
28/06/25-11:19

Åhh! Jag och min partner Pia hade så gärna velat gå på Sthlm pride ihop och för första gången ha råd att gå in i pride park.

Åhh! Jag och min partner Pia hade så gärna velat gå på Sthlm
Isabella
Beauty Pro
28/06/25-10:44

kunde inte hålla mig i bilen påväg hem, slet upp paket direkt efter jag hämtade ut det för och provdofta sabrina carpenters body mist i cherry baby doften🍒 kul med en extra gåva på köpet ❤

kunde inte hålla mig i bilen påväg hem, slet upp paket
Cherry Baby Body Mist 236 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Amanda
Beauty Star
28/06/25-10:14

Heeej! Är på jakt efter ett nytt fransserum - vad har ni att rekommendera för riktigt långa och starka fransar? 朗

Heeej! Är på jakt efter ett nytt fransserum - vad har ni att
Nikki
Beauty Pro
28/06/25-09:55

Maison Margiela lanserar ny unisexdoft:

Replica Ideal One 🤎

Doftkategori: Träig myskdoft

Maison Margiela lanserar ny unisexdoft:  Replica Ideal One
Gina
Beauty Pro
28/06/25-09:31

Här är sminkningen jag gjorde igår inför en Afterwork med mina kollegor. Jag ville att sminkningen skulle matcha min outfit som hade rosa blommor🌸

Här är sminkningen jag gjorde igår inför en Afterwork med
Conical Wand
Soft Glam Satin Foundation 22 Light Warm
Miracle Pure Luminous Touch Blushing Petal
False Lash Effect Supreme Mascara Black
Maria
Beauty Star
28/06/25-09:17
En sommarfavorit som hängt med under många år. Jag köpte den på en jättehärlig solresa så varje gång jag använder den tänker jag på resan ☀ Just den här finns inte att köpa längre men CKs One är en parfymserie jag älskar.
###### En sommarfavorit som hängt med under många år. Jag
ck One EdT 50 ml
Helle
Beauty Star
28/06/25-07:40(redigerad den 28/06/25-07:42)

senaste köpet älskar denna till sommaren ![]